Vauvan sukupuoli

LillaE

Satasella mukana keskusteluissa
Joko olette saaneet veikkauksia sukupuolesta?
Haluatteko tietää sukupuolen ennen synnytystä ylipäänsä?
Onko ollu tyttö tai poikafiilis ja kumpaa on sitten veikkailtu ultrassa?

Itsellä ens keskiviikkona ultra ja aiotaan kysyä, jännittää hurjasti!
Itse veikkaan poikaa ja niin kyllä kaikki sukulaiset ja ystävätkin. Saa nähdä miten käy, tai suostuuko edes näyttämään :D
 
Muokattu viimeksi:
Aluksi oli tyttöolo, nyt näen vauvan jotenkin enemmän poikana, mutta se voi olla vain sellaista sopeutumistakin ikään kuin "pahimpaan".. :D kehtaan suoraan sanoa toivovani enemmän tyttöä. Rv16 lääkärineuvolassa ultrattiin ja yritti katsoa sukupuolta pyynnöstäni, mutta jäi vielä epäselväksi.
 
Täällä toivotaan kovasti tyttöä, mutta aavistuksen poika olo juurikin varmaan samasta syystä kun elaffylla. Ei halua "pettyä" jos onkin poika vaikka veikkailee tyttöä. Ja siis tottakai poika on myös rakas ja tervetullut mutta tähä ukko perheeseen missä on mies, kaksi poikaa ja uros koira, niin tyttö olisi todella tervetullut lisä :Heartred
Raskaus on ollut kyllä hyvin erilainen kuin kaksi aikaisempaa ja kaikki mahdolliset testit ja uskomukset viitaisi tyttöön

Halutaan ehdottomasti tietää kumpi tulossa. 18.4. Rakenneultra!
Helpottaa sitten vauva tarvikkeiden osteluakin kun sukupuoli tiedossa. Kaikki kun on hankittava alusta asti taas.
 
Mulla on koko ajan ollu tyttöolo, kyllä vähän hämmästyn jos meille tuleekin poika. Ei sukupuolella sinänsä mitään väliä ole kun on jo tyttö ja poika ennestään, vahva tyttöolo vaan jostain kumpuaa :D
Kysytään sukupuolta kyllä RUssa jos se vaan näkyy :)
 
Joskohan sitä täälläkin jotenkin alitajuisesti koittaa totuttaa itseänsä ajatukseen pojasta näin, kun toiveissa vähän tyttö ollut täälläkin. Jotenkin vaan tuntuu että poika tulee, en tiedä :D
 
Alussa oli täälläkin tyttöolo ja oireetkin oli likipitäin samoja kuin tyttöä odottaessa mutta raskauden edetessä olo on vahvistunut pojasta :-D Kaikki tehdyt testit viittaa poikaan ja tuleva isä toivoo poikaa taloon :-D Saa nähdä mitä rakenneultra sanoo :-)
 
Mulla on alusta saakka ollu tyttöolo ja noh, ehkä tyttöä vähän enemmän myös toivoisin. Testit ja muut höpöhöpö-jutut taas viittais poikaan, tiedä sitte :D Toukokuun rakenneultrassa sitten toivottavasti selviää. Tervetullut on, oli kumpi vaan :)
 
Juu, eihän sitä pois anneta, oli kumpi vain! :D Mutta jännä se kyllä on, miten ei osaa kuvitella itseään ollenkaan toisen sukupuolen äidiksi. Tyttö olisi kyllä paljon halvempi, kun ennestään on jo kaksi tyttöä ja tytölle löytyisi kaikki valmiina. :)
 
Tyttö toiveissa koska olen aina halunnut saada molemmat :) Luulen kuitenkin vahvasti että taas poika tulossa!
 
Ensin oli poikaolo,mutta nyt oon nähnyt muutaman tyttöunen niin olo muuttunut. 70% varma että tyttö tulee :p akka valta ois jees, mutta pojat tuntuisi olevan helpompia kasvatettavia :hilarious:
 
Tyttöä salaa toivoo. Mutta vahvasti epäilen poikaa.. tyttö 5v ja poika 3v kotona. Juuri illalla käytiin pojan kanssa päivystyksessä parit tikit laittamassa taķaraivoon -_-
 
Kuten oon aikasemminkin kirjoitellu, että nään itseni vaan tyttöjen äitinä, tyttöä toivon. Nyt kuitenkin on niin vahva poikaolo, että saas nähdä.
Poika olisi taas enemmän isännän mieleen ja olisi sitten molemmat hankittu, jos poika putkahtaa maailmaan. :grin
Ja ehdottomasti halutaan ru:ssa tietää, kun sitten saa laittaa tyttöjen vaatteet ja tavarat kiertoon ja uutta tilalle.
 
Tuli mieleen tuosta haaveilijan kommentista että meillä mies yks päivä tokas että "toivottavasti tulee poika!" Ihan pikkasen ollut siis hankaluuksia tämän meidän draamaneidin kanssa, temperamenttia ja omaa tahtoa meinaan löytyy :D Poika taas aina ollut helpompi vaikka uhmaa tottakai hänelläkin.

Mulla on ollut närästystä ja pahoinvointia enemmän tässä raskaudessa. Ja oon huonolla tuulella pinna kireenä paljon :sad001 Yhden testin mukaan nämäkin viittais tyttöön mutta kun viimeksi tyttöä odotin niin en todellakaan ollut näin ailahtelevainen. Poikaa odottaessa taas oli miehellä kärsimistä :shy:
Närästystä ei oo ollu kummassakaan alku- ja tässä vaiheessa raskautta ja pahoinvointikin loppunut molemmissa aiemmin :s
 
Minun on ollut todella vaikea vertailla raskauksia, kun edellinen oli tuplaraskaus. :/ Tämä on ollut meinaan täysin erilainen! Viimeksi kärsin alusta loppuun. Nyt en ole raskaana ollenkaan.. :D

Pahoinvointi puuttuu lähes kokonaan. Kaksi kertaa oksensin alkuraskaudessa ja olo oli silloin toki sellainen ällö. Kaksosista oksensin ensimmäiset 30 viikkoa.. lääkäriltä kysyin, että onko ollut vain kaksosista johtuvaa ja hänen mukaansa voi vaikuttaa niinkin paljon. Ensisynnyttäjillä kuulemma on myös voimakkaampaa pahoinvointia ja seuraavissa raskauksissa siitä ei välttämättä kärsi enää yhtään niin paljon.
 
Tyttöä meille hieman jo ultrassa veikkailtiin mutta jospa rakenneultrassa saisi tietää paremmalla varmuudella.
Miehellä on tuntemus osunut aina oikeaan, ja nyt on jotenkin varma että tyttö tulee.

Tytöt (nyt 10v ja 8v) toivovat tyttöä sillä kuulemma yks pikkuveli (nyt 1.5v) riittää. Poika on todella vilkas ja esikoista jo huoletti entä jos tulee toinen yhtä vilkas poika niin miten pärjään. Toisaalta itse toivoisi poikaa niin olisi paljon vaatteita odottamassa. Ja jotenkin näkisin että kun pienet olisi samaa sukupuolta niin kauemmin olisi myös yhteistä. Sitten taas olisi ihana vielä saada tyttö ja saada kaikki kaapissa olevat mekot käyttöön. Molemmat sukupuolet tervetulleita.

Oon aina aikaisemmin nähnyt itseni tyttöjen äitinä ja viime raskauden ultrassa oli pieni "järkytys" kun poika olikin tulossa. Ajatukseen ehti tottua ja lapsi kyllä tuntui heti omalta niinkuin tytötkin. Jätkä nyt kasvattaa mua poikien maailmaan.

En tiedä voinko omista raskauden olotiloista veikata mitään. Kaikista kolmesta aikaisemmasta oon oksentanut päivittäin rv 20 asti. Pojasta oli pahin kun alkuun oksensin pitkin päivää. Muutenkin pojan odotus ollut niistä kolmesta vaikein. Tästä sitten oksentanut aina välillä aamuisin ja nyt en varmaan viikkoon ollenkaan. Mikä tietenkin saa mut huolestumaan kun asiat ei menekään niinkuin ennen.
 
Mulla eka raskaus oli alkuun ihan oireeton. Vasta ihan lopussa alko tulla tosi pahoja liitoskipuja, mutta mitään väsymystä tai pahoinvointia ei ollut ollenkaan. Toisen kanssa olo vähän etovaa oloa mutta en ikinä joutunu oksentamaan. Väsynyt olin silloin ihan alussa ja selkä vaivasi todenteolla, mutta muuten vähillä oireilla sekin.
Nyt olen ollut ihan kuoleman väsynyt kokoajan, etovaa oloa ja läheltä piti oksuja oli monta viikkoa. Rinnat ihan älyttömän kipeät. Turvotusta joka puolella. Hiukset ja iho rasvottuu. Verenvuoroja on nyt ollut kokoajan enemmän ja vähemmän ja liitoskivut muistutteli olemassa olollaan jo varmaan viikolla 10. Eli näitä ei niin kivoja oireita piisaa sitten edellistenkin raskauksien edestä.
Mä olen aina nähnyt itseni poikien äitinä ja esikoisesta ei tiedetty kumpi tulee, mutta en ollut edes ajatellut että voisi olla tyttö. Niin vahva poika olo. Toisesta kanssa toivoin poikaa ja poika tulikin.
 
Täällä ei oikein tunnu kummaltakaan, enkä osaa oikein toivoakaan kumpiko olis :D mies on toki nähnyt unia tyttövauvasta. Itse unia vauvasta mutta en oo saanut sukupuolta niissä tietää. Tyttö toisaalta ehkä tavikkeiden puolesta helpompi, kun saa tyttöjenvaatteita sukulaisilta paljon :) ja tytöille tuntuu olevan parempi valikoima kaikkea muutenkin. Täällä kans pitkälti ukko valta kun on kaksi uros koiraa, niin ei tarvitsisi olla ainut nainen talossa :D
 
Mulla on suurimman osan raskaudesta ollut sellainen olo että tyttö olisi tulossa. Mies taas veikkaa poikaa, mutta se johtuu siitä että hän toivoo enemmän poikaa :wink Olen aina viettänyt enemmän aikaa naisten kanssa ja vähän pihalla kaikista ns. miesten jutuista, joten poikaan voisi joutua hieman "sopeutumaan". Mutta kumpi tahansa on toivottu, kliseisesti "kunhan vain olisi terve". :)
 
Täällä toivotaan kovasti tyttöä, mutta aavistuksen poika olo juurikin varmaan samasta syystä kun elaffylla. Ei halua "pettyä" jos onkin poika vaikka veikkailee tyttöä. Ja siis tottakai poika on myös rakas ja tervetullut mutta tähä ukko perheeseen missä on mies, kaksi poikaa ja uros koira, niin tyttö olisi todella tervetullut lisä :Heartred
Raskaus on ollut kyllä hyvin erilainen kuin kaksi aikaisempaa ja kaikki mahdolliset testit ja uskomukset viitaisi
 
Mulla on ihan samat fiilikset kuin sullakin. Kaikki uskomukset viittaa tyttöön mutta pelkäämpä et mä vastailenkin niihin tyttö toivossa. Meilläkin siis kaksi poikaa ja kovasti tyttö olisi tervetullut. Raskaus on erilainen mullakin. Kasvot kukkii ja pahoinvointia iltaisin mitä ei pojista ollut. Kuiteskin mulla vaan nyt kaikki hormoonit hyökkää kolmin kertaisesti vaan päälle :D
 
Takaisin
Top