Uusien toivojat ja odottajat <3

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2015' aloitti saini, 5 elo 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Talvitintti Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2017

Tytsy onnittelut poikalupauksesta! :)

Warheart onnea kovasti! :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Äippä x5 Addikti Toukomammat 2017

Tämä kyllä totta... meillä kans kierrätetään kaikki mahdollinen ja ollaan lisätty kasvis ruokia lautaselle:wink näitä asioita rupee miettimään kun on näitä lapsia... huolta heidän tulevaisuudestaan saati sit aikanaan meidän lapsenlapsien tulevaisuudesta!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  3. T_87 Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018

Onnea Tytsy :Heartred
    Onnea Warheart :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Tytsy78 Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018

Warheart! Paljon onnea!!! :Heartred Olipas ylläri :) Kyllä kaikki menee hienosti, vanhalla kokemuksella :)

Mä en voi käsittää ihmisiä, jotka ei voi ees sen vertaa ajatella omaa napaansa pidemmälle, että kierrättäisi. Me kierrätetään kaikki mahdollinen (onneksi helppoa tässä taloyhtiössä) ja ostan esim. lastenvaatteet melkein ainoastaan käytettynä. Kävin joku aika sitten ekan kerran Espoossa Kierrätyskeskuksen kaupassa ja siellä ajattelin käydä kanssa tässä joku päivä täydentämässä astiastoja :)

Te enempilapsiset voitte kasvattaa lapsista maailmanpelastajia, jotka kehittää jotain uusia energiamuotoja ja muovinkorvikemateriaaleja ja taistelee kulutushysteriaa vastaan :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. TR-81 Aloittelija

Onnittelut Tytsylle ja Warheartille!
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Äityli x 4 Rakastunut foorumiin

Onnea tytsy poikalupauksesta ❤️

Warheart onnea plussasta ❤️
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu