Raskaaksi 2024

Voi hyvinkin olla vasta tulossa! 😊 On tosi yksilöllistä miten viivat näkyy ja tummuu läpi kierron. Osalla näkyy toinen viiva läpi koko kierron, osalla ei. Osalla viiva tummuu loogisesti ovista kohden ja osalla on ensin haalea ja sit seuraavana päivänä yhtäkkiä posi. Jatka ihmeessä testausta ja sit kun muutaman kierron testaillut niin alkaa ehkä huomata omissa johdonmukaisuutta!

Tässä omat testit tältä viikolta ja tänään aamulla nyt ovisplussa! 🤩 Vitsi miten iloinen oon jo siitä, että tuli kp15, eikö vasta k19-20.
Kiitos selventävästä vastauksesta 😊
 
Pakko oli tehdä jo tänään toinenkin testi että tähän ehkä voi vähän uskoa. Nyt kun vaan pysyisi tiukasti kiinni ja vahvistuisi 🙏❤️
 

Liitteet

  • IMG_3863.jpeg
    IMG_3863.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 96
Yhteisesti onnea plussanneille! 🩷 Yrittänyt heitellä sydämiä teille sitä mukaa kun olen ehtinyt lueskella kuulumisia.

Mulla ovulaatiojutut vähäsen levällään. Viikon puolivälissä oli vähän oireita, mutta meni nopeasti ohi. Flo arvioi sunnuntaille ja yleensä on päivän heitolla osunut oikeaan, joten pitää jatkaa aamun illoin testailua. Jospa se sieltä tulee. 😊
 
🫶moi!
Tein ensimmäisen positiivisen testin eilen (ya syksyllä 2022), kuukautiset piti alkaa vasta ensi viikon alussa. Nyt mulla hieman veristä vuotoa ja pientä menkkamaista supistelua, pelottaa hirveästi. 🥺
Voi paljon tsemppiä! ❤️ Ja onnittelut positiivisesta testistä, toivotaan että siellä pysytään mukana ❤️
 
dpo 9 ja erilaiset vastatuntemukset jatkuneet ovulaatiosta lähtien! Toivottavasti olisi hyvä merkki. Myös viluttanut on sieltä saakka, paitsi lauantaina dpo 7 (voisiko olla kiinnittymispäivä? :smiling face with heart-eyes: )
Lauantaiaamuna tein myös ekan testi (joo eihän siinä mitään vielä näy) siitä syystä että oltiin menossa mökille kaveripariskunnan kanssa ja jos ruuan kanssa tarjottaisi viiniä, mutta oltiinkin kaikki limulinjalla.

Odotukset tästä kierrosta on tällä hetkellä vähän pelottavankin korkealla, ja täältä tiputaan sit kovaa jos ei onnistunutkaan tästä kierrosta. Mutta onneksi loppukeväälle ja kesälle on kivoja juttuja tiedossa niin ei jää murehtimaan liian pitkäksi aikaa jos ei tärppääkkään:smiling-eyes:
 
dpo 9 ja erilaiset vastatuntemukset jatkuneet ovulaatiosta lähtien! Toivottavasti olisi hyvä merkki. Myös viluttanut on sieltä saakka, paitsi lauantaina dpo 7 (voisiko olla kiinnittymispäivä? :smiling face with heart-eyes: )
Lauantaiaamuna tein myös ekan testi (joo eihän siinä mitään vielä näy) siitä syystä että oltiin menossa mökille kaveripariskunnan kanssa ja jos ruuan kanssa tarjottaisi viiniä, mutta oltiinkin kaikki limulinjalla.

Odotukset tästä kierrosta on tällä hetkellä vähän pelottavankin korkealla, ja täältä tiputaan sit kovaa jos ei onnistunutkaan tästä kierrosta. Mutta onneksi loppukeväälle ja kesälle on kivoja juttuja tiedossa niin ei jää murehtimaan liian pitkäksi aikaa jos ei tärppääkkään:smiling-eyes:
Toivotaan että nämä on nyt niitä hyviä merkkejä! Minulla tänään Dpo8 ja oireet loistaa poissaolollaan (pl. perus pms) Ainoana se, että dpo6&7 tuli vähän beigeä valkovuotoa, mut en nyt mitään laittaisi vain tuon varaan 😅

Sormet ja varpaat ristissä 🙏

Mitenkäs täällä kuumeilijat meinaa vappua juhlistaa? Menettekö ihan mehukatin simalla, vai otatteko jopa kuohuvaa? 😀
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan että nämä on nyt niit hyviä merkkejä! Minulla tänään Dpo8 ja oireet loistaa poissaolollaan (pl. perus pms) Ainoana se, että dpo6&7 tuli vähän beigeä valkovuotoa, mut en nyt mitään laittaisi vain tuon varaan 😅

Sormet ja varpaat ristissä 🙏

Mitenkäs täällä kuumeilijat meinaa vappua juhlistaa? Menettekö ihan mehukatin simalla, vai otatteko jopa kuohuvaa? 😀
Eikös se beige vv noina päivinä just vois viitata kiinnittymiseen? 😍
 
Kaiken sekopäisen testaamisen jälkeen kuukautiset alkoivat, huhhuh, pääsipä tuosta ihmekierrosta eroon 😁

Vappua vietetään kotosalla vaan, ehkä pitäisi esikoisen kanssa keksiä jotain spesiaalia tekemistä.
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan että nämä on nyt niit hyviä merkkejä! Minulla tänään Dpo8 ja oireet loistaa poissaolollaan (pl. perus pms) Ainoana se, että dpo6&7 tuli vähän beigeä valkovuotoa, mut en nyt mitään laittaisi vain tuon varaan 😅

Sormet ja varpaat ristissä 🙏

Mitenkäs täällä kuumeilijat meinaa vappua juhlistaa? Menettekö ihan mehukatin simalla, vai otatteko jopa kuohuvaa? 😀
Oii ehkä se oli kiinnittymisvuotoa? :folded:

Mä en hoksannut omalla kohdalla mitään kiinnittymisvuotoon viittaavaa.
Ainoa on se että ovulaation jälkeen limat loppuivat mutta sitten alkoi uudestaan todella runsas vv ja jatkuu edelleen.
Ja nyt tänä aamuna ihan puskista tuli huono-olo ja viluttaa. Toivottavasti viittaisi raskauteen eikä että olisin kipeäksi tulossa..:Grinning Face With Smiling Eyes:

Vappua meinaan juhlistaa kera munkein, sima ei oo mun makuun :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
 
Eikös se beige vv noina päivinä just vois viitata kiinnittymiseen? 😍
Toivotaan että olisi! 🤞 Tätä on kyllä tullut joskus muissakin kierroissa ilman mitään plussia, mut josko tällä kertaa olisi tosi kyseessä 😄🧡


Oii ehkä se oli kiinnittymisvuotoa? :folded:

Mä en hoksannut omalla kohdalla mitään kiinnittymisvuotoon viittaavaa.
Ainoa on se että ovulaation jälkeen limat loppuivat mutta sitten alkoi uudestaan todella runsas vv ja jatkuu edelleen.
Ja nyt tänä aamuna ihan puskista tuli huono-olo ja viluttaa. Toivottavasti viittaisi raskauteen eikä että olisin kipeäksi tulossa..:Grinning Face With Smiling Eyes:

Vappua meinaan juhlistaa kera munkein, sima ei oo mun makuun :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Kyllähän noi sun oireet vois viitata et jotain on meneillään! Toivottavasti plussaa pukkaisi, eikä mitään kipeilyjä🙏🧡 Nää on kyllä jänniä päiviä kun mitään ei vielä tunnu tai näy. Sunnuntaiksi oottelen menkkoja 😆
 
Kävin tänään ovumialla ja voin suositella muillekin. Sain vastauksia ja apuja. Tämä kierto mennään näin. Nyt KP 10 ei näkynyt vielä kummalta puolen munasolu on kypsymässä (tulossa pitkä kierto siis). Mutta kohdussa oli edelleen nestettä (verta) ja limakalvo oli hyvin ohut. Siihen lääkkeet testiin, uuteen ultraan ensi kierron ovulaation tienoilla, jos ei tästä raskaudu (oletin että epätodennäköistä).

Ovulaatiota voimistava ja limakalvoa vahvistava lääkitys kp 3-7 jatkossa. Toivotaan parasta. 🙏 Eikä hinta ollut paha! 188€
 
Kävin tänään ovumialla ja voin suositella muillekin. Sain vastauksia ja apuja. Tämä kierto mennään näin. Nyt KP 10 ei näkynyt vielä kummalta puolen munasolu on kypsymässä (tulossa pitkä kierto siis). Mutta kohdussa oli edelleen nestettä (verta) ja limakalvo oli hyvin ohut. Siihen lääkkeet testiin, uuteen ultraan ensi kierron ovulaation tienoilla, jos ei tästä raskaudu (oletin että epätodennäköistä).

Ovulaatiota voimistava ja limakalvoa vahvistava lääkitys kp 3-7 jatkossa. Toivotaan parasta. 🙏 Eikä hinta ollut paha! 188€

Kävin tuolla noiden nettisivullla, kävitkö siis tuossa hedelmällisyyskatsauksessa vai ensikäynnillä vai missä? Otettiinko sulla jotain verikokeita ja muita testejä, vai pelkkä ultraus?
 
Kävin tuolla noiden nettisivullla, kävitkö siis tuossa hedelmällisyyskatsauksessa vai ensikäynnillä vai missä? Otettiinko sulla jotain verikokeita ja muita testejä, vai pelkkä ultraus?
Se ensikäynti. Kattavat taustatiedot sinne ja olivat perehtyneet hyvin. Ultrasivat huolella. Ei otettu verikokeita, koska ne oli otettu vuoden vaihteessa.
 
Takaisin
Top