Vauvan sukupuoli

Mulla ei oo ollu oloja kumpaankaan suuntaan. Mies toivoo tyttöä, mutta nt-ultrassa baby oli hänen mielestä niin pojan näköinen että on varma pojasta. Eilen juteltiin lähestyvästä rakenneultasta ja hän sanoi että mitä jos sitä pettyy "tulokseen". Mä sanoin että eiköhän se oo vaan niin ihanaa nähdä pientä siellä et ei sillä sukupuolella oo väliä ja että se on tärkeintä että muuten on kaikki kunnossa. Mutta innolla siis odotetaan ensi viikon keskiviikkoa. Se ois tietty perus jos hän piilottelis niin ettei sukupuolta edes näy..
 
Minä ajattelen, että jos "pettyy" sukupuolesta rakenneultrassa, on melkein puoli raskautta vielä aikaa soputua ajatukseen ja luoda siihen "uuteen" vauvaan side. Kyllähän se mielikuva sukupuolesta vaikuttaa niin paljon. :) Itselleni ainakin olisi helpompi, jos saisin käsitellä asiaa etukäteen, eikä tarvitse toivon mukaan niitä tunteita käydä läpi enää synnytyksessä.
 
Sen takia me halutaan kans tietää sukupuoli etukäteen et kuvittelisin että side vauvaan muodostuu jotenkin erilailla kun tietää kumpi tulee. Ensimmäistä kun odotetaan niin en voi tietenkään olla varma onko näin, mutta maalaisjärjellä aateltuna näin. Mulla on kavereita ketkä ehdottomasti halus säästää yllätyksen synnärille ja se toimi heillä hyvin. Jokainen tyylillään:)
 
Me haluttiin ekasta säästää yllätys synnärille asti ja olisikohan ultrassa sukupuoli edes näkynyt. Just katsoin esikoisen vauva-albumia jossa se yks ainokainen kuvakin ja niin surkea ollut ultraustilannekin jos vertaa tähän päivään. Kahdesta muusta ollaan kysytty ja varsinkin kolmannesta olin tyytyväinen kun kysyttiin. Minä joka kuvittelin itseni vain tyttöjen äitinä sainkin tietää odottavani poikaa. Ajatukseen ehti hyvin sopeutua. Nyt en taas voisi kuvitella elämää ilman että meillä yks hulivili poika on. Tästä en oikein tiedä kumpaa edes toivoisin. Molemmat niin tervetulleita. Pojalle olisi kyllä vaatteita enemmän säilössä.
 
Itsestäni tuntuu että poika olis tulossa. Ns. poikasykkeet oli neuvolassa eilen eli matalammat. Mutta eipä sitä tiiä, yllätyn kyllä jos onkin tyttö rakenneultrassa :D sama mulle kumpi on kun molempia on jo yksi ja molemmille löytyy vaatteita ja kaikkee.
 
Nuo sykkeet ovat ihan 50-50 osuuko arvaus kohdilleen. Viimeksi oli molemmista tytöistä matalahkot sykkeet (<145) koko raskauden. En usko niihin, eikä niillä mitään tutkittua todenperäisyyttä edes ole.
 
Meilläkin on poikaolo ollut jo jonkin aikaa. Saa nähdä mitä rakenneultra siten paljastaa!
 
Kukaan kokeillut sitä soodatestiä että kuinka toimii? Pistetään siis ruokasoodaa kuppiin ja sit pissitään päälle :D jos se alkaaporisemaan kuin limsa niin olisi poika tuloss, jos ei reaktiota niin tyttö :D
 
Kukaan kokeillut sitä soodatestiä että kuinka toimii? Pistetään siis ruokasoodaa kuppiin ja sit pissitään päälle :D jos se alkaaporisemaan kuin limsa niin olisi poika tuloss, jos ei reaktiota niin tyttö :D

Juu tehty on eikä porissu eli tyttöä enteilis. :wink Samoin oon tehny kahdesti gender maker -sukupuolitestin ja molemmilla kerroilla tulos selvä tyttö. Alkuraskaudesta oli myös paljon huonompi olo kuin kahdesta aiemmasta (poika-)raskaudesta eli yllätyn jos parin viikon päästä ultrassa selviää että onkin poika tulossa. Mutta siihenkin on valmistauduttu. :)
 
Pitäisiköhän itsekin ihan huvikseen kokeilla, vaikka tuolla pissan happamuudella ei olekaan mitään merkitystä nyt, kun on voinut olla ihan eri silloin, kun vauva on saanut alkunsa. Siihen kuitenkin vaikuttaa syömiset ja juomiset koko ajan. :D
 
No pitihän se kokeilla. Tyttöä näyttäisi soodat ja tyttö olo on kyllä itselläkin ollut koko ajan. :) Katsotaan, mitä ru sanoo muutaman viikon päästä!
 
Mulla olikin sopivasti pissahätä. Poreileva poika :grin Poikaolokin mulla on... ja kiinalainen kalenteri ennusti poikaa. Ultrassakin näytti ihan pojalta.
Tyttöä olisin kyllä toivonut :bag:
 
Toi sooda on ehkä pakko kokeilla, kunhan pääsen kotiin :) kaikki muut ennustukset ja uskomukset povaa tyttöä.
 
Mulla kuopuksestakaan ei poreillut ja poika syntyi [emoji5]
Nyt taas sama juttu, ei poreile. Oon vaan varma et mulle toi ei näytä mitään [emoji2]
 
Näin viime yönä untakin et sanoivat ultrassa tulevan vauvan olevan poika. Et enteileeköhän tämä sitten kolmatta poikaa?!? Jännittää niin kovasti. Tyttö oireet alusta asti ja eri raskaus kuin pojista. Ärsyttää kun vähän väliä miettii :D
 
Eihän tuo soodatesti sukupuolta näytäkään, vaan pissan happamuutta.. :D Siihen vaikuttaa kaikki, mitä syömme ja juomme eli voi muuttuakin tuo happamuus.
 
Onkos niitä vielä muita uskomuksia tai testejä? Itse on tenhty ny tuo sooda, sormus testi sekä mahan että ranteen päältä, kiinalainen syntymä kalenteri ja maya intiaanien uskomukset. Hauskojahan nää on :) kaikki edellä mainitut on povannut tyttöä joten jos vajaa parin viikon päästä ultrassa näkyy kikulit niin kyllä mä revin pelihousuni!! :D
 
Takaisin
Top