Raskaaksi 2019

Pidin vähän taukoa täältä, kun oli töissä niin kiirettä ja itellä tylsä vaihe menossa.

Paljon on tullut plussia! Onnea mami, Iines ja Holle! Nyt vaan kaikille tarrasukkia matkaan :Heartred

Newmoonille, Jesbelle ja Deedeelle tsemppiä. Teillä on kyllä ollu kurjia vastoinkäymisiä :sorry:

On: Mulla menossa kp 26. Testasin puolitoista viikkoa sitten vielä haamun r-testillä. Onko se niin ettei voi ovuloida, jos HCG on koholla? Eilen tuli hieman jotain ruskeaa tuhrua aamutreenin jälkeen. Ehkä ne menkat on sieltä tulossa odotettua aikaisemmin tai sitten km jostain syystä alkoi tuhruttelemaan uudelleen o_O Ainakin tänään testi näytti negaa, joten siitä nyt ainakin voi olla tyytyväinen. Haluisin jo alkaa yrittämään uudelleen, kun tuntuu aikaa menevän liikaa hukkaan :banghead:

Kun hcg on koholla niin ei kai voi ovuloida sillon mutta herkät testit voi reagoida myös lh hormoni in.. Ainakin minulla näin
 
Voi :smiley-angry017

Soitin, en saanut tuloksia. Hoitaja siis vain näki että vielä on kesken koska menee ensi maanantain patologien kokoukseen käsiteltäväksi. Sen jälkeen saan tietää.
Eli mitäköhän pahaa siellä ny ton :smiley-angry017

No voihan rähmä. Toivotaan nyt ettei silti tarkoita mitään. En esim. Tiedä käykö kaikki tollaset näytteet läpi jonkun kollegiaalisen tapahtuman, vai mikä tää kokousjuttu on... Mites vaikuttaako tää nyt jotenkin siihen hoitoaikatauluun?

Ite kävin just tk:ssa lääkärin konsultaatiossa luomien poistosta. Mietiskelin kyllä taas, että mv kun otti mun luomista kuvia omalla kännykkäkamerallaan ja sit lähti näyttelee niitä kollegoilleen ja lopputulemana sain lähetteen ihotautien erikoislääkärille. Että sitä vaan meinasin, kun ei aina ihan tiedä mikä on normaalia näissä hoitojutuissa:)

Täällä perus oireiden kehittely käynnissä. Ihan kun nännejä vähän särkis, vaik tuskin dpo2 nyt mitään oireita on. Muistaakseni ekasta alko epäilyttävät oireet viikkoa ennenku tein plussatestiä. Sillon tosin olin niin skeptinen koko homman kanssa, ettei tullut kyttäiltyä omaa kehon toimintaa juuri muutenkaan:) mut on tää lapsen "teko" kyl niin hullua, kun jotain toivoo niin kovin, että pystyy oireetkin kuvittelemaan:)

Tsempit kaikille kp1:n kohdanneille, blancotestin tehneille, oviksen metsästäjille ja ihan kaikille:Heartred kumpa meidän odotus pian palkittaisiin:)
 
Muokattu viimeksi:
Heippa! Uusi tällä foorumilla, esikoinen maaliskuussa 2016 syntynyt ja nyt on toinen lapsi toiveissa... Yritystä joulukuusta 2018 asti eli muutama kuukausi. Esikoisesta kerkes yhdet kuukautiset tulla ja sen jälkeen jo plussasin, järki sanoo että eihän tässä oo vielä kauaa toista yritetty mutta silti alkaa turhautumisen merkkejä näkyä :arghh: Ajattelin että täältä vois saada hyvin vertaistukea :)
 
Rakkaat kaikkitietävät foorumitoverit:happy:.. Mitä tää gynen sepustus tarkoittaa käytännössä :smiley-ashamed005??

voimakkaassa rvfl:ssä oleva kohtu, jossa endometrium tasainen 7 mm.
:sorry: tyhmä ei tiedä onko tää hyvä vai huono asia. Googlen mukaan kohtu kallellaan taakse :bag: mut miten se vaikuttaa esim. Raskauteen?

Kohdun asennolla ei ole mitään merkitystä raskauden alkamisen/raskautumisen kanssa. Käytännön ongelmaa voi tulla esim kierukan laitossa jos kohtu on voimakkaasti kallellaan johonkin suuntaan, tällöin joudutaan kohdunkaulasta vetämään kohtua parempaan ryhtiin. Oikoryhtinen eli suora kohdun asento on oikeastaan harvinaista, kohtu on yleensä joko eteen tai taakse kallellaan.

Minulla oli kohtu reilusti rvfl ja raskauden alussa kohdun pyöristyessä oli ongelmana julmettu ummetus ihan mekaanisista syistä eli kohtu painoi peräsuolta. Raskauden edettyä kohtu nousee ja suoristuu ja ongelma hävisi. Maha pysyi pitkään piilossa mutta mitään iskiasongelmaa ei ole ollut (ei myöskään kipeät kuukautiset eli ei asennolla ole vaikutusta kuukautiskipuihin), ei edes nyt h40+1.
 
Kun hcg on koholla niin ei kai voi ovuloida sillon mutta herkät testit voi reagoida myös lh hormoni in.. Ainakin minulla näin

Tein silloin ovistestin myös (pakko tikutella kaikki mahdolliset, kun kerran on aloittanut :bag:). Se oli selkeesti positiivinen, kun ei meinannu kontrolliviivaan väriä riittää. Oon kuitenkin lukenu, että hcg vaikuttais myös ovistesteihin, joten ei auta kuin odotella.
 
Huoh. Ei olekaan kp25 vaan kp1. Tämä näköjään vain lyhenee tämä minun kiertoni. Aiemmin on tosi täsmällisesti dpo15 ollut kp1 mutta nyt jäi siitäkin pari päivää puuttumaan.

Tervetuloa Adiida2!
 
Voi Newmoon tsemppiä, toivotaan nyt silti, että tulisikin hyviä uutisia ja pääsisitte aloittamaan hoidot:Heartred pidän peukkuja ja varpaita pystyssä asian puolesta!
 
Niinpä. En mä kauaa tätä jaksa. Me ei ikinä päästä aloittaa hoitoa ja kohta kohdunsuuta on leikattu niin paljon, ettei se enää mahdollisesti kestä raskautta :smiley-angry017


mun siskollaleikattiin 3 kertaa & on ollut raskaana, monesti sinulla on leikattu?
 
Takaisin
Top