Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on joskus värissyt massu ja oon pohtinut samaa, että mistä johtuu. Pissiminen ei kyllä oo käväissyt mielessä. Rakenneultrassa kätilö nauroi että siellä se pissii, oli just kesken tutkinnan päästäny pisut... :p Ei kyllä sillon ainakaan tuntunut miltään.

Itsekin ajattelisin et liittyis johonkin keskushermoston kehittymiseen.. en itse jaksa uskoa että varsinainen pissaaminen lapsiveteen tuntuisi miltään.

Mun mielestä sellainen nopea voimakas värinä joskus tuntuu kuin koira ravistelis märkää turkkiaan!!! Ehkä vauva ravistelee sitä laryngokarvoitustaan siellä:wideyed:

Voihan vattan turvotus kun taas olet ilokseni tullut. :dead: Tuntuu siltä, että tää pallo kohta ratkeaa tuosta pinkeydestä, mutta samaan aikaan on nälkä. :meh:

Marjo86: Mul on ihan samat fiilikset. Maha on ku kaasulaitos ja pinkeä ku mikä, mut silti koko aika nälkä...

Onko kellään muula todettu poikkeavuutta sikiön sykkeiden kuuntelussa? Itselläni ( siis vauvalla) todettiin ylimääräisiä lyöntejä , mutta terveydenhoitaja rauhotteli että voi olla että oli hikka ja tuollaiset vaihtelut on tavallisia mutta varuiksi pisti vielä lääkäriin käymään. Nyt oon sit tietenkin ihan paniikissa :S Vaikka vakuuteltiin että ei tarvii huolestuu.

Esikoinen2016, millon sulla on se lääkäri? Elähän panikoi, asiat on varmasti hyvin vaikka uskon että huolettaa. Tuu sit kertoo mitä lääkäri sano! Tsemppiä<3

Mulla on nyt ihan lähiaikoina tullu hajamielisyyttä. Oon aina ollut vähän huithapeli mut nyt kyllä menee jo itelläkin hermot. :D Yks päivä lämmitin ruokaa, ja laitoin lautasen salaatteineen päivineen mikroon. Tulikuuma kirsikkatomaatti ei ollut kauhean hyvää. Tänään jäin sporasta pois yhtä pysäkkiä liian aikaisin. Ja hukkasin samalla reissulla uimahallin arvotavarakaapin avaimen, jonne olin uinnin ajaksi laittanut kännykän yms. talteen. Onneks joku ystävällinen sielu oli palauttanu sen avaimen aspan tiskille. Oli löytynyt jostain penkiltä lojumasta. Päässä on kauheasti kaikkea ja samaan aikaan siellä ei tapahdu yhtään mitään. :D Lisäksi viime viikolla olin kahtena aamuna laittanut ajatuksissani naamaseerumia hiuksiin kun oli vähän samannäköisiä pulloja hyllyssä. Piti siis olla hiusten kosteuskiiltoseerumia mitä sinne päähän laitetaan....huoh!

Hajamielisyys on tuttua. Itsehän laitoin pakkasilla pitkät kalsarit, kengät, takin ja jopa pipon ennen kuin tajusin ettei ulos kannata lähteä ilman housuja. :)

Muokkaus. Aloin tehdä seisoppaa. En vaan muistanut ostaa seitä. Hmm...
Kauppaan taas. Kappas ostanpa Runebergin torttuja. Kassalla muisti seifileet. Ja maidon. Ja taas jonoon. Enää en mene kauppaan tänään vaikka mikä olisi. :)

Muokattu viimeksi:
Tänää oli lääkäri ja kaikki näytti olevan ok... Kulemma aika tavallisia sellaset ylimääräset lyönnit tässä kehitysvaiheessa :)..Voi myös olla että ne lyönnit silloin johtui tosiaan hikastakin. :) Eli jos jollain samanlaista nii ei kannata alkaa panikoida niinkun mä tein...melkein pyörryin siä ku jännitys laukes :D...

Voi Iltatähti! Anteeksi, mutta sain kyllä illan naurut tuosta :D Itellä ei vielä noin pahana oo toi hajamielisyys pieniä muistikatkoksia lukuunottamatta :rolleyes::grin

Voi Iltatähti! Anteeksi, mutta sain kyllä illan naurut tuosta :D Itellä ei vielä noin pahana oo toi hajamielisyys pieniä muistikatkoksia lukuunottamatta :rolleyes::grin
Ei se mitään, saa nauraa! Tälläisiä tulee välillä :) kyllä se siitä synnytksen jälkeen. Tai oikeastaan ei, esikoiselle unohdin kesäkuumalla laittaa myöskin housut. Oli vauva ja kesä oli kuuma, lähdettiin vaan ulos ja yhtäkkiä huomasin että lakki, paita, sukat ja vaippa on, housuja ei. Repesin ihan täysillä nauramaan. :) Että voin kertoa ettei muisti toimi vauvan synnyttyäkään.

Joo hajamielisyyttä tääläki. Monesti polttanu kädet ku ei vaa tajuu et se uunista tullu vuoka on kuuma,laskuja en oo unohtanu maksaa koskaa,mutta raskauden aikana useemmanki kerran,ostokset unohtunu kauppaan, lähteny ajaa iha väärää suuntaa mihi piti ja muutenkin löytäny ittensä väärästä paikasta...ja onhan näitä :P

Itellä kans hajamielisyyttä, välillä raivostuttaa ja välillä naurattaa xD millon unohan kesken kävelyn että mihin olin menossa ja mitä tekemään, jamillon unohan pyykit koneesee vaik tunti sitte olin jo kahesti menossa laittaan kuivaan niitä ymym :D kaupassa nyt unohtaa sina jotaki!! Enkä muista mitä ruokaa piti laittaa tai että koira piti harjata jo monta viikkoa sitte :D

Onko teillä ollut väsymystä? Mulla on jotenkin nyt alkanut kun viikkoja on päälle 31. Ihan hirveä! Ei meinaa jaksaa mitään tehdä ja tuntuu että nukahtaa niille sijoilleen. Mikään uni ei tunnu riittävän.

Joo väsymystä on..en tajua miten jotku jaksaa olla töissä tässä vaiheessa. Ite oon työttömänä niin ei tarvii töissä jaksaa (rahallisesti toki huono juttu). Tosin raudanpuute saattaa vaikuttaa siihen että oon väsyny. Ja varmaan useilla on myös katkonaisia yöunia loppuraskaudessa ainakin. Vai oonko iha väärässä? Kyllähä tää raskaus on aika myllerrys keholle. Henkisesti ja fyysisesti. Mutta odotus palkitaan pian :)

Takaisin