Raskausajan ruokajutut

Noi suolakurkut on kyllä niin leffasettiä :grin Elokuvissa aina jos joku on raskaana tai haluaa vedättää olevansa, niin syö suolakurkkuja himokas ilme kasvoillaan. Yleensä mansikkahillon kanssa tms kylläkin, mut aina on kurkut kuvassa :laughing002
 
Apua, nyt mun alko tekemään mieli suolakurkkuja mansikkahillon kanssa. :woot:
 
Suolakurkkuja mansikkahillolla ajatus saa mut voimaan pahoin, mut pelkät suolakurkut nam :)
 
Mun on kans tehnyt mieli heseä! Viimeksi äsken kun näin ainoastaan ne kupongit pöydällä ja nyt kun täällä mainittiin =)
Kaikkea simppeliä ja raikasta on kyllä tehnyt mieli myöskin =) kauheen valikoivaksi sitä on tullut jo nyt.. ja aloin heti ajattelee mikä on vauvalle ja mulle hyväksi.
 
Nam hese! Tänään kyllä ajetaan hesen autokaistalle töiden jälkeen alekuponkien kanssa:p saa nähä maistuuko se ruoka kuitenkaan yhtä hyviltä ku mun mieliteoissa..:grin
 
Mieli voi tehdä yhtä ja sitten se maistuukin pahalle. Eilen juuri kävi appelsiinin kanssa näin :D
 
Mulla taas on nyt tehny mieli kevyttä ja raikasta. Salaatit ja keitot menee nyt. Ja aamupuuro mustikoilla maistui ihan taivaallisen hyvältä :) Hesemättö ei uppois nyt yhtään, ehkä tää turvotus sen tekee. Mut aah, ne suolakurkut kyllä kiitos..... :P
 
Mä kävin hakemassa ranskan patonkia, kurkkua ja paprikaa. Ihan jees, että uppoaa välillä vihanneksetkin! Ne on ollut täysin eiei-listalla nyt.. Mutta nyt ne tuntuu parhaalle. :D
 
Juotava jogurtti olisi niin helppo kyllä aina kuljettaa mukana, mutta täällä ei uppoa ollenkaan jogurtit/rahkat tms :sad001 mutta pähkinävinkki oli aika hyvä, ne on toiminut nyt yöpalana :D
 
Mä heräsin taas yöllä kolmen aikaan syömään viinirypäleitä ja juotavaa joguttia. :)
 
Joo pähkinät on pop! Mulla työpöydän laatikossa pussillinen.
Saa nopeesti töissä vaivihkaa napattua evästä, ettei tuu heikko olo :pale
 
Mulla huomenna pitkästä aikaa tuurauspäivä töissä. Välipalaa pitää pakata mukaan :) Mulla täällä kiehuu kasvissosekeitto ja siihen päälle raejuustoa :P
 
Oi nam! Mitä laitat kasvissosekeittoon? Oon ettiny jotain hyvää reseptiä jo pitkään
 
Sosekeitot on kyllä namia. Voiskin viikonlopulla tehdä. :)

Pomo toi työpaikan kahvihuoneeseen herkkuja, uskomattoman hyvältä tuoksuu mm. fanipalat. Ja jotain pullaa olin haistavinani. Kääk. Mun piti olla nyt ilman sokeriherkkuja ainakin kuukaus. Otin nopeesti kupin teetä ja poistuin paikalta. :grin
 
Mun mielessä on eilisestä kummitellut suolakurkku-mansikkahillo yhdistelmä. Pakko oli maistaa ja sehän oli ihan törkeen hyvää. Viel ku sais niitä pieniä cocktailkurkkuja.
 
Mun mielestä toi kuulostaa toistaseks vielä ällöltä. Mut lupaan kokeilla kun tulee se hetki, et en tiedä tekeekö mieli makeeta vai suolasta :p Siis noita suolakurkkuja hillolla :)
 
Muokattu viimeksi:
Mua ei kyllä himota yhtään hillo-suolakurkku yhdistelmä. Hyi.

Aamulla teki mieli patonkia. Iltapäivällä patonki oli täysin eiei. Nyt uppoaa eines-lihapullat. Turhauttavaa, kun yksi juttu maistuu vaan hetken :/
 
Takaisin
Top