Toukokuisten ketju

Ohhoh! Enpä oo ennen kuullukkaan tollasesta kokoonpanosta lämppärissä! :grin aika hauska!:joyful::woot:
 
Heeeeeei ! Mä täs mietin et liittyyköhä tää turvotukseen..tuntuu et kylkiluiden päällä tos sivussa on sitä turvotusta..ei oo mitenkää kipeenä mut tuntuu vaan oudolle..kysyin neuovolassa mut se oli vaan hämmentyneen näkönen ja sano et ei kyllä osaa sanoa :bored:
 
Mites teillä muilla noi unet? Mä oon nähny nyt viikon verran aivan kauheita painajaisia! Mm. Vauva kaivautuu itse masusta ulos keskosena ja se laitetaan keskoskaappiin joka onkin solarium ja muuttuu ihan musta ks (ns. Grillattu) yms ihan kauheita juttuja!! Pitäisköhän soittaa neuvolaan ja pyytää pikakuuntelu sydänäänille niin josko tuo mieli vähän rauhoittuis... Ehkä tv:n katseluakin on syytä rajoittaa ettei enää katso k-7 ohjelmia XD XD



Muoks: Nyt alko tuntuu, et masussa pyöritää ja hyöritään! :) :Heartred mikä helpotuksen tunne! toivottavasti viimeinkin alkaa liikkeet tuntumaan päivittäin :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Mä näin ke-to välisenä yönä, että vauva kuoli kohtuun. Onneksi liikkuu sen verran paljon, että ei tartte olla huolissaan. Mieskin tunsi liikkeet tänään aamulla.
 
Joo, noi unet... vielä en oo nähnyt painajaisia tms mut eiköhän ne sieltä vielä tule... alitajunta vaan käsittelee raskautta, menettämisen pelkoa, elämän muutosta tms... kamaliahan ne unet on joo mut ne kertoo enemmän teidän rakkaudesta ja kiintymisestä kasvavaan ihmisalkuun:Heartred
 
Mä en onneks oo nähnyt mitään kauheita unia, mutta unia yleensäkin enemmän kuin normaalisti. Se on ärsyttävää, unet on vähän levottomia aina :grin
 
Määki nään joka yö paljon unia, paljon enemmän ku normaalisti. Painajaisia ne ei oo, mut monesti vähä levottomia ja outoja.
 
Täällä ei nää unia kun ei saa nukutuks ollenkaan.. Sitä on hetken jatkunu vaikka muut nukkuvat.... Onko muuten mahdollista et liitos kivut tulee niin voimakkaana ettei saa toista jalkaa kunnolla liikkuun kävellessä?
 
Kyllä!!! Mulla on tois puoleiset liitos kivut kans ja jos tyttö erehtyy olemaan tossa oikealla puolella niin ei mitenkään hyvää kävely tee... jalka puutuu ja ei saa jalkaa liikkeelle hyvä että maasta nousee :/
 
Tai siis uskoisin johtuvan liitoskivuista...jotka muuten alkanut jokaisessa raskaudessa aikasemmin ja aikasemmin:wink
 
Okei hyvä tietää kun tällästa ei muilta oo ollut ja nyt kun töistä kävelin oli niiiiin tuskaa et meinas kävely jäädä
 
Täällä kans painajaisia näkynyt jo pidemmän aikaan ja välillä ne on niin kamalia ollut, että tuntuu ettei uskalla alkaa edes nukkumaan eli kunnon kauhun hetkiä unissa. Mm. Mies ja lapset kuolee, joku täysin tuntematon vainoaa ja ahdistaa, paljon kuolleita ihmisiä, siis aivan häröjä unia, hyi! :nailbiting: Onneksi myös niitä hyviä unia on alkanut tulemaan! Viime yönä olin synnyttämässä ja sain syliini terveen vauvan. :)
 
Täällä myös liitoskivut ajoittain erittäin kovia, juurikin niin kovia ettei rauhallisesta kävelystä meinaa tulla mitään. :meh:

Välillä tulee painajaisia nähtyä, mutta enimmäkseen mun unet on tosi sekavia ja levottomia. Välillä tuntuu, että yhden yön aikana nään 10 eri unta, ihan outoja. :p
 
Täällä on myös liitoskipuja, välillä oikein säikähtää et miten kivuliasta onkaan...
Nukuttua oon nyt saanu ilman levottomia unia joita tosin alkuraskaudesta näin enemmänkin ja uni oli katkonaista... :) nyt tuntuu että mikään tuntimäärä unta ei meinais riittää :D
 
Sokerirasituskoe, mikä riesa! Istun just labrassa vadelmalitkujuonnin jälkeen odottamassa seuraavia verikokeita. Ärsyttää ku a) en tykkää verikokeista ja nyt kolme kahden tunnin sisään b) en pärjää ilman aamiaista c) söin eilen vähän huonosti d) jälleen kerran poissaoloa töistä... ja kaikki tämä vain sen takia, että isoisällä oli diabetes.

Onneksi poika riehuu päivittäin muksien enimmäkseen tuonne istukan yläpuolelle oikeiden kylkiluiden tuntumaan. Liekö sitten jo pääalaisin? Hyvin tuntuu ja näkyy liikkeet jo mahan päälle [emoji1].

Mulla ei onneksi oo (vielä) ollu mitään suurempia liitos- tai muitakaan kipuja. Toimistotöissä kun on, niin pitää välillä nousta seisomaan tai jaloittelemaan, kun alaselkää rupeaa jomottamaan. Mulla siis liikkuminen helpottaa oloa, ei pahenna [emoji4]. Toivon todella, että jaksaminen ja olotila pysyisi näin hyvänä mahdollisimman pitkään. Nyt 25+0 [emoji172].
 
Mä oon kyllä ihan poikkeus tapaus, kun lukee / kuuntelee muiden raskaus juttuja! o_O

Ei oo ollu huonoa oloa, ei harkkasupistuksia, ei liitoskipuja tai mitään. Pikkunen myllerys nyt alkanu tuntumaan sentään :)
Tänään rv 22.
 
Takaisin
Top