Uusien toivojat ja odottajat <3

Ihanaa nuupa, paljon onnea koko perheelle:) tuuhan kertomaan miten synnytys meni ja miten siellä voidaan jahka jaksat :)
 
Onnea Nuupalle!

Onnea Saini hyvistä ultra uutisista!
 
Kiitos kaikille! Me päästiinkin onneks jo tänään kotiutumaan. Sektio meni ihan hyvin ja toipuminenkin alkanut vauhdilla. Jopa imetys sujunut tällä kertaa.
 
Miten kaikilla menee?
Voiko vauva syödä liikaa? Meillä menee nyt ~70ml korviketta kerralla ja tissimaitoa vähän päälle noin kuus kertaa päivässä. Pulauttelua ei ole, mutta paino oli noussu huimat 310g viikossa :eek:
 
Timbe en kyl usko että liikaa voi syyä, varsinkin jos ei pullauttele ja itse haluaa syyä :)
Täällä vaan pötsiä kasvatetaan, naama pirun kipee ja väsyttää... vauva myllää hulluna mahassa:Heartred äippä ja tsirppa#5 rv 33+2
 
Timbe en osaa vastata, ei hajua miten vauvat osaa säädellä syömisiään. Mutta hyvältä kuulostaa jos ei pulauttele ja itse haluaa syödä. :)

Ja täällä ollaan yhtenä kasana, plussapallo olo. :dance008 Alkaa pikkuhiljaa tympiä tää raskaus kaikkine vaivoineen, mutta mielellään vielä pidän masussa. :) Huomenna poksuu 35+0.
 
Timbe, ei tietoa... Annathan tahdistetusti pullosta, ettei ainakaan siksi ota liikaa, kun tulee liian helpolla? Mut hyvähän se kai vaan on, et syö ja kasvaa :)
 
Eikös se ohjeistus että pullosta se max 90ml kerralla eli se 30ml/h ohjeella. Ja käsittääkseni rintamaitoa ei tartte säännöstellä :) ja jos mielellään syö :)

Tääll masua kasvatellaan ja kohtu tuntuu helposti navan kohdilla jo :) ompeluksia saanut taas tehtyä :) olo ei taas hehkein oo ku flunssaa vastaan yrittää taistella.
 
Tuo max 90ml on kyllä pötyä, ainakin muistaakseni joulukuisissa oli tästä aikoinaan puhetta..
juu oon pitäny taukoja syömisessä, ja vauva pitää itse myös.
Ja nälkäiseksi jää jos ei tuota määrää saa.. noh, kaippa tosiaan ois pulauttelua jos söis liikaa :)
Äipälle ja talvitintintille tsempit, loppumetrit onneks jo häämöttää!
 
Eipä se ihan pötyä minusta oo. Se on tahdistetun pulloruokinnan ohje jonka avulla pyritään tukemaan imetystä samaan aikaan. Mutta se on myös totta että jos se määrä ei esim riittäis saamaan kylläiseksi nii pitäähän sitä lisää sit antaa. Ei se mikään ehdoton ohje oo. Lähinnä vain suuntaa antava imetyksen ohelle sitä vähentämättä.
 
Takaisin
Top