Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua ei kans oikeestaan itketä, vaikka normitilassa saatan liikuttua herkästikin. Jotenki on sellainen "välinpitämätön" olo tai huono sana tuokin, mut kaikinpuolin todella erilainen olo kuin normaalisti.

Kaikenlainen hössötys raskaudesta ärsyttää ja sekin ärsyttää, kun muiden mielestä miun pitäisi olla iloisempi, onneni kukkuloilla, tmsp...mie olen iloinen ja onnellinen, mut se ei sit varmaan välity muille. Mut ei onneks tarviikaan, tää jaaja ja raskaus on miun/meidän oma asia :D

(Meillä vauvaa sanotaan perhepiirissä jaaja, jos joku ihmettelee :))

Mulla saattaa tulla itku-nauru-kohtauksia. Se on hirmu hämmentävää, kun vollotus vaihtuu lennosta hysteeriseksi nauruksi ja taas vollotukseen jne. Saattaa kestää pitkäänkin tämä kierre. Puoliso on kieltämättä ehkä vielä hämmentyneempi ku minä ite. Onko muilla tämmöstä vai oonko vaan outo? :D Mutta siis, pelkkä itkukin tulee erittäin herkästi tätä nykyä.

Mimulus, kuulostaa hyvinkin tutulta ja meillä on kyllä ukko pyöritellyt välillä silmiään että mikä tuota vaivaa ku kesken nauramisen yhtäkkiä rupeaa itkemään ja toisin päin :grin sille ei vaan voi mitään yhtäkkiä itku tulee vaikka ei aina itekkään tiedä mistä se johtuu.

Mä en oo syöny pillereitä teini-iän jälkeen. Herkkä oon normaalistikin, mutta en näin herkkä :'D
Ite alotin ku ex-mies halus. Ku 3,5 vuotta sit suunnittelin hatkojen ottamista, lopetin myös pillerit. Sen jälkeen olo on ollu loistava. Ikinä en suoatu kitään hormonaalista ehkäisyä käyttämään. Kumi ja kierron tarkka tuntemus on tähänki saakka toimineet. Samoin toimi toisin päin ku tunnistin oviksen ja tiesin että jos on tärppääkseen ni se hetki on nyt. Ja niihän se sit todistettavasti tärppäs ;)

Hauska kuulla AA, etten oo ainoa näin kummallisesti käyttäytyvä. :'D Mulla oli tätä samaa sillon melkein viis vuotta sitten raskauden aikana. Just noin menee mullakin, että itku tulee ns. ilman syytä ja se alkaa lopulta naurattamaan ja sit itkettämään vähän lisää. Tuntuu tosi järkevältä sen jälkeen. :p

Mimulus: minä viittaan!!!! Lapsesta asti itku nauru kohtauksia varsinkin väsyneenä ja stressaantuneena. Mut ukon kans kyllä harvemmin naurukohtaukseksi menee... enemmin itku kohtaukseksi ja paniikiksi jos tarpeeks itkettää enkä saa siltä tukea.

Itkunaurukohtaukset, check :D

Kyllä on seksikäs olo, kun tän masun kaa kieppuu tangolla :'D Onneks on tanko kotona, niin saa ihan yksin ihailla valasta kebabrullassa.

Oli miten oli, ihanaa liikkua. Vartin pystyy kerrallaan, pahoinvointiaaltojen välissä, ja se on just sopiva tangolle.

Tänään alkoi loma loma loma! Paluu töihin vasta 7.1. :) lomalla luvassa lomailua Lapissa ja se kauan odotettu ultra. Lumilauta saa jäädä kotiin, oon sen verran tohelo sen kanssa, liian vaarallinen urheilulaji :D Lenkkeily taitaa sopia mulle paremmin :)
Tänään 11+1

viikolla 9+2
laitoin myös kuvan toiselle tämän paikan foorumeista.

tälläisen turvotus mahan omaan tällähetkellä. Vaikka ruokahalu on ihan hyvä, niin ei mahaan mahdu ruokaa niin kuin ennen. Eilen söin hamppari aterian ja hyvä että jaksoin. Sain kyllä sitä puoli tuntia syödä. Mutta en kehdannut heittää pois, kun oon sitä niin himoinnut

Liitteet

• WP_20151219_001.jpg
    WP_20151219_001.jpg
    292.9 KB · Katsottu: 40
Fiilistelen täällä teidän kaikkien lomailijoiden puolesta! Mulla kans koulusta vapaata, mut oon ollu pahoinvoinnin vuoksi sairaslomalla jo pitkään.

Tänään vetikin pohjat paha olo, kun ei oo vesikään pysyny minuuttia kauempaa sisällä. Mies ei uskaltanu jättää mua yksin kotiin ees siks aikaa, että ois salilla käyny...

mulla tasan viikko lomaan. Joten joulun oon siis ihan töissä. Mutta onneks on helppoi, ei tarvi ku mennä paikalle ja olla. Paitsi tapanina... No, en viitsi sitä murehtia vielä, tulee vaan paha mieli kun tietää että saa olla aamusta iltaan töissä
onneks on sunnuntaikorvaukset vielä

Kaks päivää töitä vielä ja 4. tammikuuta takas töihin. Olen jo niin loman tarpeessa!

Toivottavasti pahoinvointi jää lomalle ja voin alottaa vuoden voiden hieman paremmin. On aika inhottavaa kun ei pystyjaksa millekään.

Vitsit kun jännittää huominen ultra! Vatsa kyllä kipuillut välillä aika kovasti etenkin munasarjoissa vihlasuja mut menneet nopsaa ohi. Vissii liitokset paukkuu :)

Takaisin