Raskaaksi 2019

Täällä on kyllä moni nyt tosi jännässä tilanteessa. Toivottavasti saadaan ensi viikolla lisää plussia. :)

Minulla on kp23/25-28, dpo 11. Tänään on ollut kummia oloja alavatsassa. Jotain jota en osannut määritellä oliko se jomotusta vain pahoinvointia vai vain kuvitelmaa kun oli kuitenkin niin pientä. Samoin tuntui äsken muutamia pieniä repäisyjä. Välillä myös rinnoissa tuntuu arkuutta, mutta sitten kun kokeilen tarkemmin niin tuntuu siltä ettei kuitenkaan.
Tosi kumma olo kun tavallaan on aika selkeitä raskauteen viittaavia oloja ja kuitenkin tuntuu siltä ettei ole raskaana. Esikoisen kanssa tuli ennen plsussatestiä jo tosi vahva 'tiedän olevani raskaana olo'. Nyt on sen vastakohta.:bored:
 
Onnea holle ja Iines :woot:

Mulla kp12 ja kuva ovistestistä, ylin tän päivän. Ei vielä plussaa siitä ja tänään talleteltiin. Mies lähtee työreissuun aamulla ja tulee keskiviikkona illalla.
 

Liitteet

  • 20190324_144603.jpg
    20190324_144603.jpg
    20 KB · Katsottu: 224
Helena, voihan se olla ihan nappiaikataulu, siimaveijarit kumminkin pärjäilevät torvissa jokusen tovin hengissä:) Ja sit keskiviikkona vielä:) Tärppionnea:Heartred

Itellä on jotenkin pessimistinen fiilis (pessimisti ei pety:) mut toivon kyl tärppiä. Kohtahan se selviää. Nyt on pari kiertoa alkanut tiputtelemaan dpo8, et periaatteessa ei niin montaa päivää pettymystä odotettavaksi.

Toivotaan Newmoonille nytten soittoa ja että pääsisitte sitten hoitotaipaleelle ja masun kasvatukseen:Heartred

Tsempit myös muille omiin tilanteisiin. Joulukuisissa on vielä tilaa, joten toivotaan ryntäystä:)
 
Nega täällä kahdessa eri testissä tänä aamuna. Eli eilinen ja toissapäivänen oli jotain viallisia, tai no ei kai viallisia, ku vasta myöhemmin se viiva niihin tuli. Pitäis aina heti 5min jälkee heittää roskiin. Ne viivat oli ihan selkeitä, ettei tarttenu edes väännellä ja käännellä, ku näky selkeesti kauempaakin ja niissä oli ihan punasta väriäkin. No nyt vaa uutta kierrosta odottaan, lämmötki oli aamusta laskussa. Ehkä sitten vuodenvaihteen vauva seuraavasta.
 
NewMoon toivottavasti selkiytyy pian tilanne paljon voimia sinne.

Tekis mieli kovin joulukuisiin, eipä meillä tuu sillä lailla juhlittua joulua täällä vielä ku perhe suomessa molemmilla ..

Aida* sul on ku mulla, toisaalta aloitin butt challengen toissapäivänä ja siinä on vasta huomenna lepopäivä niin voihan toi alavatsan kipu nyt olla sitäkin.

Täälläkin lämmöt putoamaan päin, vähän vain mutta ilmeisesti saa rätit pakata mukaan duuniin ja sit yk5
 
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 8 (pitkät kierrot)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5


Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Earl // toinen haaveissa // ya 2/19

jeilei // toinen haaveissa // ya 10/18 // kkm 1/19

Aida* //toinen haaveissa // ya 11/

Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
Uutukainen // 25 // ya 12/17 // LA 11/19
dadapls // 19 // ya 1/19 // LA 11/19
jannn // 32 // ya 9/18 // LA 11/19
Iines-19//35//ya 8/18// LA 12/2019
Mami_18//33//ya 2/19// la 12/19
 
Muokattu viimeksi:
Voi terve että oon sitten taitava näissä lainaus/liittämis hommissa :facepalm: pahoittelut että säädän tuon listan kanssa!
 
Taas tän päiväinen ylimpänä vertailun vuoksi. Kp13 tänään. Vahvempi on ku edelliset, mut ei edelleenkään tarpeeksi vahva. Tosin ei ehkä vielä näin aikaisin plussa tulekaan. Mut on tää testaaminen hauskaa :grin
 

Liitteet

  • 20190325_150409.jpg
    20190325_150409.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 231
Tänään oli odottamani gyneaika, ei tosin osunut ovulaatioon kuten olin yrittänyt ajoittaa. Ultrassa näytti kaikki olevan kunnossa ja ovis olisi parin-kolmen päivän päästä. Halusin siis selvittää tapahtuuko ovulaatiota, kun en testiin ole saanut plussaa. Sehän nyt ei aivan ratkennut, mutta kaikki edellytykset on.

Lääkäri sanoi, että katsotaan kesän yli ja jossei plussaa kuulu, niin soittoaika hänelle ja hän laittaa lähetteen eteenpäin. En tajunnut kysyä, että voiko lähetteen saada julkiselle puolelle, kun on yksityinen terveysasema kyseessä. Onko kenelläkään kokemusta?
 
Olipas työlästä saada tilattua aika työhöntulotarkastukseen hoitajalle ja lääkärille.
Onnistuin kuitenkin tänään siinä ja toukokuussa olisi sitten molemmat tarkastukset.
Odotan kyllä kesälomaa, kun sitten olisi varmasti hoidettu kaikki kevään projektit.
Se hyvä puoli tässä työssä on, ettei kesälle yleensä jää mitään. Ja toisaalta, kun
työsuhde katkeaa vielä ensi kesäksi, ei mulle voi laittaa edes mitään oppilaiden
rästisuoritusten valvontaa ja tarkastuksia.
 
Voi kyllä!

minkä kokoinen follikeli näkyi? entä limakalvo?

mulla oli kierukan jälkeen 3 kiertoo että en bongannut ovulaatiota, ja en usko et oviloin edes silloin.,
 
Tänään oli odottamani gyneaika, ei tosin osunut ovulaatioon kuten olin yrittänyt ajoittaa. Ultrassa näytti kaikki olevan kunnossa ja ovis olisi parin-kolmen päivän päästä. Halusin siis selvittää tapahtuuko ovulaatiota, kun en testiin ole saanut plussaa. Sehän nyt ei aivan ratkennut, mutta kaikki edellytykset on.

Lääkäri sanoi, että katsotaan kesän yli ja jossei plussaa kuulu, niin soittoaika hänelle ja hän laittaa lähetteen eteenpäin. En tajunnut kysyä, että voiko lähetteen saada julkiselle puolelle, kun on yksityinen terveysasema kyseessä. Onko kenelläkään kokemusta?


yllä vastaus siis Eli voit saada julkiselle läheteen!
 
Voi kyllä!

minkä kokoinen follikeli näkyi? entä limakalvo?

mulla oli kierukan jälkeen 3 kiertoo että en bongannut ovulaatiota, ja en usko et oviloin edes silloin.,

Hyvä tietää, kiitos vastauksesta. :)

Follikkeli oli muistaakseni 17,5 mm. Limakalvosta sanoi, että näyttää vastaanottavalta.

Mulla ei oo hormoniehkäisyä ollut käytössä noin vuoteen. Sen jälkeen on menty keskeytetyllä lokakuuhun, jolloin annettiin lapselle lupa tulla. Yk 7 menossa.
 
Tissit on niin kipeet aaltoilevasti. Takas on tullut pahoinvointi ja kauhea alavatsakipu. Pää on kipee ja huimaus istuessa. Syön ja juon mut emmä tiiä mitä on tekeillä.
Ei oo täti tullu mut enpä oo testannut.

Onkohan mitään toivoa enää edes tässä kierrossa.. Oikealle vieläkin tykyttää eli keltarauhanen toimii mut nyt on taas tulehduksen merkkejä .

Oon iloinen kaikkien puolesta mut sitte taas on niin pettynyt olo kun jo ootti et saa pikkusen syliin ja nyt on jo se olo et vois luovuttaa
 
Hmm, mielenkiintoista lueskella näistä teidän limoista ja tuntemuksista alavatsassa.
Mä en oo ikinä saanu limoista mitään selvää enkä myöskään osaa sanoa
tuntemuksista yhtään mitään. Parempi testailla, kun saa jotain konkreettista
näkyviin :rolleyes:
 
NewMoonille tsemppiä! Toivottavasti kaikki hyvin ja pääsette eteenpäin vauvan yrityksessä. Soita ihmeessä, joskus voi jäädä tulokset "pöydälle" niinku mulla joskus. En olis varmaan ikinä saanu vastauksia omiin tutkimuksiini, jos en olis ite soittanut perään.
 
Hmm, mielenkiintoista lueskella näistä teidän limoista ja tuntemuksista alavatsassa.
Mä en oo ikinä saanu limoista mitään selvää enkä myöskään osaa sanoa
tuntemuksista yhtään mitään. Parempi testailla, kun saa jotain konkreettista
näkyviin :rolleyes:

Mulla on niin kuivat paikat muuten, että ovislimat erottaa kyllä helposti. :hilarious:
 
Takaisin
Top