Vauva ym. lehdet

QueensCastle

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Joulumammat 2016
Onko kukaan kesäkuisista tilannut mitään vauva-aiheista lehteä?
Ostin kaupasta kaksplus ja vauva lehdet ja aloin harkitsemaan, josko tilaisin jommankumman. . Mutta sisällöltään haluaisin mieluusti "sen paremman" ja yhden lehden perusteella on hankala valita. Kumpaa suosittelisitte vai jotain muuta vaihtoehtoa?
 
Mä sain joululahjaksi Vauva -lehden, tässä kuussa tulossa eka numero perille :)
Mitä nyt irtonumeroita Vauvasta lueskellut niin oon ainakin tykännyt!
 
Mulle tuli vauvalehti silloin kun tuo taapero oli vauva. Ja tykkäsin kyllä kovasti siitä lehdestä. Nyt jos tilaan niin vois vaihtelun vuoksi tilata kaksplussan.
 
Mulle on tullut itselleni vauva lehti ja tykkäsin siitä paljon. Se mun mielestä kannattaa tilata jos nyt tilaa. Siellä on paljon asiaa odottajalle ja myöskin paljon asiaa sitten kun pieni vauva tulee kotiin :) Kaksplus on mulle vähän vieras lehti. Onko se suunnattu odotus ja vauva ajalle vai onko siellä enemmän juttuja mitkä käsittelee jo vanhempia lapsia?
 
Tällä hetkellä ei tule, mutta olen miettinyt tilaamista.
 
Me saatiin ja Vauva-lehti lahjaksi, tosin yhtää ole vielä tullut.

Mut mitä sitä on lukenut ni vaikuttaa hyvältä. En tiedä oonko käsittäny oikeen vai väärin, mut onks se kaksplus semmonen missä on enemmän vanhempien lasten juttuja?
 
Mä nyt tilasin sen vauva lehden ja otin tilaajalahjaks kaks bodya. :) Hoitolaukkua en tarvii, kun tulee sitten vaunujen kylkiäisenä.
 
Minä sain kaverilta kassillisen vanhoja Vauvoja ja Kaksplussia. Vauva-lehti kiinnostaa itseäni tällä hetkellä enemmän, kun on kuitenkin ajankohtaisempi. Kaksplussassa on paljon taaperojuttujakin ja vielä isompienkin lapsien juttuja. Ne eivät ehkä vielä ole mielessä. :)

Täytyy miehelle puhua, jos saisin Vauvan tilata.
 
Mulle on tullu Vauva-lehti jo neljä vuotta :) nyt uusin tilauksen niin, että on tilaajalahjaksi tulossa hoitolaukku (jatkotilaus edelliselle kestotilaukselle oli paljon kalliimpi,joten kun tilaus pättyi aloitin tilauksen ns. alusta).

Vauva-lehti on mun makuun paras. Muita perhelehtiä lainailen fiiliksen mukaan kirjastosts:)
 
Sain vauva-lehden lahjaksi kun esikoinen syntyi ja oon samaa mieltä Orvokin kanssa että jos on aikeissa tilata niin se kannattaa tilata nyt. Iso osa jutuista käsittelee just odotus aikaa ja menevät vähän ohi sektorin sitten kun vauva on jo maailmassa ja kasvaa. Muuten kyllä kiva lehti. Kaksplussaa olen pari irtonumeroa lukenut ja niiden perusteella sekin ihan kiva lehti. Ja makuasiotahan nämäkin ovat :)
 
Vauva-lehtiä on muuten kiva lukea myöhemmin uudestaan vauvan/taaperon eri elämänvaiheissa. Sitä lehteä lukee ihan eri silmällä sit kun on raskaana/vauva on pieni/puoli vuotias / vauvasta tulee taapero jne. :)
 
Mä tilasin marraskuussa Vauva lehdestä näytenumeron, tykkäsin :) joulukuussa tyypillisesti unohdin koko jutun ja nyt vähän aikaa sitten laitoin tilauksen menemään. Hoitolaukun taisin ottaa kaupanpäällisenä.
 
Me saatiin esikoisen odotusaikana lahjaksi 18kk numerot kaksplussaa ja mä kyllä tykkäsin myös siitä. Siellä on asiaa moneen eri vanhemmuuden vaiheeseen ja sekin oli musta aika kivaa. Luin usein niitä "isompien" lasten juttuja just miettien et tuleekohan meidän pojasta kans tollanen ja et millainen vanhempi itse olisin jossain tietyssä tilanteessa? Mut siis oikein monipuolinen lehti jos on kiinnostunut vanhemmuudesta yleisemminkin tai jos vaikka on jo eri ikäisiä lapsia. Oon itse ajatellut et koittaisin nyt jotenkin fiilistellä enemmän tätä vauva vaihetta toisen lapsen kohdalla, kun jos ei sitten tule enää enempää, niin vois kokea ottaneensa kaiken irti.. eli oliskohan mun sit aika testata vaihteeksi vauva lehteä..? Mut joka tapauksessa suosittelen lehtitilausta, se oli mulle esim hyvä viihdyke sillä aikaa kun pumppasi maitoa tai rauhottumisen hetki kun vauva nukahti. ☺
 
mulle on vauva-lehti tullu jo pari vuotta,tykkään!Äitini tilasi nyt Kaksplussan joululahjaksi,aikasemmin oon ostanu irtonumeroita.Pidän myös ko. lehdestä mut jos valita pitää ni Vauva :)
 
Mäkin tykkään vauva-lehdestä enemmän. Se on tullu öö reilu 2 vuotta. Tässä 11 vuoden aikana oon lukenu kyllä myös meidän perhettä ja kaksplussaakin. Joissa on siis enempi isompien lasten juttua.
 
Mäkin tilasin nyt Vauva-lehden :Heartred Pitää käydä ostamassa se uusin lehti nyt vielä, kun uusin taitaa tulla nyt tilaajille vasta ensi kuussa :)
Otin tilaajalahjaksi bodyt, vaikka voi olla, että hoitolaukunkin tarttis, kun ostetaan vaunut käytettyinä ja en tiedä tuleeko niissä missään hoitolaukkua mukana ja missä kunnossa ne sit on..
 
Mä en välttis tarvi sitä hoitolaukkua,mulle siis tulee se. Mä voin pistää sen kiertoon, jos ei nappaa vaihtaa laukkua (meillä on kakkosen jäliltä hoitolaukku) :)
 
Takaisin
Top