Uusien toivojat ja odottajat <3

Eipä se yks iso lämmitä sen enempää kuin kaks pientä, jopa vähemmän :wink Jos siis puhtaasti miettii CO2-päästöt/hlö :D Mehän tuhotaan tämä maailma vaan lisääntymällä... Jospa sitä sais opetettua jälkikasvulle jotain järkevää, suurin osa mun tuttavista ei esim kierrätä, mikä on mun mielestä aivan vitun itsekästä! Ite kierrätetään kaikki ja mietitään ilmastoasioita. Auto tosin voi vaikuttaa siltä ettei meitä kiinnostaisi yhtään, mut me ei lennetä lentokoneella, sillä saa jo noin 7 vuotta päästellä autolla jos yhteen lentoon vertaa. Menipä taas totiseksi :D

Tämä kyllä totta... meillä kans kierrätetään kaikki mahdollinen ja ollaan lisätty kasvis ruokia lautaselle:wink näitä asioita rupee miettimään kun on näitä lapsia... huolta heidän tulevaisuudestaan saati sit aikanaan meidän lapsenlapsien tulevaisuudesta!
 
Warheart! Paljon onnea!!! :Heartred Olipas ylläri :) Kyllä kaikki menee hienosti, vanhalla kokemuksella :)

Mä en voi käsittää ihmisiä, jotka ei voi ees sen vertaa ajatella omaa napaansa pidemmälle, että kierrättäisi. Me kierrätetään kaikki mahdollinen (onneksi helppoa tässä taloyhtiössä) ja ostan esim. lastenvaatteet melkein ainoastaan käytettynä. Kävin joku aika sitten ekan kerran Espoossa Kierrätyskeskuksen kaupassa ja siellä ajattelin käydä kanssa tässä joku päivä täydentämässä astiastoja :)

Te enempilapsiset voitte kasvattaa lapsista maailmanpelastajia, jotka kehittää jotain uusia energiamuotoja ja muovinkorvikemateriaaleja ja taistelee kulutushysteriaa vastaan :)
 
Takaisin
Top