Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Minnikselle :) mulla on sama että turvottaa vatsan seutua ihan tuhottoman paljon! Ajattelin ettei se voi johtua raskaudesta, mutta ilmeisesti sitten voi :D mulla kuitenkin vasta 5+1 menossa..

Mulla oli ihan sama! Luulin et menkat on alkamassa ja sitten piti testailla kun niitä ei kuulunutkaan :D
Mä käytän kans töissä löysiä tunikoita ja kävellessä koitan vetää vatsaa sisään ettei niin näkyisi :D mutta en tiedä laskeeko tämä tästä jossain vaiheessa ja muuttuu oikein masuksi :) mutta joo, muumifiilis on täällä myös :D
syyskuussa menkat tulivatkin luomuna ja samoin siitä eteenpäin. Kierto oli pitkä 43-50 päivää. Tammikuussa päätin tehdä ovulaatiotestejä ja testata, onko sitä lainkaan, koska mä en ainakaan osannut yhdistää kroppani vihjeitä ovulaatiosta, jos sellaista edes oli. Noh, tammikuussa ovulaatio löytyi ja tättärää, kertalaakista onnistuttiin
kaikki oli meidän kohdalla siis kiinni vain ajoituksesta. Nyt vaan odotellaan ja toivotaan, että kaikki on kunnossa loppuun asti :angelic: