Varhaisultra

Asun kyllä niin tuppukylässä ettei täälä ole edes ultrauslaitteita vaan ultraan lähdetään 30km päähän kaupunkiin ja ohjelmaan kuuluu vaan ne 2 ultrausta jos ei jotain poikkeavaa oo sitten.
 
Mä oon aatellu varata ultran rv 6+0, tahdotaan jotain varmuutta tähän asiaan ennen neuvolan varaamista. Nyt menossa 4+6, joten ultra ois ens viikolla :)
 
Mä oon aatellu varata ultran rv 6+0, tahdotaan jotain varmuutta tähän asiaan ennen neuvolan varaamista. Nyt menossa 4+6, joten ultra ois ens viikolla :)

Suosittelen varaamaan vasta 7+ jos vaan maltat. 7+ viikolla km riski tippuu jo tilastollisesti melko paljon ja muutenkin näkyvyys on jo paljon parempi ja saa varmasti kerralla selvyyden tilanteesta :) 6+0 voi olla kiikun ja kaakun näkyykö kaikki oleellinen ja joutuu pahimmassa tapauksessa käymään pian uudelleen. Meillä on varattuna 7+0 vaikka todellakin tekis mieli mennä jo aikaisemmin :) eikö sulla muuten nyt tänään ole 4+5 jos sama la kun mulla :)
 
Suosittelen varaamaan vasta 7+ jos vaan maltat. 7+ viikolla km riski tippuu jo tilastollisesti melko paljon ja muutenkin näkyvyys on jo paljon parempi ja saa varmasti kerralla selvyyden tilanteesta :) 6+0 voi olla kiikun ja kaakun näkyykö kaikki oleellinen ja joutuu pahimmassa tapauksessa käymään pian uudelleen. Meillä on varattuna 7+0 vaikka todellakin tekis mieli mennä jo aikaisemmin :) eikö sulla muuten nyt tänään ole 4+5 jos sama la kun mulla :)

Meillä on tätä keskenmenotaustaa, niin siksi haluan käydä aikaisin. Vaikka joutuis käymään sit uudestaan, kunhan jotain näkyis ees. Meri-Oulun neuvola valitettavasti lopettaa tän kuun lopussa, niin siksikin käydään 6+0-6+1.

Ja kyllä mulla näyttää Flo 4+6 tänään ja la 26.7. :) joku toinen appi näytti sit 4+5, mutta kolmas taas 4+6 :D
 
Meillä on tätä keskenmenotaustaa, niin siksi haluan käydä aikaisin. Vaikka joutuis käymään sit uudestaan, kunhan jotain näkyis ees. Meri-Oulun neuvola valitettavasti lopettaa tän kuun lopussa, niin siksikin käydään 6+0-6+1.

Ja kyllä mulla näyttää Flo 4+6 tänään ja la 26.7. :) joku toinen appi näytti sit 4+5, mutta kolmas taas 4+6 :D

Okei. Toivottavasti näkyis jo silloin! :) Mää en ymmärrä kun mulla flo näyttää ihan mitä sattuu eikä sitä voi vaihtaa.. Mietin kans meri oulun neuvolaa mutta niillä ei taida olla kun se mahan päältä ultralaite ja pelkään ettei sillä näin alussa näy hyvin.
 
Okei. Toivottavasti näkyis jo silloin! :) Mää en ymmärrä kun mulla flo näyttää ihan mitä sattuu eikä sitä voi vaihtaa.. Mietin kans meri oulun neuvolaa mutta niillä ei taida olla kun se mahan päältä ultralaite ja pelkään ettei sillä näin alussa näy hyvin.

Ainakin siellä sivuilla lukee, että syke alkaa näkymään viikolla 6+2, niin jospa meillä edes jotain näkyis. Tai siis pitää huomenna soittaa sinne, että pääseekö sinne edes :D jos ei muuta niin käydään sit myöhemmin (7+) vaikka Mehiläisellä, että varmasti jotain näkyy.
 
Mulla ainakin on ultrattu vaan mahan päältä meri-Oulun neuvolassa ja ekassa käytiin jo 6+2 ja syke näkyi jo silloin. Se ilmeisesti auttaa kun on rakko täynnä, ainakin aikaa varatessa kehotti tulemaan ultraan rakko täynnä. Harmi kun lopettaa. :sad001
 
Just eilen varasin varhaisultran. Mulla takana lapsettomuushoidot (hormonipistokset ja ultra-seuraukset) niin tuo vähän niinkuin ”kuuluu asiaan” :happy:
Koska raskaus on vielä niin tuore, niin Joudun odottelemaan kuitenkin tuonne melkein joulukuun puoleenväliin... silloin olis 7+2
 
Kovasti kyllä kiinnostaisi mennä käymään, juuri tuossa nettiä tutkin et lähin varhaisultra vaan on 80 km päässä :angelic:
7+1 nyt menossa, kyllähän se varmaan näkyisi jos siellä seuralainen on.
 
Diann, mä sain meri-Oulun neuvolaan ajan ens perjantaiksi. On kyllä Torniossa, mutta ajan siitä muutenkin ohi perjantaina. Torstaina oli vielä vapaita aikoja Oulussa :)
 
Diann, mä sain meri-Oulun neuvolaan ajan ens perjantaiksi. On kyllä Torniossa, mutta ajan siitä muutenkin ohi perjantaina. Torstaina oli vielä vapaita aikoja Oulussa :)

Okei hyvä tietää! Eli sulla on ens perjantaina 6+0 (tai 6+1 sun sovelluksen mukaan :)) torstaina ois vasta 5+9 niin en ite taida siihen vielä uskaltaa ottaa ultraa kuitenkaan vaikka mieli kyllä tekis.
 
Takaisin
Top