Rakenneultra ja sukupuolilupaus

Mekin päästiin vihdoinkin kauan odotettuun rakenneultraan, mikä näillä näkymin vaikuttaa jääneen vikaks ultraks. Hyvä tietysti jos jää, tuntuu vaan hullulta et seuraavan kerran nähtäis vauva ihan oikeesti!

Kaikki rakenteet oli normaalit, samoin koko. 382g rv 21+0. Yllätys itselleni oli se että istukka on edessä. Kätilökin totes että hyvin oon tuntenu liikkeitä siihen nähden. Parin viikon ajan on tuntunu tumahteluja monta kertaa päivässä ja koko ajan vaan enemmän ja lujemmin. Ultrassakin näkyi kovin touhukas vauva, teki mittaamisen haastavaks mut saatiin kaikki lopulta tutkittua ja suloiset kasvotkin nähdä istukan takaa piilosta.

Sukupuoli sitten jäi melko epävarmaks, kätilö kehotti malttamaan värivalintojen suhteen vielä. Tässä vaiheessa ei kuitenkaan näkyny mitään merkkejä miehisyydestä, eli tytön puoleen on meillä todennäköisyys kallellaan. Kätilö näki siellä tytön elimiin viittaavia merkkejä, häpyhuulet ja klitoriksen. Silti kai on mahdollista et ujon pojan kivekset ei oo vielä laskeutunu. Mitähän johtopäätöksiä tästä pitäis vetää kun mieli tekis mekko-ostoksille...? :D poikaa ollaan kumpikin tosiaan arvailtu ja nyt on vaikee sopeutua ajatukseen tytöstä. Vielä vaikeempi kun ei annettu lupaa luottaa siihen vielä.

Onnellisia ollaan pienestä tyttömahiksesta! Tai miehellä tais mennä vähän pasmat sekasin ku ei ollenkaan ollu osannu kuvitella tyttölasta :D mut on se sitä myhäilly hölmö hymy naamallaan :)
 
Miehille tuntuu konkretisoituvan vauvan tulo kuultuaan sukupuolen :) näin myös meillä.
 
Kattikalle tsemppiä! Ei ole varmasti ollut helppoa henkisesti!

Meillä on huomenna kohtalon päivä ja mennään myöskin yliopistolliseen kuulemaan onko kaikki ok sittenkin. Viikko levottomuutta takana, saa nähdä tuleeko uni silmään.
 
Kattikalle ja muille tiheisiin ultriin joutuville tsemppiä!! Kun sitä aina sanotaan että kaksosraskaus on riskiraskaus niin Kattikan tarinan luettuaan taas muistutti että näin on. Vaikka oon tuttavapiirissä ennenkin kuullut et toinen sikiö on kuollut. Tosi raskasta ja toivon sydämeni pohjasta et tää toinen pysyy vielä viikkoja vatsassa!

Meillä tänään rakenneultra. Liikkeet näkyy jo päälle päin :) Jännittää silti tosi kovin!
 
Terveisiä ultrasta! Rakenteet kunnossa, mutta istukka hiukan liian alhaalla, joten sen vuoksi kontrolli rv30. Kätilö kysyi lopuksi, että olisiko teillä jotain kysyttävää vielä. Mä sitten sanoin miehelle, et no... Ja ei saanut sanaa suustaan, joten sanoin et ultraa siitä sukupuolielinten päältä niin päätellään itse. Teki työtä käskettyä ja myhäiltiin tyytyväisinä kun mentiin autoon. Kysyin sitten mieheltä, et kumpi oli ja hän sanos TYTTÖ ja mä sanoin POIKA :grin:dummy::dummy1:. Naurettiin koko automatka kotiin! Oli kertakaikkiaan hupaisaa kun ajateltiin niin eri tavalla. Eli meidät voi merkitä siihen epäselvien lokeroon :wink.
 
Meillä ru:ssa kaikki oli hyvin ja painoarvio oli 386g.. Ultraaja oli 100% varma että pieni aktiivinen typykkä tulossa.. :) täytyy varmaan käydä ostamassa jotain söpöä pinkkiä vaatetta vaikka vaatteita löytyy jo enemmän ku ois tarves.. :wink
 
Voihan siitä sukupuolesta kysäistä uudemman kerran kontrollissa?
 
Voi kysyä uskoisin :) Tähän oli niin et aluperin mä en halunnu tietää, mut eilisestä illasta meni iso lovi googlatessa millaisia ne tytön ja pojan ultrakuvat onkaan... :D Mies naurahti et 9 viikkoa epätietoisuudessa :) 4D-ultraan en ajatellut tällä kertaa mennä kovan hinnan takia.
 
Meillä oli rakenneultra maanantaina. Rakenteet kaikki vaikuttivat normaaleilta. Istukka on edessä, mutta turvallisesti ylhäällä eli ei jouduta kontrolliin sen takia. Viimeksikin oli istukka etuseinämässä. Liikkeet olen kuitenkin tuntenut jo viikolta 16+ lähtien, mutta varmaan ne tunnisti tällä kertaa sitten nopeammin, vaikka olivatkin hentoja. Lapsivettä normaalisti ja painoarvio 408g. Kuulemma vastaa viikkoja, joita oli maanantaina siis 21+3. Jälkeenpäin vasta huomasi kuinka paljon tuo ultra jännittikään. Nyt lupasin olla stressaamatta ja nauttia loppuodotuksesta :)

//Muoks. Sukupuolta ei siis kysytty, tahdotaan pitää se yllätyksenä synnärille saakka!
 
Haluan heti alkuun tähdentää ettei meillä oo mitään sukupuolitoiveita, eikä taatusti tulla tyttöarviosta huolimatta pettymään vaikka tää poikana syntyiskin. Mutta kun nyt se epävarma tyttöveikkaus on saatu niin oon tietty minäkin ettiny käsiini netin jokaisen haaraväliultrakuvan ja verrannut meidän kuvaan.

Tytöltä se tosiaan vaikuttaa vaikken ammattilainen ookaan ja ammattilaisetkin erehtyy. Puhdas uteliaisuus sisälläni vaatii mua koko ajan tutkimaan asiaa tarkemmin ja saamaan selvyyden, vaikka tuskin erehdys aiheuttais mielipahaa. Siks kysyn nyt vielä teidän mielipiteitä ja arvioita. Jos vertaisitte omiin saamiinne kuviin ja arvioihin, ja jo aikaisemmin synnyttäneet myös syntyneisiin lapsiin.

Kuvan tulkinta kätilöltä siis oli että viivat merkkais häpyhuulia ja klitorista, eikä pojan ulokkeista oo havaintoo. Lisäsi et on mahdollista ettei kivekset ois vielä laskeutunu, mut näitä viivoja ei kuitenkaan pojilta pitäis löytyä.

Tuntuu hölmöltä olla näin överisti kiinnostunut sukupuolesta kun tiedän ettei sitä ennen syntymää kuitenkaan sataprosenttisesti voi tietää. Eikä sillä niin väliäkään.
0d3b8c2196a4ba33b7d691f9eff8bde8
 
Me ei olla kummankaan lapsen kohdalla saatu kuvia haarovälistä mukaan. Ekan kohdalla ultraaja (lääkäri) sanoi, että niin selkeesti näkyy olevan poika, että jo säikähti meidänkin sen näkevän ennenkuin oli varmistanut meidän edes haluavan tietää sukupuolta. Mutta en kyllä moista hahmottanut näytöltä. Tämän
toisen kohdalla en nähnyt koko näyttöä kunnolla ja kätilö pariin kertaan tarkisti, että "näyttäs olevan poika". Jää nyt vielä sitten odottelemaan lopullista varmistusta...
 
Meillä on molemmista näkynyt selvästi, että ovat poikia. Haarovälikuvia ei olla saatu mukaan.
 
Me saatiin esikoispojasta mukaan kuva, jossa kursori osoitti sopivasti pientä peliä. :) Tällä kertaa sitä ei löytynyt, mutta en silti uskalla täysin luottaa tyttölupaukseen.
 
Mä olen tyytyväinen saamaamme poikalupaukseen (eikä etukäteen ollut "toivetta" asian suhteen), mutta hitsi, kun olen alkanu näkemään unia, että vauva onkin tyttö. Yhdessäkin unessa oltiin jo nimikin annettu ja ristäiset pidetty, kun piti alkaa järjestelemään nimenmuutosta! o_O Haluisin ostaa muutaman oman poikamaisen vaatteen, isoveljen poikamaiset pari vaatetta jääköön hänen muistolaatikkoon, niin jotenkin näiden unien jälkeen kaupassakaan mikään vaate ei vaikuta kivalta... Jospa jossain vaiheessa jokin todellinen ihanuus löytyis ja unetkin loppus.
 
Ja mä nään unia pojasta :) Jännä tää oma mielikuvitus ja alitajunta.
 
Minivöö, me saatiin myös tyttölupaus ja kuva jalkovälistä. Mulla ei ole mihin verrata, kun on elämäni ensimmäiset ultrakuvat käsissä enkä ole googlannut, mutta erotan kyllä (mukamas ainakin) häpyhuulet kummassakin kuvassa! Tokihan voi olla mahdollista että ne onkin kivekset ja pippeli on vaan ujo tapaus..? :laughing002

Tää meidän kuva ei oo yhtä tarkka kuin sinun, mutta vartailuksi kuitenkin:
 

Liitteet

  • 2015-06-1715.27.46.jpg
    2015-06-1715.27.46.jpg
    83 KB · Katsottu: 66
Pauveli meille on melko varmasti tulossa poika sillä vehkeet näkyi hyvin ultrassa. Näin kuitenkin myös unta missä vauva oli tyttö. Alintajunta tekee kepposiaan tai ehkä seuraava on sitten tyttö. :wink
 
Takaisin
Top