Raskaaksi 2018

Saa nähdä heittääkö kierto nyt vaan häränpyllyä :sad001 testin tein, eikä siinä hyvällä mielikuvituksellakaan viivaa näkynyt. Kierto ollut lähes kellon tarkka ja tullut flow:n mukaan. Nyt ei ole edes vähäisintäkään vuotoa tai edes oiretta kuukautisten alkamisesta. Jos ei huomiseen mennessä ole alkanut, tikuttelen vielä aamupissasta tuon toisen testin. :sad001
 
Alinahin miehelle pikaisesti paranemisia!
Candicelle onnea plussasta ja tarrasukkia!
Noppa88 niin kauan kun vuoto ei ala on toivoa!

Oma nappailua ja ällötys varoitusta kun on kp13 ja ovis plussa pitäisi tulla kp17 niin nyt mies on sanonut pupuilun jälkeen että ompa liukasta ja itse huomasin saman kun vessassa käynnin jälkeen joutunut käyttää melkein koko rullan että on limat saanu pois! :-)) eli tässä kierrossa on limat ainakin kohdillaa sellaista limaista ja venyvää! Toivottavasti simpat sais hellän kuljetuksen! oon tässä aloittanut uudestaan rakkaan saliharrastuksen niin saa jotain muuta mietittävää kun tämän.. 4kertaa viikossa on nyt 3viikkoo tullu tehtyä ja kyllä nyt taas innostus on päällä! Mitäs muut naiset harrastaa täällä?
 
Kiitos onnitteluista! Mä taidan siirtyä tuonne muihin keskusteluihin :)

Plussatuulia ja pikaisia tärppejä muillekin! :Heartred
 
Selvä plussa, candice! Onnea!!

Suva:mä käyn salilla ja jumpissa sekä juoksen, yht. 3-6 kertaa viikossa.

Kp 16,ovis ohitettu ja piinaviikot menossa, aika matelee taas...
 
Ciao! Hätähousu tässä taas moi. En mä mihinkään maanantaihin pystynyt odottamaan. Heti kun kotiin pääsin niin vessaan laboratorio pystyyn. Olin ennen tätä testiä juonut 3h automatkan aikana aika paljon ja vessassakin kävin vaan ehkä 1,5h ennen tätä testiä. Mutta nyt on ihan erinäköinen testi kun tähän asti. Mut en luota tähänkään vaan huomenna heti PCt käyttöön ja tiistaina uhraan viimeistään ensimmäisen digin. :oops: :oops: :D Mies totesi tästä testistä että muuten hyvä mutta liian ohut viiva. :D
193bb71eb4f134031adc22724d245e14
 
Selvä haamu minusta, toivottavasti vahvistuu :happy:

No mäkin uskallan jopa sanoa että musta tää on eka oikea haamun näköinen viiva. Ja kun oon selkeesti bongannut oviksen ja jopa kiinnittymisen niin ei voi tietty tässä kohtaa odottaakkaan vahvoja viivoja. Hih vähän jo jännittää!
 
Laura, aivan kuin näkisin vähän jotain, mutta huonon valotuksen takia ei varmaan erotu. Mikäs kp/dpo sulla olikaan? Mullakin oli ennen plussaa vähän tuon tapaisia hailuroita noissa Raskauskeijun testeissä enkä niistäkään kuvaa saanut niin että olisi sitä vähääkään erottanut. Välillä epäilin että näenkö jo omiani, mutta kai ne oli ihan oikeita hailuroita kun plussa tuli loppuviikosta :grin Jaksamista piinapäiviin! Kyllä se plussa sieltä tulee kun on sen aika :)
 
Siis mä yritin etsiä äsken mutta en löytänyt. Mikä miehellä sitä nostaa? Todella hurjaa nousua serpissä kun on hoidossakin jo. :sad001 :sad001

Hänellä on joku infektio, lääkäritkään ei ole saanut selville tätä että mikä se on ja mistä johtuu. Uloste näytteistä ei oo löytynyt mitään, joulukuussa oli ihan sama tauti ja kuume on parhaimmillaan siellä 40 asteessa. Joulukuussakin jäi epäselväksi että mikä pöpö siellä vatsassa oikeen jylläsi, tammikuussa oli suolitähystys eikä sieltä löytynyt mitään poikkeavaa...

Kyllä tää pistää niin huolesta sekaisin, kun ei lääkäritkään saa selvitettyä mikä on..

Lääkitystä oli eilen illalla laajennettu.

Vatsa siis erittäin kipeä, kosketusarka ja kamalat krampit. Hyvä ettei mies itkenyt, kuitenkin huutaa kivusta ja makaa sikiö asennossa kun nää krampit tulee.. Nyt tosin tänään oli jo pystynyt vähän syömään, on laihtunut 71 kilosta 64kiloon...
 
Laura, aivan kuin näkisin vähän jotain, mutta huonon valotuksen takia ei varmaan erotu. Mikäs kp/dpo sulla olikaan? Mullakin oli ennen plussaa vähän tuon tapaisia hailuroita noissa Raskauskeijun testeissä enkä niistäkään kuvaa saanut niin että olisi sitä vähääkään erottanut. Välillä epäilin että näenkö jo omiani, mutta kai ne oli ihan oikeita hailuroita kun plussa tuli loppuviikosta :grin Jaksamista piinapäiviin! Kyllä se plussa sieltä tulee kun on sen aika :)

Kp24/? Dpo on 8-9. Ja tuo siis 10mlu testi. Joo tuleehan se! On vaan tosi jännittävää seurata kun mulla oli Dpo 6 mahdollinen kiinnittyminen. Outoa vaan kun oikein mitään perinteisiä "oireita" oireita ei ole mutta tuo kuutos päivän kipukramppi ja veripisarat herätti kyllä toiveita. Tänään hetkittäin huonoa oloa mutta voi johtua reissaamisesta autossakin. :) Toi kuva oli testi ajan sisään otettu ja nyt näin tuntia myöhemmin on liuskassa jo paljon selkeempi viiva. Mutta sehän ei näissä raskauskeijun liuskoissa kerro mitään mitä näissä tuntien päästä on. :p
 
Hänellä on joku infektio, lääkäritkään ei ole saanut selville tätä että mikä se on ja mistä johtuu. Uloste näytteistä ei oo löytynyt mitään, joulukuussa oli ihan sama tauti ja kuume on parhaimmillaan siellä 40 asteessa. Joulukuussakin jäi epäselväksi että mikä pöpö siellä vatsassa oikeen jylläsi, tammikuussa oli suolitähystys eikä sieltä löytynyt mitään poikkeavaa...

Kyllä tää pistää niin huolesta sekaisin, kun ei lääkäritkään saa selvitettyä mikä on..

Lääkitystä oli eilen illalla laajennettu.

Vatsa siis erittäin kipeä, kosketusarka ja kamalat krampit. Hyvä ettei mies itkenyt, kuitenkin huutaa kivusta ja makaa sikiö asennossa kun nää krampit tulee.. Nyt tosin tänään oli jo pystynyt vähän syömään, on laihtunut 71 kilosta 64kiloon...

Mun pojan isällä oli vähän vastaavaa vuonna 2014. Makasi sairaalassa eikä kukaan tiennyt mistä johtuu. Loppujen lopuksi lääkärit oli kirjottanu sairaslomalappuun että myyräkuume. Mutta mun käsittääkseni se pitäisi jossain kokeissakin näkyä. On hirveetä seurata vierestä avuttomana. Toivottavasti selkeytyy ja tsemppiä!:sad001
 
Tsemppiä teille Alinah! Vaikea tilanne teillä :sad001 Itse olen hoitajana erikoissairaanhoidossa ja olen saanut huomata että aika paljon on loppujen lopuksi sellaisia tauteja joita lääkärit ei saa diagnosoitua/ diagnosointi on vaikeaa, esim. harvinaiset sairaudet. Jaksamista ja voi kun jotain selviäisi!
 
Takaisin
Top