napiainen
Sukkela juttelija
Mä en oo ymmärtänyt tätä, mutta miksi pissaaminen tuntuisi värinänä?Mullon ollu sellast jännää värinää ja oon päätyny siihen et varmaan pissaa siä :D se kuulemma tuntuu sellaselta tärinältä :D

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en oo ymmärtänyt tätä, mutta miksi pissaaminen tuntuisi värinänä?Mullon ollu sellast jännää värinää ja oon päätyny siihen et varmaan pissaa siä :D se kuulemma tuntuu sellaselta tärinältä :D

Jossain mulle sanottiin et se pissaaminen voi tuntua sellaselta värinältä :D en sit tiiä :DMä en oo ymmärtänyt tätä, mutta miksi pissaaminen tuntuisi värinänä?![]()
Ei se mitään, saa nauraa! Tälläisiä tulee välillä :) kyllä se siitä synnytksen jälkeen. Tai oikeastaan ei, esikoiselle unohdin kesäkuumalla laittaa myöskin housut. Oli vauva ja kesä oli kuuma, lähdettiin vaan ulos ja yhtäkkiä huomasin että lakki, paita, sukat ja vaippa on, housuja ei. Repesin ihan täysillä nauramaan. :) Että voin kertoa ettei muisti toimi vauvan synnyttyäkään.Voi Iltatähti! Anteeksi, mutta sain kyllä illan naurut tuosta :D Itellä ei vielä noin pahana oo toi hajamielisyys pieniä muistikatkoksia lukuunottamatta![]()