Varhaisultra

Oli kohtu ihan viikkoja vastaava muttei mitään muuta :sad001 kätilö sanoi että on niiiiin alkuvaihe menossa ettei vielä voi sanoa mitään
 
Oli kohtu ihan viikkoja vastaava muttei mitään muuta :sad001 kätilö sanoi että on niiiiin alkuvaihe menossa ettei vielä voi sanoa mitään

Voi että, ikävä tilanne kyllä tuommoinen epävarmuus. Onko sulla raskausoireita? Milloin sait plussan testiin ja oliko vahva plussa? Siitä vahvasta plussasta kaks viikkoa kun on kulunut niin ultrassa pitäis näkyä sikiö.
 
Voi että, ikävä tilanne kyllä tuommoinen epävarmuus. Onko sulla raskausoireita? Milloin sait plussan testiin ja oliko vahva plussa? Siitä vahvasta plussasta kaks viikkoa kun on kulunut niin ultrassa pitäis näkyä sikiö.

Siitä ultrasta on just se 2viikkoa taaksepäin ku tein testin ja oli vahva plussa kyllä. Ja tuossa jokin aika sitten cb digitesti näytti 3+ jota ihmettelin..
Oireita on vaikka ja kuinka. Paljon vahvemmin ku esikoisen aikaan. Siks tuntuu viel kauheemmalle et jos näistä kärsiikin turhaan.
 
Siitä ultrasta on just se 2viikkoa taaksepäin ku tein testin ja oli vahva plussa kyllä. Ja tuossa jokin aika sitten cb digitesti näytti 3+ jota ihmettelin..
Oireita on vaikka ja kuinka. Paljon vahvemmin ku esikoisen aikaan. Siks tuntuu viel kauheemmalle et jos näistä kärsiikin turhaan.

Hmmm. Ainakin mulle ultraaja sanoi just ton kahden viikon ”säännön” että silloin pitäis jo näkyä ja olis just hyvä katsoa tilannetta.

Monethan kyllä sanoo että tuulimunassakin on plussa samalla tavalla vahva ja oireitakin voi olla.

Toivottavasti kuitenkin kyse ois jostain muusta (aikaisesta plussasta) ja siellä pieni kasvaisikin ja seuraavassa ultrassa olis sitten se 6+ viikot.. voisko tämä olla mahdollista yhdyntöjä/ovulaatiota ajatellen?
 
Tehtiinhän ultra muuten alakautta?
 
Mä oon tääl eläny iha paniikissa. Lauantaina erehdyin jo menemään varhaisultraan tiedostaen että voi olla liian aikaista. Viikot sillon neuvolan mukaan 6+0, omasta mielestä hieman enemmän.
No oli mitä oli niin sielä ei näkynyt mitään :sad001 EHKÄ kerran vilahti joku pieni piste mutta tosiaan EHKÄ.
Nyt sitten perjantaina uusi ultra ja katsotaan mitä tuleman pitää :'(

Oon kahlannut googlea läpi ihan friikkinä. Lukenu kaikki mahdolliset tarinat missä tuulimunaepäily onkin paljastunut viikon kuluttua sikiöksi ja sykkeeksi joka saanut alkunsa myöhemmin.
Mutta myös olen lukenut paljon juttuja tuulimunista ja keskeytyksistä.

Onko kellään kokemuksia moisesta kauheudesta :sad001 ?

i.ssa; Mulla näkyi oletetusti 6+2 vain jotain ruskuaispussin näköistä. Eilen kävin ultrassa 8+5 ja sikiö vastasi 8+1. Toivotaan, että sullakin vain jostain tälläisestä kyse :Heartred Missä kävit ultrassa?
 
Siitä ultrasta on just se 2viikkoa taaksepäin ku tein testin ja oli vahva plussa kyllä. Ja tuossa jokin aika sitten cb digitesti näytti 3+ jota ihmettelin..
Oireita on vaikka ja kuinka. Paljon vahvemmin ku esikoisen aikaan. Siks tuntuu viel kauheemmalle et jos näistä kärsiikin turhaan.

Mä kirjoittelin viime kuussa omasta epämääräisestä tilanteesta jossa viikot olikin pienemmät kuin mitä kuukautisten mukaan ois ollut. Ekan plussan sain ar-ultran mittauksen mukaan 3+1-3+2 jolloin digikin näytti 2-3. Viikko siitä nii digi näytti 3+. Siitä päivä tai kaks oli eka ultra jossa yllätyksenä pyöristyny kohtu ja musta aukko ja arvio että vastais 4+ jotain. Siitä sit jännättiin kaks viikkoa ja ultrassa näkyi 6+5 mittainen pieni sykkeen kanssa.

Onko sulla mahdollisuutta että ois vaan myöhemmin hedelmöittynyt?
 
Oi nyt mua lohduttaa kyllä nuo teidän kokemukset!

Adrasteia miltä se oletettu ruskuaispussi ultrassa näytti?
Mä kävin perhe artessa.

Entä Saini sulla se musta aukko, millanen se oli?

Diann joo alakautta tehtiin

Kyllä varmaan vois olla mahista siihen et ois voinu myöhemmin olla se hedelmöitys, en muista kyllä varmaksi.

Ei kai tässä voi nyt muuta ku toivoa parasta ja pelätä pahinta :/
Oon ainaki yrittäny jo asennoitua molempiin vaihtoehtoihin. Ja ikuisena pessimistinä tietysti viel enempi siihen paskempaan vaihtoehtoon..
 
Muokattu viimeksi:
Oi nyt mua lohduttaa kyllä nuo teidän kokemukset!

Adrasteia miltä se oletettu ruskuaispussi ultrassa näytti?
Mä kävin perhe artessa.

Entä Saini sulla se musta aukko, millanen se oli?

Diann joo alakautta tehtiin

Kyllä varmaan vois olla mahista siihen et ois voinu myöhemmin olla se hedelmöitys, en muista kyllä varmaksi.

Ei kai tässä voi nyt muuta ku toivoa parasta ja pelätä pahinta :/
Oon ainaki yrittäny jo asennoitua molempiin vaihtoehtoihin. Ja ikuisena pessimistinä tietysti viel enempi siihen paskempaan vaihtoehtoon..

6974b8e7d79c034f5f47756ea52238df


Tuossa yllä se arvioitu 4+ musta aukko. Hankala selittää toi musta aukko sanoin :D

ff91843f3c3f394dc4d79f5d1957d030


Ja tuossa toisessa kuvassa 6+5 missä rinkulana näkyy ruskuaispussi ja sit se itse papunen.
 
Voi jumbe, ehkä mullakin vielä ois sitten toivoa :)
Varmaan on ollu teillä molemmilla melkoset piinaviikot :sad001 ihanaa että kaikki käänty hyväksi :Heartred
Onneks oon ollut tosi tiiviisti nyt töissä ja tulen olemankin ni aika kuluu ja kohta on perjantai.
Mä en oo saanu nukuttuakaan ku päässä jyllää ja pyörii valveunet kaikenmaailman verenvuodoista. Sitä siis pelkään että alkaa vuotamaan, se tosin ois sit selkee että on se tuulimuna.
 
Onneksi ei tarvitse enää jännittää kun pari päivää :) toivon todella että saamme kuulla ultran jälkeen hyviä uutisia :Heartred
 
Voi jumbe, ehkä mullakin vielä ois sitten toivoa :)
Varmaan on ollu teillä molemmilla melkoset piinaviikot :sad001 ihanaa että kaikki käänty hyväksi :Heartred
Onneks oon ollut tosi tiiviisti nyt töissä ja tulen olemankin ni aika kuluu ja kohta on perjantai.
Mä en oo saanu nukuttuakaan ku päässä jyllää ja pyörii valveunet kaikenmaailman verenvuodoista. Sitä siis pelkään että alkaa vuotamaan, se tosin ois sit selkee että on se tuulimuna.

Mulla sit tuossa just jännitysviikoilla vielä hematooma alkoi vuotaa nii lisäsi hyvin sitä paniikkia ja jännitystä. Toivotaan että perjantaina ois paremmat näkymät kohdussa :Heartred
 
Mä kävin eilen perhe-artessa varhaisultrassa. Syke löytyi ja sikiö oli oikeassa paikassa :) mittojen mukaan eilen ikää olisi rv6+4 ja menkkojen mukaan eilen 7+1. Mut voi hyvinkin olla noin, koska mulla oli syksyllä keskenmeno ja tässä ehti tulla vaan yhdet menkat välissä,niin vaikea sanoa kierron pituutta.
 
Huh. Huomenna sitten totuuden hetki. Ajatus juoksee ihan joka suuntaan :rolleyes:
Mutta siis jos tää nyt päätyy huonosti, ni tuulimunahan on loppupelissä kaikista"parhain" vaihtoehto koska siinä ei sure mitään pientä tyyppiä. Suree vaan sitä menetettyä ajatusta vauvasta.
Kiitti kaikille tsempeistä!! Mä tuun sit kertomaan kuulumiset :)
 
Huh. Huomenna sitten totuuden hetki. Ajatus juoksee ihan joka suuntaan :rolleyes:
Mutta siis jos tää nyt päätyy huonosti, ni tuulimunahan on loppupelissä kaikista"parhain" vaihtoehto koska siinä ei sure mitään pientä tyyppiä. Suree vaan sitä menetettyä ajatusta vauvasta.
Kiitti kaikille tsempeistä!! Mä tuun sit kertomaan kuulumiset :)

Tsemppiä huomiselle!!!
Täällä sama tilanne, viime perjantaina ultrassa näytti 5+3 ja menkoista laskettuna ois pitäny olla 6+0. Mekin mennään huomenna uudestaan, oon 100% varma että töpänny tuohon 5+3, kun viimeksikin kehitys loppunut 5+4...
 
Tsemppiä huomiselle!!!
Täällä sama tilanne, viime perjantaina ultrassa näytti 5+3 ja menkoista laskettuna ois pitäny olla 6+0. Mekin mennään huomenna uudestaan, oon 100% varma että töpänny tuohon 5+3, kun viimeksikin kehitys loppunut 5+4...

Paljon tsemppiä myös sinne!!!!!
 
Huh. Huomenna sitten totuuden hetki. Ajatus juoksee ihan joka suuntaan :rolleyes:
Mutta siis jos tää nyt päätyy huonosti, ni tuulimunahan on loppupelissä kaikista"parhain" vaihtoehto koska siinä ei sure mitään pientä tyyppiä. Suree vaan sitä menetettyä ajatusta vauvasta.
Kiitti kaikille tsempeistä!! Mä tuun sit kertomaan kuulumiset :)
Tsemppiä kovasti huomiselle. Itellä oli tuulimuna kesällä ja siitä selvittiin suht kivuttomasti (lääkkeellinen tyhjennys kotona). Vaikka toki se pahalta tuntui. Mutta nyt on oikeasti tyyppi kasvamassa. Että vaikka sieltä tuulimuna tuomio tuliski niin uutta yritystä vaan sitte :)
 
Takaisin
Top