Vauva ym. lehdet

Näytti olevan joku Nalle Puh nyt... Vuan on pakkauksessakin kiva lakana ja oon mä kirppariltakin muutaman ihanan.. :wink Nimim. Lakanat on pyhä asia
 
Ne oli myös Nalle Puhit mitkä mä sain (Tikru nukkui kuunsirpin päällä kuvassa). Tooooosi säälittävät laadultaan. :/
 
Nii-in.. jännittää kyllä, että minkälaatuiset ne bodyt on, jotka mäkin valitsin.. noh, olisin mä joka tapauksessa tilannut sen Vauva-lehden eli tilaajalahja on vaan plussaa, jos se on ees kohtalainen.. meillä ei ole vielä hoitolaukkua olemassa, mutta en mä kyllä huonoa haluakaan. Säästän, ni voin ostaa uuden.. vaunujen mukana ei tullut, kun ostettiin käytettynä ne.
 
Juu sama, enpä aatellu mitään tilaajalahjoja, kun mietin lehdentilaamista, ne on kivoja plussia siihen päälle ne lahjat. Joskus sattuu laadultaan hyviä joskus ei. Niistäkin kannattaa varmaan palautetta antaa ihan lehdelle?
 
Moonflower, joo palautteen anto ei oo tullu mieleenkään. Ihan hyvähän se on palautetta antaa jos ei oo tyytyväinen. Mä oon ite aika paljon kirppiksellä myyny noita tilaajalahjoja kun ei mitää käyttöö itelle ois. Kyl mä lehtiä tilaan ihan sen lehden takia.
 
Vauvalehden saa tilattua myös ilman tilaajalahjaa kustantajan omasta kaupasta. Se on silloin muutaman euron halvempi kuin tilaajalahjan kanssa,
 
Mä olen myös joskus muinoin ottanut tilaaja lahjaksi Nalle Puhin lakanat, jos ne on samat kuin nyt niin kannattaa tarkistaa lakanan koko. Ne mun oli ainakin ihan mielettömän pienet! Melkein sanoisin että puolet tavallisen lakanan koosta :confused:
 
Muistaakseni se oli Kaksplus mitä viimeksi neuvolassa selailin, siellä oli monta mielenkiintoista artikkelia. Suosittelen lukemaan :)
 
Meille on nyt tullut Vauva-lehteä pari numeroa ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Harvaa lehteä jaksan yleensä kannesta kanteen lukea, mutta tässä ollaan jo lähellä. Mieskin jaksaa selailla. :)
 
Mä tykkään kans kovasti Vauva-lehdestä! Sain muutamia vanhoja Vauva-lehtiä ystävältäni luettavaksi, jos ei jaksa aina uusinta lehteä oottaa laatikkoon saapuvaksi :wink
 
Luin tänään neuvolassa Kaksplussaa. Siinä oli tosi herkullisen oloinen jäätelökakun ohje! :p
 
Ei noita lehtiä kyllä kannata kotiin tilata, aina löytyy joku jonka kotona on säkillinen alle 5v vanhoja lehtiä 1-2 vuosikertaa, mullekin niitä on tyrkyttänyt varmaan 10 ihmistä 2 vuoden sisään :D
 
Meille tulee Mll:n Lapsemme-lehti +Kevyt-yhdistyksen lehti ja Lapsen maailma, mikä on lastensuojeluliiton lehti. Lapsen maailma on hyvä, enemmän sen artikkeleista on hyötyä kuin Vauva-lehden parisuhde-extroista :D sitä ei vissiin myydä irtonumerona kuin Akateemisessa, ja neuvolasta sen voi löytää. Meidän esikko oli sen lehden kansikuvatyttönä pari kk sitten :D
 
Ystävä tilasi mulle Vauva-lehden baby shower -lahjaksi ja se ei oo yhtään sellainen "hössötyslehti" kuin ajattelin, vaan kivan elämänmakuinen ja mieskin tykkää selailla. Aika nopeasti vaan kuulemma alkaa samat aiheet toistua, joten saamani 9kk pätkä on varmasti ihan tarpeeksi.
 
Meidän Perhe on hyvä lehti kun perheessä alkaa olemaan jo vauvaiän ohittaneita. Tulee luettua kannesta kanteen.
 
Mä tilasin Vauvan ja Kaksplussan. Vauvaan otin kolmen kk:n lehdet kun tilaajalahjat ei innostaneet. Kaksplussasta en muista :) Vauvasta vaan tuli jo lasku ennen kuin lähettivät edes ekaa laskua. Yleensä oon lehtitilauksissa tottunut siihen, että lehteä tulee 1 tai 2 numeroa ensin ja sit vasta lasku..
 
Toi on kyllä totta et niissä varmaan pyörii ne samat aiheet, mutta silti on hirveän kiva kun se vauva-lehti kolahtaa postilaatikkoon :)

On niissä kuitenkin ajankohtaistakin tietoa.

Meille taitaa tulla se syksyyn saakka kun joululahjaksi saatiin muistaakseni 9kk. Sit vois siirtyä johonkin muuhun, kuten tohon kaksplussaan, jos on hyvät tarjoukset :)
 
Takaisin
Top