Varhaisulta

Antzeliina

Piirimestaruustason postaaja
Heinäkuiset 2024
Meinasitteko käydä varhaisultrassa? Saatteko neuvolan kautta vai menettekö yksityiselle?

Eilen soitin neuvolaan ja sain ultra ajan 10.10. Viikko ja yks päivä aikaa. :Heartred Saa nähdä näkyykö vielä mitään.
 
Täällä ei saa neuvolan kautta automaattisesti varhaisultraan aikaa esikoisesta pääsin käymään kun oli tiputteluvuotoa.. Itse haluaisin hirveästi käydä ja varmistamassa että siellä mahassa joku on yksityisellä vaan maksaa, niin tiedä sitten että pitää varmaa vaan sinne rv11-13 odotella mutta ihana että teillä on tommonen mahdollisuus
 
Täällä ei saa neuvolan kautta automaattisesti varhaisultraan aikaa esikoisesta pääsin käymään kun oli tiputteluvuotoa.. Itse haluaisin hirveästi käydä ja varmistamassa että siellä mahassa joku on yksityisellä vaan maksaa, niin tiedä sitten että pitää varmaa vaan sinne rv11-13 odotella mutta ihana että teillä on tommonen mahdollisuus

Miekin sain siis epäsäännöllisen kierron takia. Normaalisti eka ultra on 12 viikon ultra.
 
Aattelin parin viikon päästä mennä.. mitenkä sitä jaksais sinne asti odottaa [emoji16] omakustanteisesti yksityiselle siis.
 
Itse ajattelin myös mennä yksityisen kautta.
Edellisessä raskaudessa pääsin jjulkiselle puolella kun raskautumista seurattiin tarkemmin.
 
Mulla oli tänään ultra. On ollu pientä vuotoa ja mahakipua. Vastasi viikkoja 5+5 mutta meinas et LA olis 30.5. Mulla on kummatki menny 2 viikkoa yli lasketun joten pysyn tässä ryhmässä. Sinänsä toi vuoto ei pelästytä eikä sitä nyt oo enään tänään ollu. Viime raskaudessa oli viikolle 20 asti ja kävin tiheästi ultrassa. Terve tyttö syntyi ja edelleen kaikki hyvin 4v nyt:)
 
Oletteko varanneet varhaisultran jo viikolle 6 vai vasta viikolta 7 alkaen? Aika kuuluu hitaasti ja kovin malttamaton olen :banghead: Toisaalta en halua saada huonoja uutisia liian aikaisessa vaiheessa jos kaikki onkin hyvin.

Varasin nyt rv 7 (tasan). Onko liian aikaisin?
 
Muokattu viimeksi:
Missä muuten varaisitte sen? Terveystalossa hinta asiakaspalvelijan mukaan 200-250€:eek:
 
Tälläkään ei automaattisesti saa varhaisultraa, eikä ainakaan meidän neuvolassa tietääkseni ole ultrauslaitteita. Esikoisesta odoteltiin sinnikkäästi np-ultraan ja niin tehdään nytkin, vaikka kovasti tekisi mieli päästä katsomaan, kasvaako tuolla oikeasti joku vai ei. Yksityisellä täällä päin hinnat vähän päälle satasen. En millään keksi itselleni tarpeeksi hyviä perusteluja tuommoisen rahan käytölle :D Pitkät viikot luvassa...
 
Huomenna ois varhaisultra klo.13. Hieman alka jänskättää löytyykö sieltä vielä mitään (epäsäännölliset kierrot tosissaan). Epäilisin ite, että huomenna ois 6+5. Saa nähdä pitääkö paikkansa. Kahden viikon heittohan siinä voi olla.

Tsemppiä sinne!
Mä meinaan nyt odotella sinne ekaan ultraan jotenkin... Kuopuksesta kävin varhaisultrassa ja oli kiva kokemus.. Tiesi ainakin ettei oo kohdunulkoinen..
 
Mä juuri varasin terveystalolta ajan varhaisultraan 31.10. silloin mulla olisi rv 7+4. Siitä seuraavalla viikolla ensimmäinen neuvola. Ei mulla mitään varsinaista syytä tuolle ole, oikeastaan vaan haluan... Ja toisaalta en halua viettää neuvolassa seuraavalla viikolla tuntitolkulla aikaa lappuja täytellen tuulimunan kanssa.
 
Pitihän sitä iteki varata aika yksityiseltä kuitenkin varhaisultraan, hirveä halu varmistaa että jotain tuolla oikeasti on :D ensi viikon torstaina olisi aika! Ei malta odottaa!
 
Minulla esikoisen ar-ultrassa koko oli tosi pieni ja syke näkyi, rv oli 6+1, pelästyin ja uskoin keskenmenoon mutta hyvin kaikki meni. :) pituus oli muistaakseni 1.3m tai vastaavaa.
 
Takaisin
Top