Raskaaksi 2019

Mulla on yleensä todella runsas toi vuoto mut sit taas nyt on ollu ihmeen kuivaa ja pelottaa et tulehdus uusiutuu tai sit on kuivat päivät ennen menkkoja vaikka mulla yleensä ei niitä kuivia päiviä ole
 
Ainoa, mikä mulla erottuu hyvin, on virtsankarkailu :grin Vähän löystyny
paikat synnytysten jälkeen ja joo, olen treenannut lantionpohjalihaksia ahkerasti, mut
silti karkailee :confused: Tosin ei se hirveesti oo elämää haitannu ja siihen on
tottunut. Et älkää nyt pelästykö laughing7
 
Nykyään on muuten tosi vaikea saada julkiselle aikaa edes papa kokeeseen. Väkisin sain melkein vängättyä ajan, vaikka on joskus ollut muutoksia. Vielä pitäis kaks viikkoa odottaa ennen kun voi soittaa tuloksia, kävin viikko sitten labrassa papassa. Käyttekö te muut yleensä siis yksityisellä gynellä? Se on vaan vissiin tosi kallista lystiä?
 
Ainoa, mikä mulla erottuu hyvin, on virtsankarkailu :grin Vähän löystyny
paikat synnytysten jälkeen ja joo, olen treenannut lantionpohjalihaksia ahkerasti, mut
silti karkailee :confused: Tosin ei se hirveesti oo elämää haitannu ja siihen on
tottunut. Et älkää nyt pelästykö laughing7

Mullakin karkailee, jos hypin lasten kans trampalla. Et no hätä, et oo ainoo. :hilarious:
 
Mitä yksistä lantionpohjan lihaksista, kun palkinto on kuitenkin mitä parhain! :wink
 
Hyvä tietää, kiitos vastauksesta. :)

Follikkeli oli muistaakseni 17,5 mm. Limakalvosta sanoi, että näyttää vastaanottavalta.

Mulla ei oo hormoniehkäisyä ollut käytössä noin vuoteen. Sen jälkeen on menty keskeytetyllä lokakuuhun, jolloin annettiin lapselle lupa tulla. Yk 7 menossa.


mulla oli samankoinen kp10 ovis kp 14 , kun folli on noin iso niin on ainakin todella iso todennäköisyys että ovulaatio tapahtuu. testaa 2 kertaa päivässä!
 
Nykyään on muuten tosi vaikea saada julkiselle aikaa edes papa kokeeseen. Väkisin sain melkein vängättyä ajan, vaikka on joskus ollut muutoksia. Vielä pitäis kaks viikkoa odottaa ennen kun voi soittaa tuloksia, kävin viikko sitten labrassa papassa. Käyttekö te muut yleensä siis yksityisellä gynellä? Se on vaan vissiin tosi kallista lystiä?

Oon käyny pelkästään yksityisellä. Puoli vuotta sitten sisätutkimus ja ultra maksoi vähän alle satasen, nyt pelkkä ultra 118€. Eli kallista on.

mulla oli samankoinen kp10 ovis kp 14 , kun folli on noin iso niin on ainakin todella iso todennäköisyys että ovulaatio tapahtuu. testaa 2 kertaa päivässä!

En ole testannut enää pitkään aikaan kun stressan sitä todella paljon. Mulla on suht säännöllinen kierto, niin pystyy laskea varmat päivät ja sitten vaan seksiä joka toinen päivä.
Oon muuten saanu miehenkin hommaan mukaan, kun on huomannut, ettei sitä lasta välttämättä noin vaan tule. :grin
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

Jesbe //28v// ensimmäinen haaveissa // km ja tuulimuna takana yk4 (vuosia lapsettomuutta)

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 8 (pitkät kierrot)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5


Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Earl // toinen haaveissa // ya 2/19

jeilei // toinen haaveissa // ya 10/18 // kkm 1/19

Aida* //toinen haaveissa // ya 11/18

Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
Uutukainen // 25 // ya 12/17 // LA 11/19
dadapls // 19 // ya 1/19 // LA 11/19
jannn // 32 // ya 9/18 // LA 11/19
Iines-19 // 35 // ya 8/18 // LA 12/2019
Mami_18//33//ya 2/19// la 12/19
 
Helena, juu, täällä kans karkailee, mut ei löysyys vaan kireyssyistä. Kävin äitiysfyssarillakin reenauttaa rentouttamista:)) tsemppiä oviksen pidättelyyn, kyllähän tuo sarja vähän siltä näytti, et saattais vielä vahvistuakin, niin välttämättä ei keskiviikkon tallettelutkaan olis myöhässä:)

Kurja kun kestää Newmoonilla, toivotaan että huomenna, tai sitten vaan kuumottelet niitä vähän. Eivätköhän työssään ole tottuneet kaikkeen:)

Tsemppiä naiset omiin tilanteisiinne! Täällä nyt vaan odotellaan päivien kulumista, jotta sais selvyyden mikä tämän kierroksen lopputulemana on.
 
Treenannut nyt tosiaan oon, aloitin kun sain tietää etten olekaan raskaana ja nyt sit aamulla oli alavatsan lihakset niiin kipeet mut nyt illasta kun tein treenin niin ei luoja sitä pistelyä ja kipuja tuolla alavatsassa. Totta kai siellä tuntuu treeni myös nyt mut ei oo näin pahalta tuntunut aiemmin. Ihan normi käännökset ku tekee ni tuntuu kuin revahtaa joku.
Rätit jäi laukkuun vielä täksi päiväksi .

Nipanderi oliko sulla mikä kp?

Täällä kp29 / 28-33
 
Rakkaat kaikkitietävät foorumitoverit:happy:.. Mitä tää gynen sepustus tarkoittaa käytännössä :smiley-ashamed005??

voimakkaassa rvfl:ssä oleva kohtu, jossa endometrium tasainen 7 mm.
:sorry: tyhmä ei tiedä onko tää hyvä vai huono asia. Googlen mukaan kohtu kallellaan taakse :bag: mut miten se vaikuttaa esim. Raskauteen?
 
Rakkaat kaikkitietävät foorumitoverit:happy:.. Mitä tää gynen sepustus tarkoittaa käytännössä :smiley-ashamed005??

voimakkaassa rvfl:ssä oleva kohtu, jossa endometrium tasainen 7 mm.
:sorry: tyhmä ei tiedä onko tää hyvä vai huono asia. Googlen mukaan kohtu kallellaan taakse :bag: mut miten se vaikuttaa esim. Raskauteen?

Minulla kohtu kallellaan taakse. Endometrium=limakalvo sulla tasainen ja 7mm paksu. Mulla aina kolmilehtinen vai miten sen tahtoo sanoa.
Kohtu voi olla vaikka miten päin ei sen pitäisi vaikuttaa. Kerran mulla oli jotenkin mennyt niin oikealle kallelleen että gynellä teki tiukkaa löytää koko kohtu..

Normaalilta kuulostaa :)
 
Takaisin
Top