Varhaisultra

Missä sai noin hyvää palvelua?
VS lääkärit Jussi savonlahdella Kaarinassa! Mun mies sanoi että oli mahtava lääkäri joka otti myös hänetkin huomioon ja kertoi selkeästi miesten kielellä missä mennään :grin ihan huippu oli! Aion mennä myöhemmin myös sinne ultraan sillä 3/4D ultra ei lisää hintaa ja seuraava ultra maksaa sen 160€... Nii me saatiin siis 4D kuva vauvasta myös tässä varhaisultrassa.
 
Tulkitsin itse varmaan hinnastoa väärin, en tajunnut että ultraamisesta tulee mojova summa vielä erikoislääkärin vastaanoton päälle. Käytiin mehiläisessä ihan gynekologilla ja maksoi 204e :eek: olisitte nähny mun ilmeen siinä kassalla...

En muista että esikoisesta aikanaan olisi maksettu kun joku 100e vaikka käytiin terveystalolla gynekologilla. Mutta onpahan nyt tutkittu ja saatu varmuus että kaikki hyvin, se on pääasia tietysti :)
 
Mullas ois ollut ultra-aika perjantaina mut mietin pitäisköhän se siirtää vielä varmuudeksi viikonlopun yli.

Onnittelut hyvistä ultakuulumisista ja tsemppiä kaikille ultran odotteluun!
 
Mä pohdin täällä kovasti varaanko varhaisultraan ajan vai maltanko odottaa nt-ultraan. Toisaalta haluaisin saada varmuuden, mutta toisaalta mikä kiire. Hmmh
 
Ihania uutisia siis täällä :Heartred alkaa toi oma ultra jänskättää... vielä pitää 1,5 viikkoo piinailla...
Täällä kun tullaan heinäkuisten viimeisten joukossa ni kaikki on vaan ootteluu :hilarious:
 
Ihania uutisia siis täällä :Heartred alkaa toi oma ultra jänskättää... vielä pitää 1,5 viikkoo piinailla...
Täällä kun tullaan heinäkuisten viimeisten joukossa ni kaikki on vaan ootteluu :hilarious:

Muistan kun oli itellä la joulukuun 31 ja nytkin on 26 niin aina häntäpäässä odottelemassa kun muut on jo käyneet/synnyttäneet :D
 
Toi on kyll tuskaa kun on loppukuusta la, mutta voin sanoa että sit se meneekin tuskalliseksi ku oma la menee ohi ja alkaa tuntuu että muut etuilee :D
 
Ihania uutisia siis täällä :Heartred alkaa toi oma ultra jänskättää... vielä pitää 1,5 viikkoo piinailla...
Täällä kun tullaan heinäkuisten viimeisten joukossa ni kaikki on vaan ootteluu :hilarious:

Sama täällä, meillä taitaa olla sama laskettu aika (29.7.), jos oikein muistan listaketjusta. :)

Haluan itse ehdottomasti varhaisultraan, mutta taidan ottaa vielä lisäksi ylimääräisen ultran viikolla 10 varhaisultran lisäksi. Meillä siis oli kesällä keskeytynyt keskenmeno, sikiö kuoli viikoilla 9+5, mutta vähäiset oireet alkoivat vasta viikoilla 12+5. Tämä kokemus oli niin traumaattinen, että nyt mieluusti juoksen useammassa ultrassa parin viikon välein, jotta sydän varmasti jatkaa sykkimistään! Tsemppiä kaikille ultriin ja toivottavasti säästytte siltä, mitä itse koin kesällä. ❤️
 
Sama täällä, meillä taitaa olla sama laskettu aika (29.7.), jos oikein muistan listaketjusta. :)

Haluan itse ehdottomasti varhaisultraan, mutta taidan ottaa vielä lisäksi ylimääräisen ultran viikolla 10 varhaisultran lisäksi. Meillä siis oli kesällä keskeytynyt keskenmeno, sikiö kuoli viikoilla 9+5, mutta vähäiset oireet alkoivat vasta viikoilla 12+5. Tämä kokemus oli niin traumaattinen, että nyt mieluusti juoksen useammassa ultrassa parin viikon välein, jotta sydän varmasti jatkaa sykkimistään! Tsemppiä kaikille ultriin ja toivottavasti säästytte siltä, mitä itse koin kesällä. ❤️

Miulla oli kans kesällä keskeytynyt keskenmeno, ei tullut mitään oireita, mutta varhaisultrassa viikolla 8+ sit todettiin että sikiö ei ollut kasvanut enää pariin viikkoon :sad001 nyt on onneks jo pitemmällä ja kasvanut hyvin. Tsemppiä siulle raskauteen, toivotaan, että molemmilla onnistuu :)
 
Miulla oli kans kesällä keskeytynyt keskenmeno, ei tullut mitään oireita, mutta varhaisultrassa viikolla 8+ sit todettiin että sikiö ei ollut kasvanut enää pariin viikkoon :sad001 nyt on onneks jo pitemmällä ja kasvanut hyvin. Tsemppiä siulle raskauteen, toivotaan, että molemmilla onnistuu :)

Kiitos! Tsemppiä myös sinne, ja ihana kuulla, että nyt näyttää paremmalta sielläkin. :Heartred Toivottavasti kummallakin menee hyvin tällä kertaa. :)
 
Sama täällä, meillä taitaa olla sama laskettu aika (29.7.), jos oikein muistan listaketjusta. :)

Haluan itse ehdottomasti varhaisultraan, mutta taidan ottaa vielä lisäksi ylimääräisen ultran viikolla 10 varhaisultran lisäksi. Meillä siis oli kesällä keskeytynyt keskenmeno, sikiö kuoli viikoilla 9+5, mutta vähäiset oireet alkoivat vasta viikoilla 12+5. Tämä kokemus oli niin traumaattinen, että nyt mieluusti juoksen useammassa ultrassa parin viikon välein, jotta sydän varmasti jatkaa sykkimistään! Tsemppiä kaikille ultriin ja toivottavasti säästytte siltä, mitä itse koin kesällä. ❤️

Keskenmeno on niin kamala ettei sitä osaa edes kuvitella ennen kuin itselle käy niin.
Sama täällä, meillä taitaa olla sama laskettu aika (29.7.), jos oikein muistan listaketjusta. :)

Haluan itse ehdottomasti varhaisultraan, mutta taidan ottaa vielä lisäksi ylimääräisen ultran viikolla 10 varhaisultran lisäksi. Meillä siis oli kesällä keskeytynyt keskenmeno, sikiö kuoli viikoilla 9+5, mutta vähäiset oireet alkoivat vasta viikoilla 12+5. Tämä kokemus oli niin traumaattinen, että nyt mieluusti juoksen useammassa ultrassa parin viikon välein, jotta sydän varmasti jatkaa sykkimistään! Tsemppiä kaikille ultriin ja toivottavasti säästytte siltä, mitä itse koin kesällä. ❤️

Mulla myös elokuussa keskeytynyt keskenmeno joka on kokemuksena niin kamala ettei sitä usko ennen kuin osuu omalle kohdalle. Tsemppiä sinne!!

:Heartbigred
 
Sama täällä, meillä taitaa olla sama laskettu aika (29.7.), jos oikein muistan listaketjusta. :)

Haluan itse ehdottomasti varhaisultraan, mutta taidan ottaa vielä lisäksi ylimääräisen ultran viikolla 10 varhaisultran lisäksi. Meillä siis oli kesällä keskeytynyt keskenmeno, sikiö kuoli viikoilla 9+5, mutta vähäiset oireet alkoivat vasta viikoilla 12+5. Tämä kokemus oli niin traumaattinen, että nyt mieluusti juoksen useammassa ultrassa parin viikon välein, jotta sydän varmasti jatkaa sykkimistään! Tsemppiä kaikille ultriin ja toivottavasti säästytte siltä, mitä itse koin kesällä. ❤️
Joo, ilmeisesti sama LA .
Mä luulen, että jos nyt kaikki on vaan hyvin ekassa ultrassa, otan kyllä jostain ultran myös vuoden alkuun, siihen n. 11. viikolle. Sen verran neuroottinen olen, vaikken onneksi ole teidän kokemusta joutunutkaan kokemaan.
 
Mun oli pakko siirtää vielä päivällä ultraa kun en kestä odotusta. Menen siis tiistaina. Tuli vaan mieleen että toivottavasti kaikki nuo gynet tekee sitten niitä ultria kun varasin netistä ajan eikä siinä erikseen kysytä mihin..
 
Mun oli pakko siirtää vielä päivällä ultraa kun en kestä odotusta. Menen siis tiistaina. Tuli vaan mieleen että toivottavasti kaikki nuo gynet tekee sitten niitä ultria kun varasin netistä ajan eikä siinä erikseen kysytä mihin..

Uskon että tekee!
 
Mun oli pakko siirtää vielä päivällä ultraa kun en kestä odotusta. Menen siis tiistaina. Tuli vaan mieleen että toivottavasti kaikki nuo gynet tekee sitten niitä ultria kun varasin netistä ajan eikä siinä erikseen kysytä mihin..

Soita perää? Eiköhän nuo tee :)
Mä odottelen sinne 12.12., kun sen ajan naistenklinikalta sain. On tää kyllä piinaa! Mikään ei anna olettaa, et jokin ois huonosti, mut toisaalta oireitakin on melko vähän turvonneita ja arkoja tissejä lukuunottamatta...
 
Takaisin
Top