Varhaisulta

Mun pitäisi vielä 3 viikkoa odottaa, aika jo varattu. Menisipä viikot nopeasti.
 
Mulla on varhaisultra ensi lauantaiaamulle. Jännittää niin kamalasti! Olen tuolloin viikolla 7+0 omien laskujen mukaan. Luin että syke pitäisi näkyä kun kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Minulla on tuolloin jo yli 3 viikkoa myöhässä (lyhyt kierto kun on). Joten pitäisi selvitä onko kaikki hyvin so far!
 
Tänään varhaisultrassa käyty. Oulusa on tuo merineuvola missä varhaisultra makaa 60e.
Mun laskujen mukaan piti olla 6+3 mut mitan mukaan onki jo vk 7+0
Kaikki näytti hyvältä, syke oli oikein hyvä ja muutenkin kaikki näytti olevan kunnossa. Todella suuri henkinen helpotus, nyt tätä pahoinvointia sietää taas paljon paremmin.
 
Juuri kotiuduttu varhaisultrasta, ja pieni sydänhän siellä löi tiuhaan tahtiin :Heartred:hello2 Vastasi viikkoja 7 + 2, ja kokoa oli 0,98cm. Iso kivi vierähti pois sydämeltä, kun kauheat pelot oli tuulimunasta yms... :confused004 Ei voinut uskoa, eikä uskaltanut antaa itsensä uskoa, että siellä oikeasti olisi elämää :smiley-ashamed005 Mutta ehkä se pitää nyt yrittää pitää ajatukset positiivisempina ja toivoa että kaikki jatkuu tästäkin eteenpäin hyvin :love7
 
Ihanaa!:Heartred Onnea hyvistä ultra kuulumisista! Nyt varmasti tuntuu todellisemmalta. Ite en vielä tiiä millon pääsen.
 
Ihania uutisia :Heartred itse saan vasta viikon päästä varailla neuvolan ja ultra on sitten joskus 3-4vk kuluttua, kun ne neuvolan laitteet ei ole mitään kovin hyviä ja vatsan päältä ultrataan niin eivät ajoissa ultraa. Eivätkä ota mittoja mutta näkee edes pienen.
 
Voi ihanaa Sanini ja Suklaahirmu! :Heartred Meillä ei neuvolassa ole edes ultraa, ja yksityisellä on tuttu töissä, joten en nyt varhaisultraan pääse. Mulla on hankala ja tarkasti seurattava ongelma joka odotuksessa, niin tässäkin erittäin isolla todennäköisyydellä, ja sen vuoksi kuitenkin todennäköisesti pääsen jo ennen vk12 äippäpolille ultraan. Sitä odotellessa. :)
 
Meilläkin olisi neuvolan kautta ollut eka ultra vasta lähmpänä 12 viikkoa, joten käytiin sitten yksityisellä siellä varhaisultrassa. Helsingin Perhe-Artessa, ei ollut kallis ja oli kyllä ihana paikka ja hoitaja! :happy119 Olen itse niin kärsimätön, etten olisi pystynyt vielä kuukautta odottamaan :smiley-ashamed005
 
Täällä vasta 1.11 varhaisultra :nailbiting: Silloin pitäisi olla 7+0..
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Niitä on ihana lukea :love7
 
Äh varasinki viikon liian myöhään, tuohonhan on 4vk! Ei yövuoron jälkeen toimi pää. Pitää koittaa maanantaina vaihtaa aiemmaksi.
 
Äh varasinki viikon liian myöhään, tuohonhan on 4vk! Ei yövuoron jälkeen toimi pää. Pitää koittaa maanantaina vaihtaa aiemmaksi.

Mäkin laskin eilen, et miten sul voi olla muka niin vähän aikaa, kun mulla vaan pari viikkoa ja aika 1.11 o_O

Onneks noita aikoi saa hyvin vaihdettua varmasti joka paikassa!
 
Täällä tänään käyty varhaisultrassa, syke löyty ja kaikki muutenkin hyvin:Heartred jotenkin suuri helpotus kun sai tietää että tässä vaiheessa kaikki hyvin ja siellä todellakin kasvaa pieni ihminen ja toivotaan nyt että kaikki menisi loppuun asti hyvin!
 
Minä oon alkanu miettimään pitäiskö sittekin ottaa varhaisultra rv7 ja pitää neuvola rv9 nii olis kaks ultraa ennen nt-ultraa. En millään malttaisi odottaa.
 
Tänään kävin ultrassa ja sikiö löytyi, sydän sykki ja vastasi viikkoja 6+6 täysin laskujeni mukaan!! Kerroin kätilölle kivuista niin se sanoi että ne on täysin normaaleja kohdun kasvukipuja ja niistä ei pidä olla huolissaan. Kaipa sitten vain tunnen ne voimakkaasti..Silti nytkin selkää jomottaa ja pitää vaan ajatella että kaipa se sitten on normaalia.:smiley-bounce013 ihania uutisia siis! Nyt voin antaa vihdoin itselleni luvan alkaa nauttia ensiraskaudesta. Mun tuulimunapelko sai nimittäin sellaiset mittasuhteet että huh! Se oli ainutlaatuinen tunne kun näin sen sintin siellä kohdussa!
 
Huomenna Naikkarilta Naistenklinikalta soitetaan ja kysytään tulosta hoidon suhteen samalla varataan ultra aika. Jännittää kovasti ultraan meno sykkeen takia että löytyykö sykettä ja vastaako viikkoja.
 
Onnea Empu hyvistä ultra kuulumisista ♡
 
Takaisin
Top