Toukokuun turinat

Ihanaa äitienpäivää! ❤️ Katotaan hoksaako mies ostaa mullekkin kukkia samalla kun äidilleen :rolleyes:
 
Mä ostin eilen ite omat kukat:p Kävin kaupoilla ja ostin samalla kauniin kukkakimpun. Sain kyllä kotona kommenttia, että mies olisi halunnut ostaa ne kukat, että nyt meni väärinpäin:hilarious:

Äsken syötiin aamiaista koko perheen kesken, ja nyt makoilen ähkyssä sohvalla. Kaunis ilma ulkona, taidetaan lähteä puistoon.

Ihanaa äitienpäivää!:Heartbigred
 
Hyvää äitienpäivää kaikki äidit! Mulla oli eka äitienpäivä tänään esikoisen syntymän jälkeen ja mies oli ihana, aamiainen sänkyyn ja lahja. :)

Vähän aikaa sitten vasta löysin tän turinaryhmän ja luin kaikki, mutta nyt vasta ehdin kirjoittamaan.

Täällä plussattu torstaina ja äitienpäiväyllärinä isovanhemmille kerrottu. :) olipa kiva antaa tällainen äitienpäivälahja.

Mun piti jotain kommentoida teidän juttuihin, mutta en enää muista mitä, täytyy lukea uudelleen. :)
 
Ainakin sellainen tärkeä asia, että Ihmemaanlapselle paljon tsemppiä! Toivottavasti oli vain uutisen sulattelusta johtuvaa ja miehesi tsemppaa sua ja vauvaa varten, ettei niin isosti reagoisi. Tsemppiä!
 
Tervehdys kaikki ja oikein ihanaa äitienpäivää

Uskaltauduin tulla tänne kirjoittelemaan vaikka ylläriplussa tuli tänään näin äitienpäivän kunniaksi ❤

Olen 28v. 1,8v. tytön äiti Espoosta. Tällä hetkellä nautiskellaan vielä kotosalla tyttäreni kanssa toisistamme. Syksyllä on/oli ajatus lähteä takaisin työmaailmaan, mutta katsotaan mitä tuleman pitää.

Ihanaa odotusta teille kaikille!
 
Mulla meinas viime vuonna äitienpäivä ottaa koville kun esikon la oli reippaasti ennen äitienpäivää enkä ollutkaan äitienpäivänä vielä äiti. Ihan hölmöä kun se oli kuitenkin ihan lähellä jo. :)
 
Hei kaikille! Täällä uusi ilmoittautuu mukaan :) Tänään kp29, dpo12 ja testi näytti tältä:

r-testi.jpg

Toivotaan että siellä kyytiläinen olisi nyt mukana :Heartred Jos on, niin laskettu aika olisi ilmeisesti 23.1 :) Tämä olisi meille esikoinen, niin jännittävää ja ihanaa! :Heartred
 
r-testi dpo13.jpg

Kyllä se viiva vaan vahvistuu, ei tarvii enää tihrustella! :D Eilen illalla alkoi aika kovat menkkakipumaiset kivut ja vähän jo ehdin säikähtää että mitäs tapahtuu, mutta kaippa se on ihan normaalia? Mitään muita oireita ei kyllä vielä oo!
 
Onnea Pau!! Hienosti on viiva vahvistunut :happy:
Kyllä nuo menkkamaiset olot on tainneet yhtä jos toistakin vaivata alussa, joten uskon niiden kuuluvan asiaan!
 
Onnea ja tervetuloa kaikille uusille! Täällä elellään jännityksellä tätä viikkoa, neuvola torstaina ja ar-ultra lauantaina.. viikkoja menossa omien laskujen mukaan 6+2, jotenkin tuntuu että omat laskut ihan pielessä :D
Oireita ei oo hirveesti, jotenkin se pelottaa. Alavatsaa juilii silloin tällöin ja rinnat kasvaneet kaksi kuppikokoa?? Miestä ei kuulemma haittaa tämä "oire" ;D
Alavatsaturvotus varsinkin iltaisin on jotain ihan jäätävää.. vaikka kuinka yrittää syödä kevyesti niin turvottaa niin pirusti. Tulispa jo se ultra, sais hiukan stressiä lievennettyä!
 
Hirveä turvotus alkanut olla itsellä eikä auta vaikka vettä juo runsaasti. No pitää toivoa, että turvotus alkaisi hieman haalistumaan ja ennemmin masu näkymään. :Heartbigred
 
Takaisin
Top