Varhaisulta

Minä oon alkanu miettimään pitäiskö sittekin ottaa varhaisultra rv7 ja pitää neuvola rv9 nii olis kaks ultraa ennen nt-ultraa. En millään malttaisi odottaa.

Mä kyllä pidin sitä varhaisultraa mielenrauhan tuottajana, että varaa se jo rv7! :happy: se epätietoisuus on niin raastavaa!
 
Täällä tänään käyty varhaisultrassa, syke löyty ja kaikki muutenkin hyvin:Heartred jotenkin suuri helpotus kun sai tietää että tässä vaiheessa kaikki hyvin ja siellä todellakin kasvaa pieni ihminen ja toivotaan nyt että kaikki menisi loppuun asti hyvin!
Voi että kun minäkin haluisin... missä Mirtzi kävit, mitä kustansi?
 
Voi ihana Empu! Just tuossa toisessa ketjussa kyselinki sun ultrakuulumisia. Hienoa, että kaikki on kunnossa! ❤
 
Mä kävin terveystalossa Jyväskylässä ekasta, ja kyllä se taitaa 200€ maksaa.
 
Mä ajattelin etten tästä raskaudesta menisi omakustanteisesti, mutta kun lukee teidän juttuja :rolleyes::grin Ehkä yritän kinuta neuvolasta ultran kun huomenna sinne soittelen. Jos en saa, niin mietin sitten asiaa. Toisaalta oon saanut dopplerilla kotona sykkeet kuulumaan 8+ viikoilla, että voisi ehkä niitäkin kyttäillä.
 
Katsoin että ovumialla Jyväskylässä olisi 93.5e, mietin saako kuka tahansa käydä sillä vai pitääkö olla asiakas. Lahdessa olisi perhe-arte ja siellä maksaisi 79e, joten ehkä ajelen sinne. Tai mietin kun meillä muutama lääkäri ultraa ensiavussa, että menisikö valittelemaan vatsakipua siinä toivossa että ultraa :D
 
PerheArtella maksoi hkissä 79€. Koko lysti siis kaikkineen.
 
Katsoin että ovumialla Jyväskylässä olisi 93.5e, mietin saako kuka tahansa käydä sillä vai pitääkö olla asiakas. Lahdessa olisi perhe-arte ja siellä maksaisi 79e, joten ehkä ajelen sinne. Tai mietin kun meillä muutama lääkäri ultraa ensiavussa, että menisikö valittelemaan vatsakipua siinä toivossa että ultraa :D

Katsoin kanssa että siellä olisi edullisempi, jos vaan myös muut kuin hoitoja tarvitsevat pääsevät. [emoji4]
 
Kuopiossa inova klinikalla ja vähä vajaa 150e makso, että mietin pitkään onko se sen arvosta mutta kyllä se mielentärauhan toi, niin ei yhtää kaduta:grin
Ei taida missään Kuopiossa päästä sen halvemmalla. Tollanen perhe arte pitäs saaha tännekin päin:shifty:
 
Ultrassa käyty näky pussi mut ei muuta... Kahden viikon päästä uudestaan kamala stressi.
 
Appletyts mitkä on viikot? Tiedän stressin, itse koin sen kuopuksen aikana. Sama tilanne oli silloin ultrassa, viikkoja taisi olla 5+5 kun kävin.

Itse pähkäilin koko yön mitä teen enkä tullut hullua hurskaammaksi. Maanantaina koitan aikaistaa neuvolaa, jos ei onnistu, varaan ultran tai käyn ensiavussa valittelemassa kipuja jos ultraisivat. Meillä yksi lääkäri tekisi gyneultrauksia ensiavussa, kun vain tietäisi koska hän olisi töissä :D
 
Minä joudun odottelemaan neuvolan ultran joskus 10-11 viikolle... ei anna nyt kukkaro myöten... tuun kyllä varmaan hulluksi tässä seuraavan kuukauden aikana:eek:
 
Appletys olipa kurjaa, mutta kyllähän sielä silti voi kaikki olla hyvin! Mitkä viikot sulla ny?millä viikoilla ihmiset on käyny, mää attelin 6+4 ku ois vapaa aika hyvon ni näkyykö sillon?
 
Ite kävin 7+4, kun suosittelivat että 7viikkoa olisi täynnä että varmasti näkyis syke
 
Mä meen äippäpolille ultraan, sanoivat että viikolla 7+ on paras. Mulla on silloin 7+3
 
Esikoisen aikaan kävin rv 6+2 terveystalolla silloin näkyi hyvin syke.
 
Takaisin
Top