Vauva ym. lehdet

:laughing025 Sain eilen sen hoitolaukun. Ei tosiaan kannata pistää lehteä tilaukseen sen takia. Se oli... Todellinen floppi. :sick006
 
Oli vai? Höh. Millasiakohan ne bodyt sitten on.. Pähkäilin aikani hoitolaukun ja niiden bodyien väliltä, päädyin sit bodyihin. Mielenkiinnolla odotan.
 
Toivottavasti olis parempia. Tosiaan jos joku haluaa niin postikulujen hinnalla voin lahjoittaa ton eteenpäin :F
 
Millanen se hoitolaukku on? Mä luulen, että mä otan tuon mun yhden ison laukun hoitolaukku käyttöön. Vaunujen oma olikin ihan olemattoman pieni.
 
Semmonen halvan oloinen lötkö, kahisevaa "tuulipukukangasta"... :rolleyes: kaiken kukkuraksi siinä lukee Vauva (lehden nimi) mutta onneksi se teksti on ees huomaamaton...
 
Aih.. No onneksi en ottanut. Jännä nähä millaiset ne bodyt on
 
Minä vuonna rosaline sie sait tuon vauvan hoitolaukku kaupanpäällisen? Mä totesin kanssa 2013 et se oli ihan kökkö(ärsyttävä se rapina) mutta kaverin lahjotus säkissä oli vanhempi versio vauva lehden tilauslahja hoitolaukusta ja se on hyvä! Mulla se on ollu käytössä esikoisen kanssa. Pieni kylläki että nyt kahden lapsen tavaroille ei sopiva ole alkuunkaan
 
Se tuli viikko sit, kun uusin lehden tilauksen :) meillä on ennestään jo hyvä iso hoitolaukku, joten toi joutaa kiertoon.
 
Tulipahan tilattua myös tuo Vauva-lehti. Finlaysonin hoitolaukulla, mikä lie.
 
Kyllä sillä kokoa oli, mut tosiaan ei tuulipuvusta tehtyä kassia vaan voi noin isona käyttää. Jotenkin se hoitoalustakin oli kamalan pieni.

Mä en voinu sille mitään et purskahdin nauruun saadessani sen. :D
 
Mä voin kuvitella vaan millainen se on. :D No eikai nyt hei oikeesti hyvää voi tilaajalahjana antaa..
 
Niin joo rosaline sieki sait sen nyt vasta? :) Ei tuo ns uudempi malli tosiaan vakuuta.taisin myydä sen kirpparilla eurolla :D tuo mikö mulla on niin on varmaan 4tai 5vuode takaa ja se on pehmeä kankainen. Ei nyt unelma ole, mutta kun asiansa ajoi, niin esikoisen aikaan ei tullu ostettua sitte mitään. Nyt täytyy kyl ostaa tilavampi !
Mun kaksplussa tuli tällä viikolla. En oo kunnolla päässy lukee,mut ensivaikutelma on et siinä on ihan helkutisti mainoksia :angry1
 
No hei, mä sain jonkun Minna Parikan (tms) laukun ("70e") jonkun lehden kaupanpäällisinä. Semmonen sydänlaukku. Eihän siihen mahdu mitään, saati että sen kanssa menisin minnekään. Odottaa laatikossa, jotta vaikka kaverin tyttö kasvaisi vähän ja haluaisi hienostella ☺
 
No just se merkki niissä maksaa... Sama jos sulla on 2x2cm paperin pala missä on lacosten logo, saat maksaa aivan helvetisti siitä. :D
 
Noista tilaajalahjoista muistaisin et olisin joskus Cosmon mukan saanu Lumenen meikkisetin, mikä oli äärimmäisen hyvä ja tykkäsin. Joskus oon muumimukeja kans ottanut (ehkä jopa niiden takia).

Mut muuten ainakin mun kohdalle on osunu kelvotonta roskaa :D
 
Mä tilasin kerran jonkun lehden muumimukin takia :D Miten mä katon että Vauvan lahjana sais nyt unipussin+unilelun tai pussilakanasetin? Onko ehkä pakko tilata.. Jonkun toisen nimellä myös jotta saan molemmat :D
 
Mulle tuli aiemmin yks pussilakanasetti. En ees avannut pakkausta, näki metrin päähän, että on säälittävän huonolaatuinen.
 
Takaisin
Top