Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Just kävin rv15+2 lääkärikäynnillä. Painoa lisää vain 20g. Heh heh. Tietysti näin alku vaiheessa ei tuukkaa painoo mut huvitti et pitää sekin merkata. No kaikki oli hyvin ja oli kiva kuulla vauvelin sydän äänet, tietää et kaikki on viel kunnossa. Seuraava onki sitten kk päästä ultra. En malta odottaa. :D

Meil olis ollu myös lääkäri tänään mutta iski oksennustauti :( siirty viikonpäähän..

3 päivää kestänyt vatsatauti on vieny ihan kaikki voimat pois ja myös mahan. Siis sekin raskaus pömppä mikä oli niin on ihan kadonnut. Kerro siinä nyt muille että oon jo puolessa välissä kohta kun ei oo minkään laista mahaa. Muilla samanlaista ongelmaa? Rv18+3

Made: Satuitko näkemään lööpeissä malli Bar Rafaelin kuvia, hän on viidennellä kuulla eikä minkäänlaista mahaa näy vielä. Kohtu voi olla sellaisessa asennossa ettei se puske heti ulospäin. Myös yhdellä mun ystävällä oli koko raskauden tosi pieni maha, ja synnyttikin täysiaikaisen lapsen saman kokoisesta mahasta mikä mulla on jo nyt (oon 5. kuukaudella).

Made: Satuitko näkemään lööpeissä malli Bar Rafaelin kuvia, hän on viidennellä kuulla eikä minkäänlaista mahaa näy vielä. Kohtu voi olla sellaisessa asennossa ettei se puske heti ulospäin. Myös yhdellä mun ystävällä oli koko raskauden tosi pieni maha, ja synnyttikin täysiaikaisen lapsen saman kokoisesta mahasta mikä mulla on jo nyt (oon 5. kuukaudella).
Joo näin yhden missä kaksi naista...toisella iiiiso maha ja toisella litteä bodattu maha, molemmat 5. kuulla (en tiedä tarkotitko sitä). Mutta kyllä sitä odottaa et maha kasvaa nii ois jotain esiteltävää, ei tulis niin tyhmiä/henk.kohtaisia kyssäreitä puolitutuilta: onko vauva varmasti kunnossa, onko LA laskettu oikein tms. No....odotellaan vielä.

Myös Metti Forssell esitteli yli puolenvälin raskausvatsaansa.. jännä miten toiset pysyy niin pieninä ja siroina, silläkään ei ollut yhtään mitään. Mutta eiköhän se sieltä Made pikapuolin pompahda ulospäin!

Tämä ei varmaan lohduta, mutta mun maha on ainaki omasta mielestäni valtava, mikä on hankalaa: isompia vaatteita joutuu hankkimaan koko ajan, jo parin kuukauden kohdalla. Ja mun maha ei näytä vauvamahalta, vaan siltä kuin oisin vaan lihonu, kun taas joillaki on sellainen sievä pömppö.. Kohtuhan on tässä vaiheessa siinä navan alapuolella: mun maha alkaa rintojen alapuolelta eli on kaks makkaraa :P

Muokattu viimeksi:
Mardu mulla sama! Tosin mulla on aina lähteny tyhmästi tuo maha rintojen alapuolelta vaikka en oikeestaa ylipainonen ollutkaan. (Painoindeksi oli normin ja lihavan rajalla) :D mutta nyt kyllä näytän kymmenen kiloa lihavammalta ku rupesin oottaa vaikka kiloja ei oo tullu ku 3kg :D

Ei mullakaan ollu tullu ku reilu kilo, mutta olin kyllä reilusti ylipainoinen jo ennen raskautta. Tarkoitus oli laihduttaa, että raskautumismahdollisuudet paranis, mutta enpä tuota sitten ehtiny :D

Mullakaan ei ole paino noussut kuin reilun kilon mutta ylipainoa oli mullakin (sellaiset 10kg liikaa) raskauden alkaessa joten ei ole tarviskaan tulla painoa kovin paljoa. Mutta ehtiihän tuota vielä... Maha on iso. Ihmekös tuo kun näytin jo ennen raskauden alkamista siltä kuin olisin puolessa välissä... Oi niitä aikoja kun 7 vuotta sitten odotin esikoistani ja maha vasta juuri ja juuri alkoi näkyä näillä viikoilla...

Blaah, vieläkään ei tunnu liikkeet kunnolla :/ Onneksi on rakenneultra ens viikolla, niin näkee että kaikki on ok. Varsinki ku yks ilta tuli loraus kirkasta verta, joka kyllä onneksi jäi ainoaksi..

Takaisin