Raskaaksi 2024

Toivotaan, nyt jälkikäteen vain löytyi aika paljon huonoa nimenomaan näistä clearbluen testeistä että antaisi vääriä plussia🥹
Joo siis tää testi antaa vissiin välillä haamuja herkästi mutta tuo sun oli minusta niin selkeä plussa että aika vaikea uskoa väärään tulokseen ainakaan tällä perusteella! Varovaiset onnittelut 😊
 
Toivotaan, nyt jälkikäteen vain löytyi aika paljon huonoa nimenomaan näistä clearbluen testeistä että antaisi vääriä plussia🥹
Samaa mieltä, että vaikka nää antaa usein virheellisiä poseja, niin ne mitä tullut itselle vastaan on ollut sellaisia hailuroita haamuja. Sun viiva näyttää tossa uudemmassa testissä tosi selkeältä! Mutta koska en itse luota just noihin testeihin, niin testaisin vielä parin pv päästä vaikka Pregcheckillä 😄
 
Joo tottakai! 😍 tänään kp3 eli aloitan Letrozolin tänään ja syön sitä kp3-7. Sitten ultra siinä kp 11-13. Pitääkin soittaa aika siihen että sa varmasti ajan. minun esikoinen tosiaan sai alkunsa heti ensimmäisestä Clomifen-kierrosta, mutta sillon oviksen kanssa olikin kai ongelmaa kun kierrot venyi. Saapa nähdä onko Letroilla mitään vaikutusta; toki nekään ei tosiaan niitä munasoluja korjaa. 😓
Oi jänskää! Tsemppiä sinne letro kiertoon ja toivotaan parasta tulosta kierrolle ❣️toivottavasti auttaisi positiivisesti!
Voi kun itsekin jo pääsis niitä popsimaan, hyvin kärsimättömänä odotan terolut kuurin loppua ja uuden kierron alkua 🙈😅
 
Miltä teidän mielestä näyttää? Pelkään turhaa/väärää. 3 vuotta yritystä takana. Ylempi kuva tältä aamulta dpo 11 ja alempi eiliseltä päivältä dpo 10? Kellään muulla kokemusta näistä early testeistä? 🥹❤️
Selkeä plussa minunkin mielestä, varovaiset onnittelut 🥰 ja suosittelen kans, et testaa vielä toisella merkillä varuiksi jos tuntuu siltä!
 
Siis voisikohan mulla olla ovis vasta tulossa? 🤔 Oon siis lopettanut pillerit n. 5 viikkoa sitten, eikä vielä ole alkanut menkat. Oon tässä nyt puolihuvikseen uitellut ovistestejä, kun raskaustestit on ollut niin masentavaa negaa. Haaleampi on eilisestä ja tummempi tänään. Siis ihan selvästi nega kuitenkin, mutta oon epäpätevä ovistestaaja niin en tiedä paljonko noissa negoissa on heittelyä juomisen yms vuoksi.
 

Liitteet

  • 1000029697.jpg
    1000029697.jpg
    3 MB · Katsottu: 20
  • 1000029696.jpg
    1000029696.jpg
    2 MB · Katsottu: 17
Kirjoittelen tänne pienen tauon jälkeen, koska halusin tulla kertomaan että meille odotetaan vuosien yrityksen jälkeen vauvaa tammikuulle ensi vuodelle. ❤️Edelliseen keskenmenneeseen verrattuna alkuraskaus tuntuu nyt normaalimmalta ja on luottavaisempi olo, vaikka mitä vain voi vielä tapahtua. Halusin tulla tuomaan lohtua erityisesti pitkään yrittäneille ja toivonsa menettäneille, tilanne voi muuttua yks kaks. Nyt siis vasta rv 4+0 eli ihan alussa mennään, mutta jo pelkkä raskautuminen tuntuu uskomattoman hienolta tässä vaiheessa, kävi sitten miten tahansa. Letrot oli useita kiertoja käytössä ja nyt sitten tuottivat tulosta, aiempi kesken mennyt raskaus alkoi spontaanisti vuosi sitten ❤️
 

Liitteet

  • IMG_20240424_130104.jpg
    IMG_20240424_130104.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 49
Kirjoittelen tänne pienen tauon jälkeen, koska halusin tulla kertomaan että meille odotetaan vuosien yrityksen jälkeen vauvaa tammikuulle ensi vuodelle. ❤️Edelliseen keskenmenneeseen verrattuna alkuraskaus tuntuu nyt normaalimmalta ja on luottavaisempi olo, vaikka mitä vain voi vielä tapahtua. Halusin tulla tuomaan lohtua erityisesti pitkään yrittäneille ja toivonsa menettäneille, tilanne voi muuttua yks kaks. Nyt siis vasta rv 4+0 eli ihan alussa mennään, mutta jo pelkkä raskautuminen tuntuu uskomattoman hienolta tässä vaiheessa, kävi sitten miten tahansa. Letrot oli useita kiertoja käytössä ja nyt sitten tuottivat tulosta, aiempi kesken mennyt raskaus alkoi spontaanisti vuosi sitten ❤️
Voi ihana kuulla, paljon onnea! 😍 Onpa hienot viivat siellä jo!
 
Kirjoittelen tänne pienen tauon jälkeen, koska halusin tulla kertomaan että meille odotetaan vuosien yrityksen jälkeen vauvaa tammikuulle ensi vuodelle. ❤️Edelliseen keskenmenneeseen verrattuna alkuraskaus tuntuu nyt normaalimmalta ja on luottavaisempi olo, vaikka mitä vain voi vielä tapahtua. Halusin tulla tuomaan lohtua erityisesti pitkään yrittäneille ja toivonsa menettäneille, tilanne voi muuttua yks kaks. Nyt siis vasta rv 4+0 eli ihan alussa mennään, mutta jo pelkkä raskautuminen tuntuu uskomattoman hienolta tässä vaiheessa, kävi sitten miten tahansa. Letrot oli useita kiertoja käytössä ja nyt sitten tuottivat tulosta, aiempi kesken mennyt raskaus alkoi spontaanisti vuosi sitten ❤️
Paljon onnea!!!! 😍😍😍
 
Hmm 🤔 mitenhän tässä tulkitsis ovistestejä. Toissapäivänä premom sano arvoksi 0.67 peak ja tein sen klo18. Eilen tein testin vasta seitsemän jälkeen ja epäilen et oliki liian laimee pissa ku tulos tippu 0.2:een. Haaskasin siihen vielä yhen digin ja se anto ympyrän. Aattelin nyt aamulla vielä kysässä digiltä ja se nyt vielä vilkuttaakin 🤔 kp16-18. Ehkä teen liuskan vielä töissä mikäli kerkeen.

Tässä kierossa oon ollu melko laiska noiden testien kanssa. Ehkä vähän sellainenkin ajatus tullut mieleen, että ettei haittaisi, jos tulis vasta kesävauva niin sais olla koko ens kauden vielä töissä. Muutoksia edessä niin kiinnostas nähdä miten se lähtee menee, paitsi jos se on ihan perseestä niin sitten haikara saa tulla ehdottomasti aiemmin 😅 tai no siis saa joka tapauksessa tulla millon vain. Mielelle se ehkä ois turhan raskasta, jos yrittämistä pitäs jatkaa noin kauan. Syksyllä ne alkas Oysista miettiä hoitoja. Eipä siihen tarvis alkaa, vaikuttaa kauheen työläältä ja kallistakin.
 
Siis voisikohan mulla olla ovis vasta tulossa? 🤔 Oon siis lopettanut pillerit n. 5 viikkoa sitten, eikä vielä ole alkanut menkat. Oon tässä nyt puolihuvikseen uitellut ovistestejä, kun raskaustestit on ollut niin masentavaa negaa. Haaleampi on eilisestä ja tummempi tänään. Siis ihan selvästi nega kuitenkin, mutta oon epäpätevä ovistestaaja niin en tiedä paljonko noissa negoissa on heittelyä juomisen yms vuoksi.
Voi hyvinkin olla vasta tulossa! 😊 On tosi yksilöllistä miten viivat näkyy ja tummuu läpi kierron. Osalla näkyy toinen viiva läpi koko kierron, osalla ei. Osalla viiva tummuu loogisesti ovista kohden ja osalla on ensin haalea ja sit seuraavana päivänä yhtäkkiä posi. Jatka ihmeessä testausta ja sit kun muutaman kierron testaillut niin alkaa ehkä huomata omissa johdonmukaisuutta!

Tässä omat testit tältä viikolta ja tänään aamulla nyt ovisplussa! 🤩 Vitsi miten iloinen oon jo siitä, että tuli kp15, eikö vasta k19-20.
 

Liitteet

  • IMG_0774.jpeg
    IMG_0774.jpeg
    140.1 KB · Katsottu: 59
Tänään on dpo 8 (tai 9, täyttä varmuutta ovulaatiopäivästä ei ole). En ole oikeastaan viitsinyt uhrata liiemmin ajatuksia sille, että tästä kierrosta voisi tärpätä.

Viime kierto päättyi kemialliseen ja pian sen jälkeen ilmenneillä ferritiinitasoilla en usko, että raskautuisin tässäkään kierrossa onnistuneesti. Oikeastaan en välttämättä edes halua. Haluaisin ensin rautavarastot edes jotenkin kuntoon.
 
Oon aivan järkyttynyt. Meille laitettiin juuri lähete hoitoihin ja tänä aamuna dpo 10 tein tämmöisen apteekin ultralla. Tuli heti testiajalla. Toki on vielä haamu ja voi tapahtua mitä vaan mutta tämä on silti enemmän kuin mitä on tähän mennessä saatu. Apua, miten tässä nyt selviää järjissään. Ainakin kasa testejä miehen kauppareissulta tilattu! 🙈
 

Liitteet

  • IMG_3842.jpeg
    IMG_3842.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 105
Täällä menossa jo dpo 6 ja oviksen jälkeen ollut jatkuvasti pieniä tuntemuksia vatsalla, välillä alavatsalla ja välillä molemmilla puolilla vuorotellen. Ja sellaista erikoista menkkamaista hentoa jomotusta, vähän kuin ennen menkkojen alkua mutta ei niin voimakasta. Eilen myös yllättäen valkovuoto muuttui runsaammaksi ja tänään jatkunut semmoisena. En muista että olisi muissa kierroissa ollut tällaista, toivottavasti enteilisi hyvää!:Eyes:

Varmaan testaan jo ekan kerran sunnuntaina dpo 8 koska en malta odottaa enää. Vaikka tiedän ettei tuolloin vielä mitään näy mutta en mahda itselle mitään :rolling:
 
Täällä menossa jo dpo 6 ja oviksen jälkeen ollut jatkuvasti pieniä tuntemuksia vatsalla, välillä alavatsalla ja välillä molemmilla puolilla vuorotellen. Ja sellaista erikoista menkkamaista hentoa jomotusta, vähän kuin ennen menkkojen alkua mutta ei niin voimakasta. Eilen myös yllättäen valkovuoto muuttui runsaammaksi ja tänään jatkunut semmoisena. En muista että olisi muissa kierroissa ollut tällaista, toivottavasti enteilisi hyvää!:Eyes:

Varmaan testaan jo ekan kerran sunnuntaina dpo 8 koska en malta odottaa enää. Vaikka tiedän ettei tuolloin vielä mitään näy mutta en mahda itselle mitään :rolling:
mulla on kyllä haamu näkyny jo dpo8 🤩
 
Takaisin
Top