Varhaisultra

Paljon tsemppiä teille tähän päivään i.ssa ja Kumiankka! Minulla myös oli kkm tai tuulimuna 2015. Suht kivuttomasti meni tyhjentyminen, joskin tuskaa suurensi se, et en käynyt varhaisulrassa ja vuoto alkoi vasta rv 12, joten pelkäsin, et sikiö on jo iso.. ei siis ollutkaan muuta kuin tyhjä sikiöpussi kohdussa. Tämän jälkeen kun alettiin uusi yritys esikoinen sai suht nopsaa alkunsa ja kaikki meni tosi hyvin. Hän nukkuu vielä ja on siis 2v 1 kk. Nyt olis menossa 8+3.
 
Kiitos kaikille :) on taas entistä paksumpi olla :D kävin ostamas ekat mamaleggarit sen kunniaksi.

Toivottavasti Kumiankalla myös hyviä kuulumisia kerrottavana!
 
Onnea i.ssa ja kumiankka! Ihania uutisia!

Mulla on nt-ultra kahen viikon päästä, niin kyllä tässä taas alkaa jännittää, niinku varhaisultraakin ennen..
 
Mulla menee varmaan seulantaultra ensi vuoden puolelle kun jouluaattona olisi eka päivä milloin voisi viikkojen puolesta mennä. Ei oikein välipäivinä ollut vapaata aikaa silloin kun olisin sinne voinut päästä. Elättelin toivoa että olisin sen osalta saanut rauhan tämän vuoden puolella :) ja toisaalta taas odotan, että sen jälkeen voin kertoa äidille ja anopille kun ne kovasti toivoo meille toista lasta :)
 
Vähän jälkijunassa tänne kirjoittelen. Nyt siis viikoilla 9+1. Kävin äitiyspolilla viikoilla 6+4 ja alkio löytyi keskeltä kohtua ja sykekin sieltä jo löytyi. Tuli kyllä todellakin tippa linssiin siinä vaiheessa kun lääkäri sanoi, että tuossa näkyy kuinka sen sydän lyö. Ens viikolla on jo ensimmäinen neuvolakäynti. :)
 
Heippa! Huomenna on eka neuvola (rv 6+5 ekan ultran mukaan). Viikko sitten ei vielä näkynyt sykettä kun pikkuinen olikin pienempi kuin luultiin. Tahtoisin nähdä/kuulla sen sykkeen vielä ennen joulua, että voisin silloin kertoa perheelle.

Kannattaako teidän mielestä käydä yksityisellä? Eikös se seuraava ultra muuten ole vasta n. viikoilla 12? :confused004
 
Heippa! Huomenna on eka neuvola (rv 6+5 ekan ultran mukaan). Viikko sitten ei vielä näkynyt sykettä kun pikkuinen olikin pienempi kuin luultiin. Tahtoisin nähdä/kuulla sen sykkeen vielä ennen joulua, että voisin silloin kertoa perheelle.

Kannattaako teidän mielestä käydä yksityisellä? Eikös se seuraava ultra muuten ole vasta n. viikoilla 12? :confused004

Mä oon ainakin semmonen hätähousu että menisin yksityiselle tarkistuttaa sykkeet :)
Joo eka ultra on sielä 12viikon paikkeilla.
 
Heippa! Huomenna on eka neuvola (rv 6+5 ekan ultran mukaan). Viikko sitten ei vielä näkynyt sykettä kun pikkuinen olikin pienempi kuin luultiin. Tahtoisin nähdä/kuulla sen sykkeen vielä ennen joulua, että voisin silloin kertoa perheelle.

Kannattaako teidän mielestä käydä yksityisellä? Eikös se seuraava ultra muuten ole vasta n. viikoilla 12? :confused004

Itse en myöskään osaisi odottaa np-ultraan nii menisin käymään yksityisellä uudestaan.
 
Takaisin
Top