Vauvan sukupuoli

Lähes kaikki tekemäni testit veikkasivat tyttöä, mutta niin vain saatiin poikalupaus. No, testeissähän on aina 50% mahdollisuus osua väärään :wink
 
Mulla oli tyttötoive Ja myös samainen olo. Kaikki testit (soodaa lukuunottamatta, sitä en uskaltanut ennen ru tehdä) myös enteilivät tyttöä, mikä toi paineita. Mut rakas olisi sukupuolesta riippumatta! Nyt ru tyttöä enteili Ja ajatuksissa myös poika olisi ollut ehkä nyt näillä tiedoilla toiveissa :'D voi tätä mieltä..!
 
Mulla kanssa kaikki testit ja uskomukset povas tyttöä ja niin vaan poikalupaus saatiin ultrassa :)
 
Sama mulla, tyttö piti testien mukaan tulla mutta poika saadaan ♡ Mutta samapa tuo, en tajua miten mulla edes oli niin vahva olo tytöstä kun viimeksi olin näin kipeä raskausaikana esikoispojan aikaan :D
 
Soodatesti ja kiinalainen syntymäkalenteri pitivät kutinsa, sillä RUssa tyttöä luvattiin 99%varmuudella:)
 
Eilen ultrassa saatiin poikalupaus niin piti nyt tarkistaa mitä se kiinalainen syntymäkalenteri lupailikaan ja poikahan se oli. Kakkonen ei kyllä pidä sen mukaan paikkansa mutta muut lapset kyllä.

Omien oireiden mukaan en kyllä yhtään osaa veikata sukupuolta. Jotenkin ajattelin että tämä saattaisi olla tyttö kun pahoinvoinnin suhteen ollut kaikista helpoin ja kolmosta (poika) odottaessa oli kaikista kauhein pahoinvointi.
 
Takaisin
Top