Ultrakuulumiset

Mulla on np-ultra 12+5, esikoisesta oli 12+0 mutta siinä vaihtui 12+5.
 
Osaanottoni Berlin. Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteen. Muista että on olemassa ihmisiä joille voi puhua. He osaavat kuunnella heittelemättä typeriä kommentteja väliin.
 
Voi ei Berlin, todella ikävä kuulla :sad001 Voimia asian käsittelyyn :Heartred

Tuo voi osua kenen vaan kohdalle, ei olla vielä selvillä vesillä kukaan :sorry:
 
Tsemppiä berlin[emoji173]️

Esikoisesta mulle varattiin nt ultra plus 13 viikolle, kun sinne menin ni olinkin jo 15 viikolla ja laskettua aika siirtyikin sitte 1.8 - > 24.7.
 
Minulla tuli aika np-ultraan 15.8., jolloin viikot oletettavasti 12+2. Tuntuu ikuisuudelta tuo kuukausi odottaa.
 
Pitääkö np-ultraaika varata itse vai tuleeko se postilla? Pääkaupunkiseudun alueesta kyse.

Ainakin Helsingissä käytössä nykyisin se raskauspolku, jonka kautta ajat ultriin varataan itse. Ensimmäisellä neuvolakäynnillä saa siitä ohjeet ja sit ne tunnukset aktivoituu parin päivän sisällä ja pääsee varaamaan aikoja.
 
käytiin tänään ar-ultrassa ja kaikki oli niinkuin pitikin :Heartred laskettua aikaa siirrettiin vähän eteenpäin kun tyyppi olikin 5pv pienempi kun luultiin. Samalla sit siirrettiin nt-ultraa vähän pidemmälle. Helpottunut olo kun näki pikkukaverin ja kuuli sykkeen :)
 
Minulla on ylihuomenna jo NT-ultra, kyllä alkaa jännittää pikkuhiljaa:) Odottavat ja samalla toki hieman pelokkaat fiilikset jos kaikki ei olisikaan hyvin.
 
Täällä ensimmäinen ultra tulossa 1.8, toivottavasti löytyy pikkuinen, en siis ole käynyt ultrassa ennen tuota, joten luonnollisesti hieman jännittää, että mitä löytyy. Hyvällä mielellä silti ollaan, vointi on hyvä ja neuvolan mukaan kohtu on suurentunut kun tunnisteli. Sydänääniä ei vatsan päältä vielä löytynyt, mutta sanoikin sen olevan epätodennäköistä heidän laitteella vielä näillä viikoilla (8+6) eikä siitä saa huolestua :)
 
Muokattu viimeksi:
Aika erikoinen systeemi, mitenköhän tuo sitten eroaa tavallisesta nt-ultrasta? Varhaisultraa/ alkuraskauden ultraa ei ainakaan pääkaupunkiseudulla tehdä ilman hyvää syytä, eli ei ole kaikille tarjolla kuten tuo nt-ultra, jota ennen on ne verikokeet.

Meidän paikkakunnalla ostopalveluna yksityiseltä ultraääni tutkimukset, joista voi valita joko pelkän alkuraskauden ultran viikoilla 10-14 ja rakenneultran viikoilla19-21. Toinen vaihtoehto on ultra ja seulonta viikoilla 11-12 ja rakenneultra 19-21.

Tuossa seulonnassa suosivat viikkoa 11, jolloin tutkimus ja verikoetulokset jotenkin ilmeisesti tukevat toisiaan kaikkein parhaiten tms.
 
Muokattu viimeksi:
Meidän paikkakunnalla ostopalveluna yksityiseltä ultraääni tutkimukset, joista voi valita joko pelkän alkuraskauden ultran viikoilla 10-14 ja rakenneultran viikoilla19-21. Toinen vaihtoehto on ultra ja seulonta viikoilla 11-12 ja rakenneultra 19-21.

Tuossa seulonnassa suosivat viikkoa 11, jolloin tutkimus ja verikoetulokset jotenkin ilmeisesti tukevat toisiaan kaikkein parhaiten tms.
Varmaan samalla tavalla täälläkin noi ultrat. Oli vaan jotenkin erikoisesti selitetty paperissa minkä sain.
 
Nt-ultra on 8.8. rv 13+3. Onneksi sain nähdä jo ultrassa elävän vauvan niin ei tunnu liian raskaalta odotella..vaikka kyllähän sitä vieläkin voi kaikkea sattua..toivoen parasta kuitenkin ❤️
 
Tuli tänään aika nt ultraan joka 3.8 ja silloin rv 12+5 pari viikkoa pitää jaksaa odottaa :)
 
Meillä ultra vasta 3.8., viikkoja sillon 12+6, pitkältä tuntuu odotus sinne, varsinkin nyt kun oireetkin hävinnyt. Mielessä käynyt että pitäiskö sittenkin käydä vielä yksityisellä sitä ennen varmistamassa onko siellä vielä joku..
 
Takaisin
Top