Plussa?

Mitenköhän luotettavia noi digitestit on raskausviikkojen suhteen? Mulla näytti tänään 1-2 viikkoa raskaana..?
 
Mitenköhän luotettavia noi digitestit on raskausviikkojen suhteen? Mulla näytti tänään 1-2 viikkoa raskaana..?

Digihän näyttää viikot hedelmöityshetkestä eli jos näytti 1-2 nyt, niin raskausviikot on silloin 3-4. Paras tulos tulee aamupissasta..
 
Leina, jos siitä on nyt viikko kun plussasit niin kuulostaa tuo digin lukema ihan oikealta eli todella 3-4 raskausviikkoa. Jos haluat vielä mieltä rauhoittaa niin voit vaikka 4 päivän päästä testata uudestaan, silloin sen pitäisi näyttää jo 2-3. Digit on ihania jos ne näyttää hyviä viikkoja mutta kaikki virhelukemat aiheuttaa hirveetä huolta usein ihan turhaan
 
Moi! Oon jo tuonne esikoista odottaviin kirjotellu ja muuallekkin, mutta kirjoitanpa tännekkin :)
Eli tosiaan viikko sitten perjantaina tein positiivisen digitestin ja silloin tuli raskaana 1-2. Esikoista siis odotellaan ja jännittää kyllä kovasti pysyykö pieni matkassa mukana ja että onko kaikki ok.
Puoli vuotta yritettiin ja nyt onneksi tärppäsi :Heartred nyt siis 5+4. Puoltoista viikkoa pitäis varhaisultraan vielä odottaa :O
 
Moikka, varovaisesti liityn keskusteluihin mukaan, kuvassa testit maanantailta, keskiviikolta ja tältä aamulta! :D Koko ajan viiva siis vahvituu tasaisesti :Heartred Viime vuonna odoteltiin onnellisesti kolmatta lasta (meillä kaksi ihanaa tyttöä jotka tänä vuonna täyttää 4 ja 2v:Heartred) mutta elokuussa rv 11 todettiin keskeytynyt keskenmeno, lääkkeet kotiin mukaan ja siitä alkoi sitten sellanen vuoto että ambulanssilla sairaalaan ja viikonloppu meni siellä ja punasoluja sain pari pussia. Se oli kyllä semmonen kokemus ettei sitä toivo ei kellekkään.. No siitä sit joulukuuhun, ennen joulua sain plussan pari kertaa tikkuun ja sitten tulikin normi kuukautisvuoto. Joten vielä en uskalla iloita hirveesti vaikka tahtoisin niin nauttia tästä :sad001 Mutta toivottavasti en nyt jaa pelkoa kellekkään, ajattelin vaan kertoa vähän omaa tarinaa tän kolmannen raskauden yrityksestä.. ps. vuodoiltakaan ei oo täällä vältytty, oon joka ikisessä raskaudessa vuotanu enempi tai vähempi :s Huh, ei tää raskaana olo oo todellakaan helppoa :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_9609.JPG
    IMG_9609.JPG
    56.8 KB · Katsottu: 61
MaiHei, mulla oli ihan samanlainen kokemus niitten lääkkeitten jälkeen ja samanlai keskeytynyt km rv 11. Ihmettelen, että kuinka lääkärit uskaltaa antaa semmosia lääkkeitä ihmisille kotiin! Pari viikkoa kotiapääsyn jälkeen oli kyllä niin kehno kunto, että miehen piti hakee mut kesken kävelylenkin autolla kotiin. Muyös parilla kaverilla samanlainen kokemus.
 
Ohhoh, joo ihmettelen kyllä minäki.. Jos vielä joudutaan lääkkeillä tyhjentään joskus niin kotia en kyllä niitä lähe napsimaan. Lapset joutu kattomaan ku äiti huonossa kunnossa ja ambulanssi hakee pois :sad001 Oli mulla sentään anoppi kaverina. Heikossa kunnossa oltiin täälläki vielä melko pitkään sairaalasta kotiutumisen jälkeen, rankka kokemus fyysisestikkin ku niin paljon verta menetti..
 
Tervehdys kaikille! Minäkin liityn varovaisesti seuraanne.. Elikkäs täällä ollaan rv 6+0 ja pari kertaa oon tehnyt testin joka näytti haaleaa plussaa. Ensi viikolla ois varhaisultra, koska takanapäin on yksi tuulimunaraskaus, niin pakko varmistaa jo alkuvaiheessa että kaikki on ok. Kaikista pelottavinta tässä vaiheessa on vielä sekin ettei mulla oikein ole selkeitä pahoinvointimerkkejä. Ehkä jotain pientä sellasta ja muuta sitten mm. rintojen arkuutta, voimakasta ruokahalua jne. Mutta joo.. Toivotaan parasta - valmistaudutaan pahimpaan!
 
Hei moi te kaikki! Tulen uutena porukkaan, laskurin mukaan viikkoja olisi nyt 4+4, varovaisin mielin odotan varhaisultraa joka on 13.3, jolloin nähdään onko syke. Tämä vau:n sivusto tuntuu jotenkin hankalalta, kun keskusteluja on siellä täällä aiheesta kuin aiheesta, ehkä kun on tottunut facebookin helppouteen niin siksi tuntuu hassulta. Mut siis tossa oli että jos toi joku täti perustaa meille salasen ryhmän ni ehtoja oli vaikka kuinka :) Joo, onhan jotkut perussäännöt hyvä olla, mut mietin että tarviiko sen olla joku vau:n taho joka sen salaisen/suljetun f.book ryhmän luo, senhän voi tehdä kuka vain, onko se
 
Hei moi te kaikki! Tulen uutena porukkaan, laskurin mukaan viikkoja olisi nyt 4+4, varovaisin mielin odotan varhaisultraa joka on 13.3, jolloin nähdään onko syke. Tämä vau:n sivusto tuntuu jotenkin hankalalta, kun keskusteluja on siellä täällä aiheesta kuin aiheesta, ehkä kun on tottunut facebookin helppouteen niin siksi tuntuu hassulta. Mut siis tossa oli että jos toi joku täti perustaa meille salasen ryhmän ni ehtoja oli vaikka kuinka :) Joo, onhan jotkut perussäännöt hyvä olla, mut mietin että tarviiko sen olla joku vau:n taho joka sen salaisen/suljetun f.book ryhmän luo, senhän voi tehdä kuka vain, onko se
 
Meni näköjään poikki tuo viestini, enkä enää edes muista mitä loppuun kirjotin :D Jotain että tää on vain mietintöjä, eihän tämmöisen tarvitse saada tuulta purjeisiinsa. Vai onko joku jo luonut ryhmän lokakuun 2015 äideille?
 
FB-ryhmien mainitseminen/mainostaminen on täällä kiellettyä. Salainen ryhmä on siis täällä foorumilla oleva ryhmä.
 
Muokattu viimeksi:
Satu: ei se mua haittaa, mutta siitä on täällä useampaan kertaan jo ylläpidonkin taholta huomauteltu. :-) Ja mä ny olen itse sellainen pilkun viilaaja. :-D
 
Niin, jäänyt kirjoittelut tänne vähemmälle työkiireiden vuoksi, niin joukko-onnittelut kaikille uusille plussanneille ja älyttömän paljon tsemppiä raskauteen. :Heartred
 
En ollenkaan tienny, mitenkä tietääkkään kun juuri kirjauduin :) Ihan luulin että tuossa suljetussa ryhmässä oli se pointti mitä tarkoitin, mut se siis on täällä vaun sivuilla joku salainen ryhmä, okei :) Mulla on raskaus vielä niin alussa, etten tiedä mitä ajatella, en oikein osaa ajatella olevani raskaana. Meillä on 13.3 ultra, niin jos sitten jo ymmärtäisi.
 
Täällä yksi uusi porukkaan :) Laskurin mukaan viikkoja on nyt 6+1 :) Laskettuaika olisi 20.10. Plussatestin tein 23.2. maanantaina :) Pienoinen yllätys tämä plussa oli, kun en osannut edes ajatella että olisin raskaana, vaan luulin stressin takia kuukautisten olevan myöhässä. Olen tästä raskaudesta hyvin hyvin onnellinen :happy: Ensimmäinen neuvola on 5.3 ja ensimmäinen lääkäri 9.3 :) Tämä on niin uutta ja jännittävää, että en oikein osaa vielä ajatella täysin selvästi :woot:
 
Onnea kaikille joita en vielä ole onnitellut :)
Karolii, meillä on sama laskettu aika :) katotaan nyt muuttuuko vielä ultrassa käydessä, mutta ainakin tällä hetkellä on :)
 
Sazu87, saa joo nähdä kuinka muuttuu ultrassa :) niin paljon jännittää :) koska sulla on eka neuvola ja lääkäri? :)
 
Takaisin
Top