Vauva ym. lehdet

Tilasin nyt sit sen vauva lehden. Lahjaksi tulee unipussi.
Muut vaihtoehdot oli Pussilakanasetti tai valokuvakehys :p
 
Mun lähes 60v. hyvä ystävä oli saanut jostain syystä näytenumeron uusimmasta vauva-lehdestä :D laittoi mulle viestiä et hällä ei taida olla käyttöä sille joten saan sen kun nähdään :) Mietin kans et jos lehti miellyttää niin voisin ehkä harkita tilausta.
 
Mä en muista sattuiko olemaan vauva-lehden kylkiäislahjana sellainen vauvan nalle puh lakanasetti reilu vuosi sitten. Oli tosi kova pettymys kun se saapui....se oli ihan älyttömän pieni! Paljon pienempi kuin esim. Äippäpakkauksen peitto. Meillä ei sitten sattuneesta syystä ole ollut sille käyttöä ja taisin juuri pistää sen hyväntekeväisyyteen. Se lakana lahja on voinut moneen kertaan jo vaihtua, mutta kannattaa tarkistaa että koko varmaan täsmää oman vauvan peittoon. Niitäkin kun voi olla eri kokoisia riippuen mistä hankkii.
 
Mä just myin sen kirpparilla uutena. Oli niin halvan näköinen ja ei natsannut.:rolleyes:
Toi on niin kökköä, kun kylkiäiset on usein huonolaatuisia ja sekundaa... No onhan ne kuluttajalle joo ilmaisia, mutta silti.
 
Saa nähä mikä räpelö se hoitolaukku on, joka sieltä tulee...! Toivottavasti olis kunnollinen!! Sais sit ees pistää sen hyvillä mielin eteenpäin, jos ei huvita itellä pitää.
Taannoin sain kantoliinan lehtitilauksen mukana. Se jäi kyllä käyttämättä, en osannut rengasliinaa silloin käyttää. Luin siitä vaan fb:n kantovälinekirppiksellä, että osa on ollut sekundaa. Renkaat on olleet hitsattuja ja hitsaukset on käytössä pettäneet!:eek: Suorastaan vaarallinen kantoliina siis!!
 
Meillekin se hoitolaukku tulossa.

Mua aina huvittaa jossain muissa lehdissä kun niitä kaikki helyjä jne päällisenä ja niiden arvo muka jotain +/- 100€
 
Mä pähkäilin sen hoitolaukun ja bodyn väliltä, päädyin sit siihen bodyyn, kun vaunujen mukana tulee hoitolaukku..
 
Eikös se hoitopaikka kuitenkin ollut finlayson? Et jos se ois ees kohtuu laadukas.
 
Vauva lehti mullekkin on tullut ja oon sen hyväksi mieltäny, ei oo tosin nyt tullu pitkään aikaan...eikö siinä oo kausittain aika samanlaisia juttuja, esim miten puet lapsen /kärry/haalri osio jne? Kaks plussaa oon näytteitä saanu mut en oo tilannu. Ei oo oikee kerenny lukemaan :P nyt vissii tuli vauva lehti neuvolastaki missä tuli pari vaippaa mukana? Vaipat o tallessa mut en kyl tiiä misä lehti o xD
 
Mulle soitettiin muutama päivä sitten vauva lehdestä. Hehkutettiin että tulee hieno hoitolaukku kaupanpäälle. Mä sanoin että multa löytyy jo kaksi kotoa niin myyjä tokaisi että kyllähän se hyvä on kolmaskin omistaa! En mä sitten kumminkaan oikein innostunut :) Vaikka lehti on hyvä!
 
Oisit kysynyt et mihin tarkoituksiin hän suosittelee mitäkin hoitolaukkua :D
 
Juu, puhelimen toisessa päässä oli nuori jätkä....hän omasi kyllä sen verran hyvät puheenlahjat, että olis varmaan keksinytkin jonkin hyvän vastauksen siihen kysymykseen :wink
 
Minulle tulee vauva-lehti ja olen ollut ihan tyytyväinen. Juuri kolahti toinen numero postilaatikkoon. Enemmän voisi olla kunnon faktapitoisia artikkeleita ja vähemmän höpölöpöä.
 
Ai onko vauva lehti tullu? Täytyy käydä hakemassa posti ja kattoo joko ensimäinen lehti on tännekin tullut!
 
Tuli tuli, uii! :wink

Musta ne vaunut oli kyl karseita. Kaks oli sellaisia mitkä mä itselleni kelpuuttaisin.
 
Oon ihan samaa mieltä :D ja joka helkatin kerta siellä on ne samat vaunut noin pääpiirteittäin vertailussa, uudet mallit vaan. Eipä oo esim Akjaxeja koskaan näkyny, vaikka nettikauppa toimittaa ne kyllä joka puolelle Suomea.
 
Joo mä katoin kans et ne vaunut oli ihan järkkyjä kaikki. :D

Milloinkohan tilaajalahja tulee?
 
Takaisin
Top