Vauva ym. lehdet

Miksköhän mulle ei tullu? Pitänee tutkia posti vielä tarkemmin?
 
Huh, ei tarvinnut lähtee soitteleen vauvalehdelle, tulihan se tän päivän postin mukana vai liekö eksyny naapurin postilaatikkoon, josta sen löytänyt viikonlopun reissussa ollut naapuri ja palauttanu meidän laatikkoon... Kuopiossa kun asuin niin järkyttävän usein myös naapurin posti löyty meidän luukusta...
 
Meille tulee kans edelleen aina silloin tällöin edellisen asukkaan laskuja.. Eihän me olla asuttu kuin kohta kolme vuotta tässä..
 
Mulla oli muuten vuos sitte sama et edellisen asukkaan laskut tuli ja olin jo 2 vuotta asunu siinä....
 
Me ollaan asuttu yli 7 VUOTTA samassa ja EDELLEEN tulee silloin tällöin perintätoimiston kirjeet edellisten asukkaiden nimellä meille :D :D
 
Mäkin vilkaisin kaupassa uusinta Vauva-lehteä, muttei nyt innostanut ostamaan tällä kertaa. Vaunuja piti kurkata, kun niitä täällä niin kovasti mollattiin. Ihan perusvaunujahan siellä oli. Merkit oli valittu varmaan suurin osa sillä perusteella, mitä valikoimaa lastentarvikekaupoissa yleensä on. Ehkä kaikki värit ei miellyttäneet, muttei niissä nyt sen kummempaa vikaa mun mielestä ollut. :eek: Ylipäätään noi vauvalehden "arvostelut" on yleensä aika pintapuolisia eikä kovinkaan hyödyllisiä. Eihän niitä vaunuja kukaan oikeasti testaa, vaan tiedot ominaisuuksista saadaan myyjältä.
 
Olen ostanut muutaman kerran vauva-lehden irtonumeroita ja nyt päätin sitten tilata lehden itselle. 9kk 28,5€ ilman päällislahjoja.
 
mä tilasin sen lehden lähinnä sen lahjan takia... sinänsä lehti ei ihan kauheesti kiinnosta :P
 
Noissa lehdissä taitaa olla se ajatus et kaupassa olevaa ei toimiteta ettei käy sit niin et maksaa siitä yhdestä lehdestä tuplat :)

Mäki odotan tilaajalahjaa.. Törkeän kauan kestää.. :eek:
 
Mä kerran ihan muusta lehdestä ostin irtonumeron ja laitoin tilaa lapun postiin niin sieltähän tulla tupsahti postin mukana tää sama numero, jonka olin jo irtonumeroina shopannu.

Mä kattelen kaupassa muita vaavilehtiä niin en ostanu kun kannessa hehkutettiin joku eroextra:facepalm: kun ei oo nyt ajankohtainen meille...
 
Ja noita tilaajalahjoja oon myyny kirpparilla, hyvin menny kaupaksi, kuten noi lehetkin, pitäs vaan vielä ennen kun vauva syntyy saada se kirppis pidettyy...
 
Se tilauslahja tulee tosi myöhään. Siinä sanotaan että lähetetään ku lehtimaksettu. Tilasin vauva lehen esikoista oottaessa ja maksoin heti laskun niin meni varmaan 3kk enne ku tuli. Meinasin jo alkaa perään soittelee.
Vauva lehti loppuu keväällä , en enää jatkanu ku tuntu että se pää paino on ekassa vauvavuodessa. Äitee oli mulle tilannu kaksplussan muutamaks kuukaudeksi niin kahtoo alanko tilaamaan sitä itselleni. Kivaa saada postista muutaki ku laskuja jos yks lehti ois tilauksessa :D
 
Hoitolaukku tuli postissa. Ei taida tulla meillä käyttöön. Joku saapi postikuluilla, jos haluaa. :)
 
Samaa mäkin ajattelin. Livenä näkeminen oli oikein piste i:n päälle :D eipä siin, meillä oli jo hoitolaukku entisestään notta en ois muutenkaan ruvennu vaihtamaan. :P
 
Mä tykkään et vauva lehti olis suunnattu enemmän odotus ja ihan pikkusien äideille ja kaks plus sit jo vähän vanhemmille lapsien vanhemmille. Ite tilaan nyt vauva lehteä ja myöhemmin tilaan meidän perhe lehden.vai mikä sen lehden nimi on kaan.
 
Okei. Se on jännä et miten sitä(kin) odottaa saatavaksi kun tietää jo varmaksi ettei se oo varmaan mikään lottovoitto :D
 
Takaisin
Top