Toukokuisten ketju

Ultrassa kaikki hyvin ja painoarvio 340g :) Vauva oli taas hieman hankala asiakas, kun oli koko ajan kippurassa. Kaikki saatiin katsottua mut hieman meinas tulla kiire. Sukupuoli ei vielä selvinnyt, kun kysyin sitä vasta lopuksi.
 
Ein ihanaa että siellä pikkusella asiat mallikkaasti:) meidän tyttö oli kans ihan sikkuransykkyrällä ihan alhaalla, pikkasen tökkimällä heräs, suoristu ja alko esittelemään ihania pikku varpaita :D meidän pikku kulta, rakas:Heartred
 
Meillä oli kans viime viikolla rakenneultra, kaikki näytti olevan hienosti ja pikkuisella painoarvio oli 400g. :love7 Sukupuolikin saatiin selville, mutta ei olla sitä vielä paljastettu kelleen. :biggrin

Mut oli kyllä aivan ihana kätilö ultraamassa! :Heartbigred Meillä oli päivän viimeinen aika ja myöhästyttiin siitä aluksi, kun en saanut autoa käyntiin... Soitin sitten, että ollaan myöhässä, kun en saanut miestä kiinni (oltiin sovittu, että se tulee töistä suoraan sairaalalle ja mie omalla autolla), eikä myöskään taksi vastannut! :shifty: Sain sit hellun kiinni ja se tuli mua hakemaan.. Ajettiin sitten pieni kolari matkalla ja sen selvittelyssä meni aikaa, kunnes sitten muistin soittaa sinne äitipolille, että ei varmaan nyt ehditä ollenkaan, kun näin kävi. :disgust Pyysivät kuitenkin tulemaan vielä näytille, kun oli se törmäys ollut.
Olin sitten lopulta melkein tunnin myöhässä siellä, kun taksin sain, mies jäi sitä kolaria selvittelemään ja tuli sitten perässä paikalle. Oltiin kätilön kanssa just saatu kaikki katottua ja olin jo massunkin puhistanut, kun kätilö sitten lähti synnytyssalista kysyyn mulle paikkaa (kaikki oli hyvin, mutta ilmeisesti on käytäntönä seurata jonkun aikaa sairaalassa tuomosten jälkeen) ja huomasi miehen siellä odotustilassa istumassa.. Niin se vielä pyysi miehen sisälle huoneeseen ja ultrasi uudestaan, että mieskin sai nähdä. :Heartred:Heartred Aivan ihana kyllä mun mielestä oli. :love7
 
Tsempit miialah huomiseen:)
Kanaemo ihana kätilö kyl teille sattunut :Heartred ja onneksi kaikki hyvin!
 
Tsemppiä ultraan Kyfi ja miialah! :love2

Mut on kyllä ihanaa, kun tuntee liikkeet joka päivä ja ne on nyt aivan selkeitä, eikä vain aavistuksia. :Heartred Melkein jouluun asti oli niin epävarma olo ja tasaisin väliajoin pelotti, että siellä on joku huonosti. Se edellinen keskenmeno vissiin niin vahvasti kuiten kummitteli taustalla. :sad001 Mut nyt on kyllä ihana, kun saa joka päivä varmistuksen, et vauvalla on kaikki hyvin. :love7:Heartred
 
Onko muuten muilla alkanut tulla ennakoivia supistuksia? :wideyed:

Viikonloppuna alkoi eka kerran tulla ja heti kerralla useita päivässä. :wideyed: Ei mitenkään kipeitä, mutta tosi epämukavia. :confused: Soitin neuvolaan maanantaina ja kyselin, et kuuluuko niitä nuin paljon tulla muka heti. Lääkärille pääsin ja kuulemma on ihan normaalia ja ei onneks oo mitään muutoksia missään kohdunsuulla tai muuten mitään hälyttävää. :smiley-ashamed004
Nyt ne on onneks tasottuneet ja eivät juuri kovin epämukaviltakaan enää tunnu.. Massu vaan menee ihan kovaksi välillä.
 
Kanaemo, mulla alkoi harjoitussupistukset rv 12, joka päivä tuntui mutta nyt ei ole moniin viikkoihin tuntunut. Ainoastaan jos olen tooooosi vihainen menee kohtu kivikovaksi, mutta tätä tapahtuu harvoin. :)
 
Kanaemo, täälki fiilistellää päivittäin pienen liikkeitä kun pyörii hulluna :smug: mullaki oli jossai vaiheessa pelkoo et kaikki ei ois hyvin ku oli nii hissukseen. Ekan mukulan kohdalla muistelin et liikku paljon enemmän, tai sit aika kultaa muistot:joyful: ja täälläki ollu ennakoivii suppareita, pitäs kaks viikkoo ootella et on lekuri aika..kyl mää varmaa aikasemmi yritän mennä tutkituttaa jos lähtee kipeiks nuo supparit. Yleensä lepo auttaa!:smiley-bounce012
 
Niin ja noista suppareista kyllä tulee pitkin päivää ja välillä kyllä hirvittää ku tuntuvat välistä kipeiltä varsinkin ku töitä tekee... No jospa se siitä
 
Takaisin
Top