Varhaisulta

Mulla ei vieläkään ultrasta tietoa vaikka lupasivat tänään soittaa.Maanantaina sitten itse soitan ja varaan.Viime raskaudessa kävin ultrassa rv 6-7tietämillä.Ultraus tuon mukaan menisi niin että viikkoa aikaisemmin ultra ja seuraavalla viikolla neuvola :)
 
Onko se varma? Jos onkin viikko vähemmän niin silloinhan ei välttämättä näy vielä.
 
Tsemppiä Appletyts! ❤ Toivottavasti kaikki on hyvin ja raskausviikot olisivatkin vain pienemmät. On varmasti pitkät kaksi viikkoa!
 
Sormet ristiin ja peukut pystyyn täältäkin. Ja tsemiä uuden ultran odottelussa.
 
Ultrassa käyty näky pussi mut ei muuta... Kahden viikon päästä uudestaan kamala stressi.

Mulla oli sama esikoisen kanssa, mutta viikot ei ekassa ultrassa ollu oikein. Raskaus eteni, ja tuossa se 11kk vetelee sikeitä :)
 
Onko se varma? Jos onkin viikko vähemmän niin silloinhan ei välttämättä näy vielä.

On aika varma että viikot oikein voi olla pidemmälläkin ovulaatio oli etuajassa, nyt vain ei saatu kunnon kuva kulmaa ku oli koko ajan jotain edessä, kyllä se sieltä kerran näkyi mutta meni heti piiloon uudestaan.
 
8.11 olisi ultra silloin pitäisi olla 7+1.Seuraavalla viikolla sitten on jo neuvola :) Hoitaja kun kyseli onko vuotoja ja millaisia oireita kerroin, että nipistelyjä ja rinnat arat ei vuotoja. Kuulema kuulostaa hyvältä ja onnitteli kovasti :Heartred
 
Mun tekis mieli mennä varhaisultraan mutta 108€ osa-aikasena ei oikein ois varaa tuohon.
 
Mua niiiin jännittää toi ultra!!! Mä meen sinne yksin vielä, kun mies pitää ruokatauon duunista ja on lasten kanssa...
Mulla on siihen vielä 10 päivää ja nyt jo hirvee paniikki ku aatteleekin! :nailbiting:
Olis edes kunnon oireita mut ei...
 
Katsoin niin perhe-artessa olisi 79e, matkat veisi 20e, eli olisi se 100e. Ehkä vain maltan odottaa. Nyt olen ollut onnellinen kun oli etovaa oloa tänään edes vähän, ehkä ne tästä voimistuisi! Katson tilanteen mukaan.
 
Katsoin niin perhe-artessa olisi 79e, matkat veisi 20e, eli olisi se 100e. Ehkä vain maltan odottaa. Nyt olen ollut onnellinen kun oli etovaa oloa tänään edes vähän, ehkä ne tästä voimistuisi! Katson tilanteen mukaan.

Ovumiassa on 93€ ja tekevät varhaisultraa kaikille.
 
Kiva! Se olisi lähempänä. Pitää katsoa jos kävisi loppuviikosta tai sitten heti maanantaina jos oireita ei enempää lisäänny.
 
Kiva! Se olisi lähempänä. Pitää katsoa jos kävisi loppuviikosta tai sitten heti maanantaina jos oireita ei enempää lisäänny.

Mä varasin ajan ensi viikolla ja hinta on 109,5€. Siihen tuli joku toimistomaksu.
 
Saako noi käynnit laskulle vai pitääkö olla käteinen/kortti mukana?
 
Takaisin
Top