Toukokuisten ketju

Kyfi ja miialah ihanaa että kaikki oli hyvin:) Kyfi toivotaan että kipeet supparit ei tee mitään alakerrassa!harkkareita tulee täälläkin välillä enempi välillä vähempi... tänään ollu niin hulina päivä ja joutu ottaa juoksu askelia että kerkes hakemaan 3 isompaa kerhosta ajoissa, ja kyllä tuntu pahalle juosta... tuntu että vauva ja pissa tipahtaa housuun samoin tein ja sydän hakkaa hulluna:/
 
Joo niin pitää.. Ensviikolla ois neuvola niin täytyy sanoa et sais ajan lääkärille.. Ei ois ekakerta et rupee aukeaan mutta toivottavasti ei kuitenkaan vielä
 
Joo niin pitää.. Ensviikolla ois neuvola niin täytyy sanoa et sais ajan lääkärille.. Ei ois ekakerta et rupee aukeaan mutta toivottavasti ei kuitenkaan vielä
Mun neuovolatäti sano et jos alkaa kipeesti supistaa nii pitää soitella vaikka lääkärii ei oo pitkä aika..
 
Kyfi, kantsii varmaan neuvolaan soitella jo niistä suppareista, jos kipeitä ovat. Rauhottuuko ne kuiten nopeasti, jos levähdät?
Ite pääsin tosiaan samalla viikolla lääkärille ja kattoivat samalla myös pissanäytteen, koska ilmeisesti pissatulehus voi kans aiheuttaa suppareita. :confused005

Mulla ois huomenna eka työpäivä piiiiitkään aikaan.. :smiley-ashamed004 Oon flunssan ja astman takia ollut pois nyt kolmisen viikkoa. Hiukan jännittää, kuinka paikat kipeytyy, kun päivän hyppää... Heti alkuun on kevyt 11h päivä. :confused1 On kuiten semmonen painon tunne alavatsalla, jos kotonakin on kovasti jotain puuhannut tai käynyt vaikka shoppailemassa tms.. Tai saattaahan sillä olla päinvastainen vaikutus, jos ne siitä vertyis, kun pitää kunnolla touhuta. :joyful: :smiley-angelic001
 
Kanaemo87...melko piaan mutta töissä jos oon ei pysty levähtään mut sit sisällä välistä pakko.. Pissa ok ei mitään ollut...
 
Pakko kysyä kuinka selvästi teillä tuntuu liikkeet? Ja onko ihan normaalia että kokoajan tuntee potkun tai sen kun heittää kuperkeikkaa ?:)
Meillä näimmä siis tosi vilkas poika. Liikkeet tuntuvat tosi selkeästi ja mahaa kun katsoo niin näkee tooosi selkeesti kun tulee potku tai myllertää sielä:)
Viikkoja siis 20+5[emoji4]
 
Kyffiii kyllä on normaalia :wink parempi että liikkuu reippaasti kun laiskasti niin ei ainakaan tarvii huolehtia... meidän toi viimeisin ei ollu hetkeäkään paikalla mahassa mut eipä oo kyl nytkään:D tää on aika rauhallinen tapaus mut iltaisin alkaa rieha :wink
 
Mulla on tänään 24+4 ja tän viikon ajan ollu nyt aivan valtava sirkus käynnissä :happy: jatkuvasti menee ympäriinsä ja antaa monoa, varmaan apinoi myös nuoransa kanssa, ja todella selkeästi tuntuu jo. Meillä taisi olla kyllä jonkinmoinen kasvupyrähdys myös, maha kasvoi kahden päivän aikana yhtäkkiä oikein täyden tuntuiseksi palloksi, eli varmaan siellä on pikkuisella voimaa kanssa jo riehua niin että äitillä käy olo tukalaksi :grin tietysti tuntunut jo aiemmin, mutta koko ajan käy kovemmiksi potkut ja liikkeet heiluttaa koko mahaa..
 
24+3 menossa ja maha heiluu hirmusesti... Varsinkin öisin tai sillon ku mie yritän levätä alkaa kauhee villitys massussa.:rolleyes::Heartblue
Mutta ei se mitään, pääasia et liikkuu! Viimesin neuvola oli 2.1 ja sen jälkeen oli muutama päivä hiljaiseloa, kai se vaan oli niin jotenkin sumpussa tuolla alhaalla, että liikkeet tuntu tosi hennosti ja välillä vähän huolestuinkin...
Mut nyt poika taas liikkuu ku mikäki väkkyrä... :flower
 
23+1 ja liikkuu aikalailla samaan rytmiin kun ollaan isompien lasten kanssa liikkeellä. Jopa alkaa nukkumaan samaan aikaan kun itse ja lapset. Sitten kun liikkuu niin antaa kyllä aivan tuntuvasti monoa, että maha heiluu. :grin Esikoinen oli tosi vilkas mahassa ja sitä samaa se on jatkanut mahan ulkopuolella. Heräsin häntä odottaessa tunnin ja kahden välein yölläkin kun liikkui ja aivan sama rytmi oli mahan ulkopuolella. Toinen sitte oli rauhallisempi, en herännyt yöllä kun satunnaisesti liikkeisiin ja silloinkin vauva rauhottui tosi helposti takaisin nukkumaan. Toinen onkin edelleen samanlainen. Nyt siis toivossa hyvä elää, että olisi rauhallinen vauva tulossa. :):Heartblue
 
Mulla kanssa tuntuu välillä ku olis vuoristoradassa ku sellanen myllerrys käynnissä..ja odotan siis kaksosia, että sitä tulee sitten vuoronperään ala- ja ylävatsalta :D aktiivisia siis ovat, mutta onneks ovat yön rauhassa tai en ainakaan vielä herää niihin..viikolla 22 ollaan.
 
Meillä saanu edellisissäkin tehdä liikelaskentaa ja yhtä rauhallinen tuntuu tääkin olevan.. Tosin istukka ihantossa edessä ja tuo arpikudoskin tiellä niin jonkin verran vaikuttavat
 
Maha täynnä kalakeittoa ja raejuusto lämppäriä,vissiin tarpeeksi energiaa tytölle kun alko rieha:Heartred
 
Täällä 22+5 ja hyvin tuntuu (ja näkyy) liikkeet. :) Poika tykkää perätilassa majailla ja potkut osuu virtsarakkoon ja ihan tuonne alas.
 
Meillä rv21.. Ei tunnu ku pieniä hipaisuja satunnaisesti :sad001 :sad001 istukka ihan edessä niin ru:ssa sanottiin että tovi vielä vierähtää ennenku kunnolla tuntuu. Voihan se olla että sitteku ne alkaa tuntuu ni loppua ei tuu, ainakin niin vilkkaaksi häntä kutsuttiin :) :) (plus, että on esikoinen, niin en ehkä osaa kaikkia tunnistaa :) )
 
Takaisin
Top