Raskaaksi 2018

Mutta keliakia voi väärällä ruokavaliolla aiheuttaa suolistotulehduksen nukan häviämisen takia.. joka taas nostaa tulehdusarvoja.
Pitkään jatkuneella vääränlaisella ruokavaliolla voi tehdä tuhoa jos nukka ei palaudukkaan.. jos näin käy on suolistosyövän mahdollisuus valitettavasti..
 
PMS, jokaisen naisen paras ystävä :Heartred Mulla nyt 3. päivä ilman kapseleita, ja vaikka aavistelin että hormonien vaihtelu voisi olla kevyttä kun ei aiemminkaan ole ollut ongelmia, niin voi jumalauta :D Olen itkenyt, nauranut, ollut väsynyt, kiivennyt seinille, raivonnut, maha on ollut kipeä.. Saanut ihan ihmeellisiä kiukkukohtauksia, pää on ollut kipeä.. Sit täytyy jankata itselle koko aika, että nyt tämä fiilis ei oo oikea, rauhoitu, se johtuu hormooneista :D

Ja mun isällä sama juttu keliakiasta, samanlaisia kipukohtauksia ym, ja selvisi sitten että keliakia.
 
On tutkittu kyllä, tämä on ihan joku bakteeri ei keliakiaa eikä chronin tautia. Infektio, voi olla jostain ruoasta kuulemma saatu.
Tänään ehkä pääsee kotiin! Katsotaan, ne 2 antibiottia auttanut paranemisessa.
 
Toivottavasti pian selviää mistä kyse, Alinah.

Juuh, minä odotin kuukautisia varmaan viis päivää, et NYT ne ihan varmasti kunnolla alkaa...mut ei. Ärsyttävää. Ja nyt tänä aamuna ne sitten alkoi...eli kp31 kääntyy kp1. Toinen yrityskerta alkakoon...
 
Täällä kp4 ja kuukautiset alkaa olla loppusuoralla, pääsee taas aloittamaan ovulaatiotuntemusten tutkiskelun. Ja seksin :D

Alinah hyvä juttu! Toivottavasti nyt selviäisi mikä tulehduksen aiheutti.

Panda_ tsempit uuteen kiertoon, olkoot tämä kierto meidän!
 
Alinah- hienoa jos pääsee kotiin tänään. Voihan se olla ihan mikä vaan ruuasta saatu bakteeri. Niitä on niin paljon ja oirekirjo valtava. Toivottavasti antibiootit tehonnu. Onko cerppi laskenut yhtään?

Muille onnea uuteen yrityskiertoon! Olkoon se suotuisampi:) Sit piti kysyy että käyttääkö kukaan muu clue appia? Jos joku käyttää voisin kysyy yhen jutun siihen liittyen. Sen ohjelman mukaan mulla 4päivää kuukautisiin. Jännä nähdä. Sen ennustama ovis tuntui osuvan oikeaan. En ekalla kierrolla oikein luottanut niihin mutta kyllä aika hyvin muut näyttänyt. Menkkoja vaan odotellessa!

Tänäänkin kaikki negaa. Ovistestiin ei tule minkäännäköstä toista viivaa? Rk liuskat saattaa näyttää viivanpaikkoja. Niihin en luota ennen kun on tasavahvat leffaviivat. Niin monta kertaa niihin pettynyt. Viimeisen haamulin jälkeen tosi pahasti. Vieläkin nukun angstiani pois. Digiä en ole uskaltanut uhrata. Ehkä sitten kp30 voin jos ei menkkoja kuulu. Sen mitä luulin kiinnittymisvuodoksi ja krampeiksi niin jälkeen on eilen tullut pari tippaa verta paperiin. Kn edelleen tiukasti kiinni vaikkakin alempana. Alavatsaa ja reisiä juilii kun menkat kolkuttelis nurkalla. Lämmöt ei kerro mistään vieläkään mitään. Ei mitään erityisen suurta nousua oo ollut. Mutta tunne on että uuteen kiertoon valmistauduttava.

Viikonloppuna menen pahimpaan kuumeeseen nuuhkimaan ihan vasta kuukauden ikäistä pikkusiskoani. :Heartred :)
 
Iidduska: Oletko testannut uudelleen ? Täällä oli just vähän aikaa sitten jossain ketjussa puhetta siitä, että myös ovulaatio voi näkyä raskaustestissä. Itseasiassa Mä ajattelin kokeilla sitä tässä kierrossa :D

Alinah: Hienoa, että mies on jo paremmassa kunnossa!

Laura: No voihan :sad001 Sulla oli kyllä jo ihan selvästi näkyvä viiva parissa testissä. Sulla on kyllä tosi nuori pikkusisko :D mulla on pikkusiskon kanssa 13,5v ikäeroa ja ollaan tosi läheisiä. Oon ehkä ollut vähän kakkosäiti mun siskolle :D

Panda: meistä tulikin sitten kiertokavereita!

Eli vuoto alkoi, 3 päivää sitä jo odottelinkin, kun tiputtelu alkoi niin aikaisin. Oispa tämä se meidän the kierto, niin saisin maailman parhaan synttäri lahjan :Heartred
 
Mimosa-18 Joo ei ilmeisesti mun kannata paljon viivoja tuijotella kun ei se mitään tarkoita vaikka jotain näkyisikin. :D Joo meillä on 25vuotta ikäeroa. Mutta meidän perheessä tuntuu muutenkin ikäerot olevan aika hurjia. Esimerkiksi mun 5vuotiaan pojan "mummi" täyttää vasta 30. :D Mutta kivaa päästä nuuhkimaan vauvaa. Ei se ehkä omaan kuumeeseen ainakaan positiivisesti vaikuta mutta ihanaa silti. :p
 
Laura666, voi ompa nuori pikkusisko! On kyllä tosi ärsyttävä tilanne sulla muuten noiden testien suhteen. Miten voikin näyttää niin selvää viivaa aiemmin :sorry:

Mulla kp37 :banghead: muutaman ovistestin tein Flon olettaman ovulaation aikaan, ei nyt oikein vaikuttanut plussalta nuokaan. Nyt loppu testit. :nailbiting: Ehkä mä koitan nyt oikeasti olla mitään tilailematta kun en oo tullut sen viisaammaksi vaikka testejä on tehty.
 
Tulipa tässä mieleen huvittavakin juttu. Esikoista kun testasin, niin tein silloin yhden testin ja siihen tuli ehkä 10min testauksen jälkeen TOSI haalea viiva. Samaa luokkaa kun toi mun edellinen "haamu" varasin jo silloin heti neuvolan enkä testannut edes toista kertaa. Raskaana siis olin. Ei silloin käynyt mielessäkään että voisi olla joku "viivanpaikka" tai turha viiva. Mikähän pettymys se silloin olisi ollut jos en raskaana olisikaan ollut. Toista se nyt 5v myöhemmin. Mihinkään viivaan ei juuri uskota ja ei ole käynyt neuvolan varaaminen mielessäkään. :D Ja silloin oli vielä clearblue. Ei silloin käynyt mielessäkään googlailla testien luotettavuutta. Nyt jos saisin vahvemmankin viivan clearbluella niin en uskoisi sitä.
 
Ei hän nyt sitten pääsekään kotiin.. Ei oo CRP laskenut juurikaan ja viime yönä olikin taas ollut kuumetta!

Ei tästä tuu yhtään mitään, huoh.
 
Voi miten inhottava tilanne Alinah, ei toivoisi teille kyllä kaiken päälle vielä tuollaistakin! :sad001 mutta onneksi mies on hyvässä hoidossa, ei varmaan auta kuin ajatella sitä että hyvä kun hoitavat kunnolla eivätkä päästä puolikuntoisena kotiin, vaikka raskasta varmasti onkin!

Kovasti tsemppiä ja toivottavasti miehesi kunto saataisiin kohenemaan ja löytyisi syy!
 
Iltapäivä testeistä rk 25mlu antoi haamun. Samanlainen ovistestissä. Testaan nää kaikki vaan pois mahd äkkiä. Huoh.

Eikä alinah. Ihan hirveä toi tilanne kun ei tiedä mitään. Jaksamista.
 
Tässä tän päivän negat. Jos ketään kiinnostaa katsella näitä huipputestien vääriä viivoja. :D :D :D
82fa70d3cc474ed45041cc1c5761607a
 
Tuli mieleen Laura ettei sulla ois kyse ns. kemiallisesta ? Kun eihän kaikki testit voi antaa vääriä viivoja? :eek:

Mä oon tehnyt niin monia testejä tässä 17v aikana ja muistan että olisin vain n 3 kertaa saanu viallisen viivanpaikan.

Oon tosiaan ollu 16 vuotiaana ekan kerran raskaana, niin noita testejä on tullut tehtyä muutamia :D Se raskaus päätyi keskenmenoon ja sen jälkeen on 3 onnistunutta raskautta.
 
Tuli mieleen Laura ettei sulla ois kyse ns. kemiallisesta ? Kun eihän kaikki testit voi antaa vääriä viivoja? :O

Mä oon tehnyt niin monia testejä tässä 17v aikana ja muistan että olisin vain n 3 kertaa saanu viallisen viivanpaikan.

Oon tosiaan ollu 16 vuotiaana ekan kerran raskaana, niin noita testejä on tullut tehtyä muutamia :D Se raskaus päätyi keskenmenoon ja sen jälkeen on 3 onnistunutta raskautta.

Sitäkin olen tässä miettinyt! Terveyskeskuksesta sanotaan vaan että 3vk saa ollu kk myöhässä ennenkuin tutkitaan.
Mutta nyt tässä kierrossa noi raskauskeijun liuskat antaneet näitä. Pc yms niin kirkasta negaa. Myös digi tänään nega. Uhrasin sen kuitenkin. Ja koska tässä päivisin ei ole muuta tekemistä niin avasin senkin. En tietenkään tee mitään johtopäätöksiä mutta uteliasvili kun olen. Edellisessä kierrossa nega digin viivat lähes huomaamattomat. Haaleat mutta kuitenkin. Tän päivän digissä kaikki 3viivaa vahvoja. En ymmärrä miten tuo digi niitä sitten tulkitsee. Jatkan tässä haaveilua ja menkkojen odottelua. On vaikeaa olla vähän malttamaton! :confused: :D
 
Sitäkin olen tässä miettinyt! Terveyskeskuksesta sanotaan vaan että 3vk saa ollu kk myöhässä ennenkuin tutkitaan.
Mutta nyt tässä kierrossa noi raskauskeijun liuskat antaneet näitä. Pc yms niin kirkasta negaa. Myös digi tänään nega. Uhrasin sen kuitenkin. Ja koska tässä päivisin ei ole muuta tekemistä niin avasin senkin. En tietenkään tee mitään johtopäätöksiä mutta uteliasvili kun olen. Edellisessä kierrossa nega digin viivat lähes huomaamattomat. Haaleat mutta kuitenkin. Tän päivän digissä kaikki 3viivaa vahvoja. En ymmärrä miten tuo digi niitä sitten tulkitsee. Jatkan tässä haaveilua ja menkkojen odottelua. On vaikeaa olla vähän malttamaton! :confused: :D

Niin tuttua! Mulla pitäs tänään viimeistään menkat alkaa ja oon aivan tulisilla hiilillä. Yhen PC-testin tein aamulla, puhdas nega. Tosin pissa meni max-merkin yli, mietin vaikuttiko se. Nimittäin olo ei ole yhtään sellanen että menkat alkais, normaalisti tähän aikaan kuusta aivan hirveä turvotus ja rinnat arat, nyt ei mitään?! Oireita sitten onkin vaikka muille jakaa [emoji16] en pysty keskittymään mihinkään muuhun, aaaargh.
 
Niin tuttua! Mulla pitäs tänään viimeistään menkat alkaa ja oon aivan tulisilla hiilillä. Yhen PC-testin tein aamulla, puhdas nega. Tosin pissa meni max-merkin yli, mietin vaikuttiko se. Nimittäin olo ei ole yhtään sellanen että menkat alkais, normaalisti tähän aikaan kuusta aivan hirveä turvotus ja rinnat arat, nyt ei mitään?! Oireita sitten onkin vaikka muille jakaa [emoji16] en pysty keskittymään mihinkään muuhun, aaaargh.

Tää on kyllä ihan hullun hommaa. Mutta kun mäkin oon luonteeltani vähän tämmöinen hätänen. Kaikessa. Mutta liuskojen tiirailu menee jo harrastuksesta. Mies seuraa huvittuneena sivusta, kärsii pettymykset mun kanssa, kannustaa ja odottaa itsekin aina tuloksia innolla niin mikäs tässä. Kyllä se aikanaan sieltä tulee se plussa mutta kun ei ole helppoa odottaa. :D Noihin terkkareiden pissatesteihin en viitsi edes lähteä ajamaan kun kotiin saa käsittääkseni herkempiä testejä. Mulla ei edelleenkään suuria oirekirjoja ole. Tissiliivit on jäänyt varustuksesta pois koska vasen on niin kipeä että paitakin sattuu siihen. Ei juuri muuta. Onko muilla jotain kikkakolmosia käytössä näissä yrityksissä? Mä olen vaan greippimehua juonut. Paljon. Sekin tuntuu jo tosi tyhmältä. Foolihappoja aloin syömään kun yritys alkoi. Ei muuta.
 
Takaisin
Top