Synnytys lähestyy - tuntemuksia?

Saria1, vaikuttaa lupaavalle...! :) Itsellä vaan reisisärkyä tällä hetkellä ja iso turhautuminen....
 
Lykkyä tykö Salme, ja toivotaan, että Saria1 pääsee myös tositoimiin :) Täällä odotellaan, että lokavauvojen lista kasvaisi :)
 
Onko joku aktiivinen myös facebookissa? Jos sieltä porukka haluaisi tulla päivittämään omia syntyneitään myös tänne :) Kun tuo syntyneet lista tuntuu jotenkin kovin lyhyeltä verrattuna listaan tulevista äideistä...
 
pari viikkoa mennyt sängynpohjalla, ja tänään totesin ettei varmaan tapahdu mitään edistystä jos vaan paikoillaan makaa! eli nyt alko tosissaan häätöyritys! Tänään litra teetä, tunnin kävely irvistäen (pain is good-mentaliteetti), k-18 juttuja käskyllä että kovaa ja syvälle, ja äläkä mun ilmeistä välitä (mies ei ihan pitänyt mun syystä harrastaa), sperma sisällä, nännejä stimuloitu, syviä kyykkyjä tehty, lantiota venytelty. Kämppä siivottu. Harmi ettei ole saunaa :)

ja olo nyt... Uudenlaisia kipuja reippaasti ja ihan tosissaan alkaa sattumaan. Tarkoitus on jatkaa samaa kunnes vauva on sylissä!
 
Go Sophie, Go!:pMulla alkoi viime yönä kovat menkkakivut jotka jatkuvat edelleen (jeejeejeee - enpä ole moisista ollut ikinä näin iloinen!) - nyt peukut pystyyn että muuttuvat supistuksiksi ja vauva haluaa viimeinkin ulos. Taidankin mennä keittelemään sitä vattuteetä, ja ens yönä lähtee kyl k-18 jos tää nyt ei tästä itsekseen jatku. Eilen epäilin koko päivän lapsiveden tihutusta, soitin synnärille ja tarkkailin kotona tilannetta mutta päädyin kuitenkin jäämään kotiin - ihan sairaan vaikea tietää onko se vaan pissaa vai lapsivettä! omg!
 
eilisen uhoomisen saldo: huonosti nukuttu yö särkyjen ja polttojen takia. Nyt nuo tuntemukset tuntuivat myös ylävatsassa ja kyljissä. Näitä samoja oireita ollut pitkään, mutta nyt siis laajempana ja voimakkaampana.. Vessareissun jälkeen olin tunnistavinani lievän supistuksen, polttava kipu tuli asteittain ja hävisi vähän ajan päästä. Voi toki olla että väsynyt ja epätoivoinen mieli teki tepposiaan...

mutta pain is good-ajatustavalla yö oli kerrassaan mahtava, tänään samat kuviot. Voi tosin olla että toi mies irtisanoi apunsa eilen kun ensiksi "käytin häntä hyväksi" ja lopuksi totesin pettyneenä ääneen ettei edes tuu verta.. Viimeinen tikki kuulemma.. :)
 
Muokattu viimeksi:
Oma äiti enteili, että josko tää vauva syntys tänään mun synttpäripäivän kunniaksi. Mä kyllä edelleenki voisin pistää pääni pantiksi että kaks viikkoo menee yli. Äskön aamiaspöydässä alko kumminkin kauheesti pistellä selkää, mä jo että mitä tää on, kunnes kipu siirty sitten etupuolelle ja tajusin että ahaa supistus! Tiiä vaikka tilanne kehittyis johonki ja äippä oiskin oikeessa. Noh toivossa on hyvä elää. :wink Ois kyllä maailman ihanin synttärilahja :)
 
Täällä aamuiset k-18 touhut käynnisti kipeät supistukset, nyt toivon sormet ristissä että vievät loppuun asti. Mies nauranut mun supistuksien aikaiselle kiroilulle (en siis yleensä kiroile). Panadol ei auta mut lämpöisessä suihkussa oleilu vähän helpottaa hetkeksi.
 
Tonne valitusketjuun kävinkin jo avautumassa mutta huikataan nyt tännekin nopeasti että hävisivät supistukset sitten kokonaan :sad001
 
Täälläkään ei mitkään säryt tai kivut jatkuneet aamupäivän jälkeen. v-i-........ttaaaaaaaaa! vauva ihan oikeesti, tuu jo!!!!!!!:mad:
 
Täälläkään ei mitkään säryt tai kivut jatkuneet aamupäivän jälkeen. v-i-........ttaaaaaaaaa! vauva ihan oikeesti, tuu jo!!!!!!!:mad:
 
Olisinpa itsekin jo limatulppaantunut. Silloin ois ainakin joku jarkeva syy kaikilla kivuilla. Tsemppia cool mama!
 
Valvon täällä....olin jo menny sänkyyn, mutta ei malttanu edes alkaa yrittää nukkumista, kun eka kunnolla kipeä suppari tuli. Tämä siis kymmenen aikaan. Nyt olen kellottanut reilun tunnin suht säännöllisiä supistuksia, välit 10-7 min. Suoli on alkanut tyhjentyä. Tuo supistuskipu on kyllä ihan unohtunu...kipeetä tekee, mutta hyvä vaan! :)
 
Takaisin
Top