Uusien toivojat ja odottajat <3

Talvitintti, mä oonkin vähän miettinyt missä mamma luuraa:wink
Mä olisin kans niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin valmis jakaantumaan, yöllä nukkuminen on mitä on (eli huonoa) unta ei meinaa saada sit millään ja yöllä saa rampata vessassa tai supistaa tai jalkoja kränää tai tai tai.... päivät menee sit enempi vähempi sumussa kun väsyttää ja koskee... ei vaan enää jaksais päivääkään! Noh onhan se vauvalle parempi että pysyy vielä muutaman viikon masussa mut mä oon ihan kypsä...
Tää meidän typy on kyl kans yks iki liikkuja ja siunattu potkunyrkkeilijän jaloilla, että osaa tehä kipiää kun laukasee kylkiluihin...
Toivotaan nyt et siellä se teidän jäppinen olis vielä rt, tuuhan sit huutelee kun oot pe käynyt neuvolassa :)
Väsynyt äippä ja viikari 35+6
 
Tsempit loppuraskauksiin! Onneks ei enää useasta viikosta kiinni teillä kummallakaan :)

Täällä arki rullaa normaalisti :) Tulevana vkl juhlitaan esikoisen 8v. synttärit ja vappua. Pitäs loihtia viljattomia munkkeja ekaa kertaaku minä ja mies nyt molemmat viljattomia... Muksuille normaalit herkut ja synttäritarjottavat.

Eilen oli jälkitarkastus, kaikki hyvin, eli juoksukuntoa hakemaan :D Pitäs porrastreenillä aloitella ihan reipasta kävelyä ja varmaan ens juu puolella ekat juoksulenkit kuvioihin. Vauvan tarkastus siirtyi 9.5. kun omalääkäri sairaana ja ei ehditty eilen samaan aikaan vauvaa tarkastaa. Mut olettaisin hänelläkin kaiken olevan mallillaan, näyttää silmissä kasvavan :D Ja hurjaa vauhtia tämä aika menee, huomenna jo 7vk synnytyksestä o_O Enpä tiedä mitä muuta raportoida, imetys sujuu ja miks ei sujuisi kun ei mtn stressiä tms tässä ole asiasta :P
 
Eilen oli neuvolakäynti ja raivotarjonnassa ollaan, huh. :) On laskeutunut ihan lähtöasemiin muttei ollu kiinnittynyt. Kaikki oli kunnossa, pissassa edelleen proteiini +1, mutta muuten kaikki ok. Nyt vaan odotellaan syntyykö ennen viimeistä neuvolakäyntiä, jos ei synny niin pääsen vielä kerran kokoarvioultrassa käymään. :)
 
Äippä onko ollu mitään merkkejä että synnytys saattais olla lähettyvillä? :) Vai onko aikasemmissakaan raskauksissa ollu?
 
Talvitintti mä yritän olla miettimättä ns lähtö oireita:wink ok, joka päivä supistaa välillä niinkin kipeesti että luulen että pääsen synnärille lähtemään, mut sit ne laantuu... vauva painaa, varsinkin iltaisin, ihan kamalan alhaalla ja yöt on mitä on (=huonot)... mies haluais et tää syntyis ens viikolla, mut en usko... eiköhän tää me sinne rv 38-39+ viikoilla, ihan kun kaikki muutkin o.O itse oon kyl ihan kypsä...
 
Nii ja edelliset alkanut oireilemaan tulostaan jotain 2-3 viikkoa ennen kun synty joten ihan "aikataulussa" ollaan:wink
 
Hih! Kohta lisää vauvoja :Heartred

Huomenna rakenneultra ja saa nähdä millainen kasa reseptejä lähtee mukaan. Sokereissa paastot koholla ja verenpaineetki huitelee.
 
Äippä tsemppiä viimesille viikoille. :)

Alkaa olemaan joo tuskaset oltavat. Nyt on neljänä peräkkäisenä päivänä maha/kroppa käyttäytyny eri tavalla. Iltaa kohden alkaa supistella (ei kuitenkaan synnytyssupistuksia), lantio on tulessa josta säteilee särkyä ja kipua reisiin, että tulee mietittyä milloin tulee lähtö sairaalalle. :rolleyes: Vaikea selittää omia oloja, mutta selkeesti kroppa valmistautuu tositoimiin. :) Liitoskivut on ihan järkyttävät, yöt huonoja ja katkonaisia, tuntuu että alapäässä on keilapallo, niin kova paine etten mä enää kävele vaan vaapun puolelta toiselle. :shifty:
 
Talvitintti kyl kuulostaa kovin tutulle noi sun voinnit:sad001 voimia sinne, kohtahan se pikkuinen sieltä syntyy ja olot paranee:wink
Saini tsempit ultraan, meinaatteko kysästä sukupuolta?:)
 
Kyll mä meinaan. Ultralääkäri jo viimeksi sitä kyseli että tiedetäänkö ja sanoin että rakenneultrassa ois kiva kuulla se jos vaan vaavi on sillä tuulella.
 
Ei kyllä itellä oo yhtään noita lopun oloja ikävä, eikä kyllä mtn raskaudessa :D Tsemppiä viimemetreille, ei ole kummallakaan enää pitkä aika odotella, vaikka pitkältä se varmaan tuntuu...

Sainille tsemppiä ultraan :)
 
Onko Saini käyny jo ultrassa?
No niin täällä poksu rv 37:)
ff2a9b1d6b0c949df3b39e5d3e2024f1
 
Rakenneultrassa käyty ja kyll se ylläripyllärin heitti [emoji33][emoji173] mies ollut sitä mieltä että tyttö sen on oltava mutta mun alkufiilikset oli oikeassa. Se o poika!

Kaikki rakenteet ja virtaukset on kunnossa [emoji173] painoarvio oli 344g ja hyvin vastais viikkoja, joita ny ois 20+5. Verenpaineiden ja sokeriarvojen vuoksi aloitetaan metformiini- sekä albetol-lääkitykset. Parin viikon päästä kattellaan uusiksi sit :) ilmeisesti verenpaineiden takia ettei kohtuun tulevissa virtauksissa tapahdu muutoksia.
 
Saini mahtavaa että kaikki pikkusella hyvin ja onnea poika lupauksesta:) toivottavasti lääkkeet auttaa sun oloihin!
 
Takaisin
Top