Toukokuisten ketju

Huomenta! Mulla ois kysyttävää vajaan kuukauden päässä olevasta sokerirasitustestistä. Ei siinä muuten mitään ongelmaa ole,mutta kun aamupahoinvoinnit on edelleen kovat (nyt rv 23 menossa) ja oksennan joka helkkarin aamu,ihan ilman paastoja ja sokerilitkujakin. Onkohan kellään ollu vastaavanlaista ongelmaa ja kuinkahan tuo onnistuu?
 
Irkku ainakin täällä päin voi saada mittarin kotiin ja mittailla sit aamuarvo,ne 1&2h arvot:wink tsempit rasitukseen, mullakin se ois taas edessä helmikuussa, blääh:p
 
Tänään rakenneultra ja ennen kaikkea, vapaapäivä töistä! Kerroin meidän ylläripennuista loppiaisena, emä ryhtyi imettämään vasta kuudentena päivänä, hyvin tuli jo pulloruokinta tutuksi. Tutuksi tuli myös nämä uskomattomat hormonien voima ja vaihtelut!
71cb6102fc4c6187138e018bc57a00fc
 
Täällä ollaan sokerirasituksessa tällä hetkellä.. Voi luoja että se litku on edelleen pahaa ja nyt oli vain yhtä makua. Viimeksi sai valita Colan tai appelsiinin välillä. Muutoinkin saikulla ollut tämän viikon, töitä oli niin järjetön määrä että iltapäivät supistelee ja olo oli muutenkin ihan järkyttävä päänsärkyineen ja yökötyksineen. Pomolle ilmoitin että ei enää pysty tekemään näin pitkiä päiviä/viikkoja vaan pitäis hölkätä työtahtia. Tiuskasi puhelimessa takaisin että mitähän tuo tarkoittaa ja hän ei pysty työtunteihin vaikuttamaan.. Kerroin että hän on hyvä ja järjestää asiat sellasen henkilön kanssa kuka siihen pystyy.. Mielellään kumminkin kävisin töissä entä jäisin kokonaan saikulle :shifty:
Mutta ä-polilla käytiin tarkastamassa tilanne ma vk24+0 ja vauvelilla oli kaikki hyvin. Painoarvio oli 769g ja sukupuolta ei saatu vieläkään selville :dummy1::dummy:
 
Täällä kans on sokerirasitus edessä parin viikon päästä.. :shifty: Mua jotenkin hirveesti jännittää ne tulokset.. Edellisessä ei ollut, mut jännittää.
 
Tänään varasin ajan tokaan rasitukseen, 2.2 ois se sit... kotona mitattuna arvot on kyl ollu ihan ok... noh sen näkee sit:)
 
Tässäpä taas yksi uusi ihmettelemään mukaan. Olen jo raskauden alusta näitä ketjuja seuraillut, mutta nyt vasta jaksoin ihan rekisteröityä foorumille. Nyt siis menossa 23+3, laskettu aika 17.5. ja esikoinen kyseessä.

Kaikki on tähän mennessä mennyt yllättävänkin hyvin. Ei kummempia pahoinvointeja, ei suurempia kipuja. Kaikki kulkee pienellä keskiarvoissa. Melkein tässä epäilee, että onkohan vauva sitten hankala kun raskaus on näin helppo :laughing002

Sokerirasitus mullakin tulossa 7.2. Vähän se hirvittää, kun aamupalattomuus on se yksi asia josta saattaa vähän heikottaa :nailbiting:
 
Tervetuloa shain ja onnea:) enpä nyt usko että vauva olis sen vaikeampi mitä helpompi raskaus:wink
 
Koska siis Suomessa on toi sokerirasitus? Onko niitä useampiki? Mulla ei ole yhtäkään täällä Englannissa vielä ollut ja viikkoja 24+5 nyt. En muista että kätilö ois asiasta edes maininnu. Olen kuitenkin ylipainoinen niin eikö jo sen perusteella se tehtäis? Vaikka suvussa ei oo ketään jolla ois diabetes.
 
Sokerirasitus tehdään siinä rv 24-28 tai jos jotain taustaa(mm ylipainoa) niin se yleensä tehdään ekan kerran jo 12-16 viikoilla... kannattaa varmaan kysästä että pääsetkö käymään vai mikä on kuvio siellä päin :wink
 
Mulle ei tehdä, kun kuulemma ei oo tarvetta. Toki, jos on kahdesti sokeria pissassa, niin sitten pitää mennä.
 
Mulla sokerirasitus testi 1.2 ja vähän jänskättää. :D

Hei te ketkä olette jo aijemmin saanut lapsia niin kummalla olette isyydentunnustamisen tehnyt neuvolassa vai lastenvalvojamma? Ja pitääkö siihen kertoa kaikki seksitarinat lapsen alkuun saannista jne.. :D
 
Takaisin
Top