Ultrakuulumiset

Siis verikokeesta vai ultrasta 1-2 viikon kuluttua tulokset?
Paljonko sinulla on viikkoja np-ultran aikaan?
Vitsit tän lukemisen ymmärtämisen kanssa
Siis np-ultra aikaa tarkoitin itse vaikka kysyit muuta. Verikokeen kaikki tulokset tulivat viikon jälkeen ja viikkoja tasan 12+0 ultran aikaan.
Helteen piikkiin, heh.
 
Reilu kaks viikkoa on mullakin vielä aikaa nt-ultraan ja tuntuu että siihen on ikuisuus.. Yhtä kovin odotan että liikkeet alkavat tuntumaan ja saa seurailla itse vauvan vointia..
 
Meillä ois ens viikon ti se ultra, sillon 12+0. Eikös siinä heti ultrassa saa tietää sen niskaturvotusmitan, ja se verikokeen, turvotuksen ja iän ym. perusteella laskettu riskiluku tulee sitten postitse kotiin? Tai itseasiassa ainakin multa kysyttiin että miten haluan sen tiedon, jos tuloksissa on jotain mainittavaa, niin taisin sanoa että puhelimitse. Tosin en muista että esikoisen aikana olis tullu mitään riskiluku papereita kotiin, joten ehkä ne ei ilmoita mitään jos se riskiluku on tarpeeksi pieni..
 
Keskiviikkona olis äitipoli (ultraavat varmasti) raskauteni ovat riskiraskauksia koska sairastan reumaa ja minulla on lääkkeitä käytössä. Järkyttävän syyllinen olo kun on pakko syödä lääkkeitä että selviää päivästä... Tosin niiden ei pitäisi olla vaarallisia sikiölle, mutta saattavat aiheuttaa vastasyntyneelle vieroitusoireyhtymän. Siksi olenkin vaatinut että lääkkeet lasketaan hyvissä ajoin ennen synnytystä niin matalalle tasolle, että vauva ei tule kärsimään.

No virallinen np-ultra olis perjantaina. Kävin jo antamassa veriseulat viime viikolla. Hurjan kuuloiset lukemat olivat. S-PAPPa oli 1580 ja s-Hcg-b oli 118 (en ole varma kirjoitetaanko ne noin) no se riskilukuhan muodostuu sitten kaikista tekijöistä. Oma ikänihän lisää riskiä jo itsessään. Senhän näkee sitten aikaan.... jännittää kyllä.

Ullmaij rv 11+6
 
Meillä saa tietää sen riskiluvun suoraan siinä vastaanotolla kun on se nt ultra. Kone laskee ne samantien. Eli meille ainakin kerrotaan se luku paljonkonse on ja sitten se onko se normaali vai tarviiko jatkotutkimuksia.
 
Mä kävin verikokeissa viimeviikolla ja tulokset oli muutoin omakannassa paitsi kaikki raskauteen liittyvät kohdat oli tyhjät. Kaikki muuten hyvin, mutta virtsatietulehdukselta näytti tulokset mun mielestä myös. Np-ultra 31.7. eli vielä viikko odoteltava.
 
Mä kävin verikokeissa viimeviikolla ja tulokset oli muutoin omakannassa paitsi kaikki raskauteen liittyvät kohdat oli tyhjät. Kaikki muuten hyvin, mutta virtsatietulehdukselta näytti tulokset mun mielestä myös. Np-ultra 31.7. eli vielä viikko odoteltava.
Miulla ei vieläkään näy mitään. Pitää varmaan soittaa, kun melkein kaks viikkoa mennyt.
 
Mulla oli tuo np-ultra eilen, viikkoja tänään 12+3.
Tästä jo puhuttukin, mutta siis kuinkahan pian ne tulokset HUSsin alueella tulee? Kävin verikokeissa jo kaksi viikkoa sitten, joten ne tulokset valmiina kyllä. En muista viimeraskaudesta yhtään, että kauan tuloksien tulossa meni. Esikoista odottaessa kerrottiin heti suullisesti siinä ultran yhteydessä mutta silloin oltiin eri sairaanhoitopiirissäkin.

Turvotus oli 0,7, eli ilmeisesti tuo lukema oli itsessään todella pieni. Varhaisrakenteet näyttivät hyviltä ja normaaleilta, vauva liikkui todella hyvin ja muutenkin kaikki vaikutti olevan kunnossa. Tästä voinee ihan hyvillä mielillä suunnata katsetta jo tulevaan, vaikka niitä riskilukuja tosiaan en vielä olekaan saanut. Rakenneultraankin sain jo ajan, sinne suunnataan 17.9.

// muoks, ohhoh :D Pääsin näköjään kirjautumaan jollekin vanhalle käyttäjälleni? Levia täällä siis kirjoittelee.
 
Mä kävin verikokeissa viimeviikolla ja tulokset oli muutoin omakannassa paitsi kaikki raskauteen liittyvät kohdat oli tyhjät. Kaikki muuten hyvin, mutta virtsatietulehdukselta näytti tulokset mun mielestä myös. Np-ultra 31.7. eli vielä viikko odoteltava.

Minulla myös np-ultra 31.7. Ahdistaa jo nyt. :sorry:
 
Ilmeisesti aika monella on toi ultra 31.7 :grin Meillä on vasta iltapäivällä, niin en oo ainakaan päivän eka :rolleyes:
 
Takaisin
Top