Raskaaksi 2019

Ja siis niin en nyt usko tämän kipuilun olevan raskauteen viittaavaa sillä esim marraskuussa kun tein haamun niin kierron lopussa tuli treenikivut mutta miedommat. Sama käynyt joka kierron lopussa juuri pari pv / viikko ennen menkkoja, nyt kyllä potenssiin sara. Mut onko muilla kyseistä vaivaa?
Tämä erilainen nippailut sun muut alkaa olla jo ärsyttävää kun se on niin erilainen kuin aiemmin.
Olenko jo miettinyt onkohan muilla Pcolaisilla tällä tavalla kipuja....
 
Rakkaat kaikkitietävät foorumitoverit:happy:.. Mitä tää gynen sepustus tarkoittaa käytännössä :smiley-ashamed005??

voimakkaassa rvfl:ssä oleva kohtu, jossa endometrium tasainen 7 mm.
:sorry: tyhmä ei tiedä onko tää hyvä vai huono asia. Googlen mukaan kohtu kallellaan taakse :bag: mut miten se vaikuttaa esim. Raskauteen?
Mikä kp sulla oli? Sulla ilmeisesti ovis jo tapahtunut?
 
Okei, kiitti Jesbe :happy: ihan ku jossain ois lukenu et jos on kohtu taaksepäin niin vauvamaha on pienempi..? Mut siis joo, nyt on piinaviikot just alkanut, kp 17. Toi gyne oli viimekuussa joskus ennen menkkoja, oli vaan nyt tullu omakantaan toi sepustus.
 
Jeabe kp17 täälläkin, dpo1 vasta, että joutuu vielä tovin odottelemaan. Nyt pari kiertoa alkanut tiputtelemaan jo dpo8, ni jos sen yli päästään niin on jo hyvät fibat:)

Tsemppiä muillekin:)
 
Okei, kiitti Jesbe :happy: ihan ku jossain ois lukenu et jos on kohtu taaksepäin niin vauvamaha on pienempi..? Mut siis joo, nyt on piinaviikot just alkanut, kp 17. Toi gyne oli viimekuussa joskus ennen menkkoja, oli vaan nyt tullu omakantaan toi sepustus.

Joillakin on pienempi kun se on enemmän selkään päin, tosin mun äidille kävi niin et raskauden aikana kohtu kallistu eteen.. Mummulla taas oli toooosi kipee selkä ku vauvat painoi selkään kipeää.. Et on siinä seki ns huono puoli.
Kukin ollaan omanlaisia..

Voi ku mul tulis se kp 1 pian. Ärsyttää oottelu
 
Mulla on kohtu kallellaan taakse ja vauvamaha ollut siis pieni selkeesti, varsinkin ekassa raskaudessa. Selkään otti ja iskiasvaivaa pukkasi.
 
Tissit on niin kipeet aaltoilevasti. Takas on tullut pahoinvointi ja kauhea alavatsakipu. Pää on kipee ja huimaus istuessa. Syön ja juon mut emmä tiiä mitä on tekeillä.
Ei oo täti tullu mut enpä oo testannut.

Onkohan mitään toivoa enää edes tässä kierrossa.. Oikealle vieläkin tykyttää eli keltarauhanen toimii mut nyt on taas tulehduksen merkkejä .

Oon iloinen kaikkien puolesta mut sitte taas on niin pettynyt olo kun jo ootti et saa pikkusen syliin ja nyt on jo se olo et vois luovuttaa

Voi, mä niin kovasti toivon sulle vauvaa! Oot liian paljon joutunut pettymään. :sad001
Mulla kanssa pettynyt olo. Tein tänään Early-testin ja negahan se oli. Pahoinvointiakaan ei pariin päivään oo ollut. Aikaisessahan mä testin kanssa olin, mutta silti edelleen tuntuu ettei oo tärpänny. Vauvakuume on kauhea ja tietty senkin takia oon malttamaton, mutta ennenkaikkea sen takia, että henk koht syistä nopea raskautuminen olis mulle elintärkeää. Jos jotakuta syyt kiinnostaa, niin voin kertoa mut en viitti tälläi ”julkisesti” kirjottaa.
 
Hmm, mielenkiintoista lueskella näistä teidän limoista ja tuntemuksista alavatsassa.
Mä en oo ikinä saanu limoista mitään selvää enkä myöskään osaa sanoa
tuntemuksista yhtään mitään. Parempi testailla, kun saa jotain konkreettista
näkyviin :rolleyes:

Joo mä en kanssa huomaa mitään. Eri tietty vois olla jos pidempään itteään seurailisi ilman hormonaalista ehkäisyä. Mulla oli Nuvaring ennen ekaa ja nyt ollu välissä monta vuotta, joten en tiedä mitä mussa tapahtuu milloinkin.
 
Täällä kans yksi jonka kohtu on taaksepäin kallellaan ja ei kukaan gyne ole sanonut sen pahaksi olevan. Koska ensimmäinen on haaveissa en tiedä sanoa mitä vaikuttaa raskauteen. Täällä perus 'tylsää' ovulaatio takana ja odottelen vaan menkkoja. Toki talleteltu, mutta ei jaksa enää niin toivoa ensi kiertoon lähden neuvolaan varmaan selvittämään, mistä voisi kiikastaa ja oisiko jotain apuja tähän..
Plussanneille onnea ja kenelle menkat tai nega on tullut niin jaksamisia ensi kiertoon pakkohan meidänkin on nousta täältä :facepalm:
 
Testailin herkällä testillä äsken negan. Nyt siis kiertopäivä 25/25-28 ja dpo 13. Eli odottelen nyt sitten menkkoja alkaviksi todennäköisesti torstaina. Alunperin ei edes pitänyt testata, mutta mies on lähdössä reissuun niin ajattelin että uutiset on kivempi kertoa kasvotusten, oli ne sitten hyviä tai huonoja. Mieli on ihan ok silti, tätä tulosta vähän odotinkin. Mutta ainahan se on kurja sitä tyhjää testiä tuijottaa.
 
Voi :smiley-angry017

Soitin, en saanut tuloksia. Hoitaja siis vain näki että vielä on kesken koska menee ensi maanantain patologien kokoukseen käsiteltäväksi. Sen jälkeen saan tietää.
Eli mitäköhän pahaa siellä ny ton :smiley-angry017[/QUOTE NewMoon
Ikävää NewMoon, harmittaa kovasti puolestasi kun olet jo joutunut muutenkin kauan odottamaan :sad001 Tsemppiä todella paljon!
 
Voi, mä niin kovasti toivon sulle vauvaa! Oot liian paljon joutunut pettymään. :sad001
Mulla kanssa pettynyt olo. Tein tänään Early-testin ja negahan se oli. Pahoinvointiakaan ei pariin päivään oo ollut. Aikaisessahan mä testin kanssa olin, mutta silti edelleen tuntuu ettei oo tärpänny. Vauvakuume on kauhea ja tietty senkin takia oon malttamaton, mutta ennenkaikkea sen takia, että henk koht syistä nopea raskautuminen olis mulle elintärkeää. Jos jotakuta syyt kiinnostaa, niin voin kertoa mut en viitti tälläi ”julkisesti” kirjottaa.

Early näytti mulla monta kertaa vääriä plussia nyt ei onneksi näyttänyt mitään kun kyseistä testiä käytin. Onko
Voi, mä niin kovasti toivon sulle vauvaa! Oot liian paljon joutunut pettymään. :sad001
Mulla kanssa pettynyt olo. Tein tänään Early-testin ja negahan se oli. Pahoinvointiakaan ei pariin päivään oo ollut. Aikaisessahan mä testin kanssa olin, mutta silti edelleen tuntuu ettei oo tärpänny. Vauvakuume on kauhea ja tietty senkin takia oon malttamaton, mutta ennenkaikkea sen takia, että henk koht syistä nopea raskautuminen olis mulle elintärkeää. Jos jotakuta syyt kiinnostaa, niin voin kertoa mut en viitti tälläi ”julkisesti” kirjottaa.

Stressi sit tietysti pahentaa asiaa, toivon että pikkuinen teille pian suodaan..
Itse en ole testannut, ootan et menkat alkaa kerta on kaikki ns oireet hävinnyt vain jäätävä väsy ja se maksun kipuilu mut se voi olla että treenasin turhan intensiivisesti..
Toivottavasti me saadaan pienet pian ja voihan tuo viel plussaksi muuttua on aikaiset dpot sulla :Heartred
 
Pidin vähän taukoa täältä, kun oli töissä niin kiirettä ja itellä tylsä vaihe menossa.

Paljon on tullut plussia! Onnea mami, Iines ja Holle! Nyt vaan kaikille tarrasukkia matkaan :Heartred

Newmoonille, Jesbelle ja Deedeelle tsemppiä. Teillä on kyllä ollu kurjia vastoinkäymisiä :sorry:

On: Mulla menossa kp 26. Testasin puolitoista viikkoa sitten vielä haamun r-testillä. Onko se niin ettei voi ovuloida, jos HCG on koholla? Eilen tuli hieman jotain ruskeaa tuhrua aamutreenin jälkeen. Ehkä ne menkat on sieltä tulossa odotettua aikaisemmin tai sitten km jostain syystä alkoi tuhruttelemaan uudelleen o_O Ainakin tänään testi näytti negaa, joten siitä nyt ainakin voi olla tyytyväinen. Haluisin jo alkaa yrittämään uudelleen, kun tuntuu aikaa menevän liikaa hukkaan :banghead:
 
Takaisin
Top