Uusien toivojat ja odottajat <3

Ihanaa kuulla että siellä pikkunen on kiltti vauva ainakin toistaiseksi:wink
Tähän mennessä tullut hurjat 6kg, joku massaus kausi varmaan menossa kun koko ajan nälkä ja jano... yölläkin pitää käydä syömässä muuten tulee oksu... onneksi sentään tekee mieli enempi terveellisiä asioita ja kahvia, paaaaaljon kahvia:p
 
Täällä menee ihan mukavasti :) Torstaina oli neuvola, typyllä painoa 4520g ja pituutta 53,3cm, syntyessään 8.3. 3350g ja 50cm. Maito maistuu, pahan hajuisia pieruja päästelee ja jtn lievää refluksia/tukkoisuutta öisin, et toivottavasti ei enteile maitoallergiaa kuten esikoisella oli, vois näyttää mun ateriat melko heikoilta ilman maitoa, soijaa ja viljoja :D

Tämmönen suuritarpeisempi typy tupsahti meille tällä kertaa, että on mussa kiinni vähintään 20h/vrk... Onneks on kantoliina! Vähän ehkä harvemmin alkaa päivisin olemaan tissillä ja on enemmän hereillä, mut ihan selkeää rytmiä ei vielä ole. Illalla tissitainnutukset alkaa siinä seiskan aikoja jos mies kotona, muuten sit kahdeksaan mennessä. Öisin syö kai kaks tai kolme kertaa, ite nukahdan yleensä heti ku herumiskipu loppunut ja yleensä sit herään ku hamuilee tissiä uusiks seuraavalle syötölle. Kohta se ois kuuden viikon tiheä imu käsillä, jos semmosta on tullakseen... Ja se maaginen pesittävä kuus viikkoa siis kohta takana!

Mies taas autoremppaa tekemässä, tai no hitsaus, hiontaa ja pohjia ennen maalaamista, alkaa roadmasterikin näyttää sit autolta kun saa värin kohdilleen :D Et eipä tuo arki lomista eroa kuin siten, et mies saattaa arkena olla useamman tunnin kotona... Noh, kyllähän auton on oltava kunnossa :) Tässä keväällä tulee aina kamala autokuume ja on sitä tullut mietityksi, jos jonkun kesäkulkineen taas ostais itselleen niin pääsis vähän kauemmas kotoa välillä. Saas nähdä, jos joku sopiva must have tulee vastaan niin äkkiä kaupoille ja sit vasta jäljestä miettii, et kannattiko :D
 
Timbe kiitos kysymästä, yhtenä pallona ollaan edelleen, huomenna poksuu 36+0 :p Ei kyllä mitään merkkejä eikä oloja että synnytys olis lähellä muttei haittaakaan, mieluusti vielä pari viikkoa kannattelen poikaa masussa. :) Alkaa oma fyysinen olo käymään raskaaksi ja tympimää, mut kyllä tää tästä, jaksaa jaksaa. :)
 
Mulle iski raudanpuute varmaan vuotojen vuoksi. Nyt neljättä päivää jatkuva päänsärky, väsymys, huimaus ja hengenahdistusta. Ei oo paljoo tullut jalkeilla oltua. Tänään ollut jo vähän helpompi päivä. Mutta pikkuneiti voi hyvin. Viikon iässä oli neuvola ja syntymäpaino ylitetty reilulla 100 grammalla. Nukkuu hyvin ja hereillä ollessa tyytyväisenä tuijottaa ympärilleen. Oon ihan hämilläni että vauva voi olla näin helppo tapaus. Muistissa hyvin esikoisen huudot maitoallergian takia...
Esikoinen selkeästi harmissaan kun en hänen kanssa paljoa touhua, mutta onneks mies on viihdyttänyt senkin edestä.
 
Onkohan mullakin tuota raudanpuutetta, kun päätä särkee ja väsyttää jatkuvasti vaikka oon nukkunu ihan hyvin? Hb on kyllä aina ollu hyvä.. mutta nyt ei oo mitattu synnytyksen jälkeen..
Onneksi talvitintillä ja äipällä ei oo kauaa enää odotusta jäljellä. Ne vikat viikot on kyllä TUSKAISIA!
 
Timbe kysäseppä neuvolassa seuraavan kerran jos voisivat mitata hempan:) huomenna olis neuvola lääkäri, hiukan jänskättää... kyl olisin iha valmis siihen et tää odotus ois ohi...
 
Äippä, meillä on seuraava neuvola vasta toukokuun puolessa välissä.. Tuuhan kertomaan sit neuvolakuulumiset :)
 
Jep ei oo tosiaan enää kauaa jäljellä, mihin nää viikot menee. :eek:

Mun äiti oli järjestäny yllätys baby showerit joita juhlittiin eilen, oli samat läheiset paikalla kuin esikoisen baby showereissa. Tuli kyllä ihan yllätyksenä, jälleen kerran. :)

Tässä kaverin tekemä vaippakakku. :p

image.jpeg
 
Kivan yllärin oot saanu talvitintti:) Mulla ei oo koskaan ollu baby showereita enkä usko että on nytkään:sad001
 
Täällä ilmeistyi tällainen viirupari tänään :Heartred Täytyy testailla aamulla vielä uusiksi. Se olis sitten taas joulukuussa laskettu aika :)

6b473aa07c31326513ef61519c50d9fb
 
Kiitos! Onhan tämä nyt häkellyttävää... Vielä vaikea uskoa ja tietty aivan varma, että jotain menee kuitenkin alussa vikaan, mutta mutta... Mulla piti siis eilen alkaa menkkojen ja kierto ei ole ollut ihan tasainen. Oli vaan niin varma fiilis, että piti pitkästä aikaa testata. Alamahaa nippaillut ja selkää särkenyt, olisihan nuo voineet olla menkoistakin johtuvia, mutta eivät tuntuneet siltä. Mutta siis aivan ihanaa! Odotus alkakoon :Heartred
 
Air4m, paaaaaljon onnea! Toivotaan että kaikki menee hyvin, kivaa kun molemmilla on sit synttärit lähekkäin :)
 
Mulla olis tänään siis jotain 3+5, eli odotellaan nyt rauhassa ja katsotaan kuinka käy...
 
Takaisin
Top