Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merivesiväri, neuvolastako ne sulle noin on ohjeistanut? Tosiaan 2013 ei noin ollut ja eipä nytkään asiasta mitään mainittu ja mistään lähteestä en moista tietoa löydä. Ois aika uskomatonta jos tässä taloustilanteessa Tampereen kaupunki maksaisi raskaana olevien ja puolison käynnit, kun vähentävät kaikessa muussa kokoajan..
Oon siis todella hämmästynyt,jos noin todella on. Ei kävisi taas yhtään järkeen kun neuvolakäyntejäkin ovat vähentäneet entisestään jne. Oliko täällä muita tamperelaisia odottajia ja miten teille on sanottu?
Onko muissa paikoissa käytäntönä että kun on ensisynnyttäjä niin saa ilmaisen käynnin suuhygienistille joka tarkistaa onko leegot kunnossa ja ainakin hammaskivet poistelee. Puolisolle sama etu. Itse varsin ajan tämän vuoden puolelle. Ei pitäs olla mitään isompaa mutta sitten nähdään.
Mun pitäs kans mennä hammaslääkäriin... Ja kyl meille neuvolassa sanottiin, et se on ilmainen sekä mulle että miehelle, ja et päästään jonojen ohi. Ja oon siis Tampereella.
Vähän jopa kiukuttaa nyt jos olis ilmaseks saanu. Aion valittaa :D