Raskaaksi 2019

Mulla tänään kp14. En kyllä tiedä, oliko ovis jo vai ei, kun viiva oli eilen vahva ja tänään taas haalea, kuva ylimpänä.
 

Liitteet

  • 20190326_191843.jpg
    20190326_191843.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 158
NewMoon, sitä mäkin vähän mietin. Jos oli, niin sitten huomenna on myöhäistä
puuhastella. Mut minkäs tolla voi, että toinen on reissussa. Eihän tässä kyl
kiire ole, kun vasta tammikuussa aloitettu yritys. Esikoisesta meni 6 kk ennen
kuin tärppäsi.
 
Helena, kannattaa silti puuhastella, ihan varuiks ja koska se on yleensä myös ihan kivaakin:) mulla aina välillä tummuu ja sit haalistuu, parissa viimekin kierrossa teki niin kahdesti ennen varsinaista plussaa. Mut tiedä näistä, voihan se eilen olla myös ollut plussalla. Rakettitiedettä sanon minä:/ mutta tsemppiä kumminkin:) ajatellaan mieluummin niin päin, että jokainen tallettelu on kotiin päin, koska ilmankin on vähän vaikee raskautua:) talletteluonnet:)
 
DeeDee meitä on täälläkin pitkään yrittäneitä, mietin että on osuva otsikko tuolla viestiketjulla... Miten tää voi olla näin vaikeeta... Mietin usein
 
Jaksamisia sinulle Newmoon:Heartred !

Jos tämä kohdun "kaltevuus" voi aiheuttaa ummetusta tai selkävaivoja, niin niitä mulla on jo ennestään :shifty:..

Kuinkahan nopeasti pahoinvointi yms oireet mahdollisesti alkaa jos sattuisi tärppäämään? Ois parin viikon päästä loma ja reissu tulossa :shy:. Toivon tärppiä, mutta samalla toivon, ettei tartte hotellissa oksentaa lomaa :angel7. Nyt siis arviolta dpo4 ja lomaan 2.5 viikkoa.
 
Jaksamisia sinulle Newmoon:Heartred !

Jos tämä kohdun "kaltevuus" voi aiheuttaa ummetusta tai selkävaivoja, niin niitä mulla on jo ennestään :shifty:..

Kuinkahan nopeasti pahoinvointi yms oireet mahdollisesti alkaa jos sattuisi tärppäämään? Ois parin viikon päästä loma ja reissu tulossa :shy:. Toivon tärppiä, mutta samalla toivon, ettei tartte hotellissa oksentaa lomaa :angel7. Nyt siis arviolta dpo4 ja lomaan 2.5 viikkoa.

Oireet on yksilöllisiä niin ei voi sanoa.. Mulla ei esim km raskaudesta ollut oikein mitään mut se oli ihan vahinko ja silloin ei hoksannut oireita jos niitä oli paljookaan..
 
Tein sit testin ja tuli haamulainen, livenä sininen mitä nyt haalea et pistää miettimään että oliko ovis sit millon jne. Oireita oo ku noi verisuonet, rintojen pieni aristus ja alavatsan kipu kun liikkuu. Ajattelin viikon oottaa ja tehdä digin tai vaan käydä verikokeissa jos päästää ..
 

Liitteet

  • IMG_20190326_154954.jpg
    IMG_20190326_154954.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 221
Huomenta,
viimeinen luge(kuuri 14 päivää) laitettuna eilen illalla, nyt dpo17/kp31, pc:llä nega testi, kuukautisia odotan alkavaksi. Näyttää sille että viivästyvät tavallisesta, kierto normaalisti 25-31 ja tuo 31 yleensä vain kerran vuodessa. Miten teillä jotka olette käyttäneet, on kuukautiset taas tulleet?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top