Raskaaksi 2018

Onnea plussanneille!

Voimia Mymmeli!

ON: tää kierto mennään nyt ihan ilman mitään kikkakolmosia. Piti ihan tarkistaa et mikä kp ees on meneillään :eek: Mut siis kp11, ovis ehkä sunnuntaina, jos menee samoin ku ennen. Verikokeissa kävin viime perjantaina ja odottelen vielä prolaktiinin tuloksia mut muuten oli ihan normaalit kaikki. 24.9 sitte gynelle ellei tästä kierrosta tärppää. :) ÄLLÖVAROTUS, aamulla tuli oikein kunnon kanamunalimoja, joka oli kyl vähän punertavaa :eek: Ollaan nyt onneks täs saatu talleteltua ihan hyvin jo ja viikonloppuna päästään kahdestaan kylpylään ja hotelliin nauttimaan :wink
 
Mä kyllä vihaan näitä lugesteroneita siitä, kun pöksyt likaantuu näitä käyttäessä.. :/
 
Lisään vielä edelliseen et yöllä vihlo oikeelle ja nyt täs tunnin verran on taas vihlonu :eek: eihän mulla nyt ovis voi näin aikasin kiertoa olla o_O
 
Voi, mymmeli! Elämän kiertokulku, niin raadollista ! Eilen oli mun lempisukulaisen kuolinpäivä ja itse ovuloin. Ehkä sekin on joku merkki, varsinkin jos sattuisin raskautumaan.

Tein tänään o-testin ja se oli umpinega. Eilen oli tasavahvat viivat ja pupuhommiakin oli, toivottavasti riittää, mies on nimittäin aamuun asti töissä ja huomenna lähdetään reissuun eikä päästä koko vkl saman peiton alle.

Peukut pystyyn kaikille ovistelijoille!
 
Mies sai taas lähetteen Meilahteen. Viime viikolla ne piti ton "tautia" vaan jonkulaisena kuume ripulitautina. Mut ei se ole, samat oirekuvat kun joulukuussa. Jolloin hän oli 4 päivää osastolla eristyksissä ja tipassa. Tää on nyt vaivannut heinäkuun lopusta asti! Auto jäi sit terveysaseman parkkipaikalle.. Täytyy käydä siirtää kotiin omalle parkkipaikalle. Taksilla pistivät menemään taas, kun ei ole ajokuntoinen.. Mitään ei siellä tällä hetkellä kuulemma tapahdu, että jossain välitilassa moni muukin sänkypotilas siellä makaa ja odottelee jotain tapahtuvan. Lääkäreitä ei näy, jotain verikokeita kyllä kävivät ottamassa...
 
Mitens kun mulla on kaks vuotta sitte ostettuja liuskatestejä joita en kerenny käyttään kaikkia ennen kun tärppi tuli. Niissä oli viim. Käyttöpäivä tän vuen tammikuu. Miten ne menee vanhaks? Onko se sitte että eivät ole yhtä herkkiä vai mitä? Mietin että voisko niitä vielä käyttää tässä loppuvuodesta vai täytyykö uudet tilata?!
 
Tää kapseli ois kyllä niin kiva saaha jo pois! Vuotoa ollu taas viime kuuaudet tyyliin viikko vuotoa ja viikko taukoa ennenkö taas toinen vuoto jo tulee. Ois kiva jos sais jo kropalle annettua tilaisuuden vähän normalisoitua jo tuon kierron kans. Normikuukautiset mulla aina ollu siedettävät eikä ja tyyliin max 6 päivää vuotoa kuussa.
 
Mehiläisessä taas käyty. Oli tunnin aika, missä tehtiin gynetarkistus. Munasarjat, kohtu ja munarakkulat kaikki kunnossa. Vasemmalla puolella n. 18mm munarakkula ja ovis pitäisi olla noin kolmen päivän päästä. Miehen spermakin kunnossa :) sitten vaan taas yrittelemään :grin
 
Mehiläisessä taas käyty. Oli tunnin aika, missä tehtiin gynetarkistus. Munasarjat, kohtu ja munarakkulat kaikki kunnossa. Vasemmalla puolella n. 18mm munarakkula ja ovis pitäisi olla noin kolmen päivän päästä. Miehen spermakin kunnossa :) sitten vaan taas yrittelemään :grin
Onkos teille mitään jatkoja suunniteilla tai jotain hoitoja?
 
Onkos teille mitään jatkoja suunniteilla tai jotain hoitoja?
Gyne laitto lähetteen verikokeisiin ja miehelle ehdotti jotain arvokkaampaa testiä siittiöille, en koe kumpaakaan tarpeelliseksi tällä hetkellä kun kaikki molemmilla kunnossa. Ellei raskaus tässä nyt itsekseen ala muutaman kuukauden sisällä niin sit täytyy katsoa noita tutkimuksia jos menisi:shy:
Se lääkäri taisi luulla että rynnätään samantien niihin testeihin mutta sanoin, ettei nyt vielä lähetä noihin.
Nuori kun olen, niin ei ihan välttis vuodenkaan yrityksen kohdalla laittaisi hoitoihin. Mutta tietenkin menen jos itse haluan :hilarious:
 
Alinah voi ei, hurjasti voimia molemmille, kumpa miehesi pian parantuisi!

Hyviä uutisia JJuliaA! Olkoon tämä teidän kierto! :Heartred

Täällä alkoi kuukautiset viimein! Kp30, edellinen kierto oli 27. Joskos seuraava olisi lyhempi. Hain myös lisää vitamiineja, joskos se tästä.. Päätin että jos ei loppuvuoteen mennessä plussaa tule niin meidän lapsiluku on tässä :)
 
ON: eipä tarvinnut enää tänään testailla, tiputtelu meinaan alkoi :sad001 ja nyt vasta DPO 10, mikä ei tosin oo mulle tavatonta. Viimeksi oli näin huhtikuussa, sitä ennen helmi-, tammi- ja joulukuussa. Voisko johtuu siitä, etten oo vielä raskautunut ?

Voi ei Mimosa. :sad001 Nyt pääset ainakin uuteen kiertoon. Olkoon se sulle suotuisampi.

Mulla oli tänään aika kiire päivä. Hyvä niin sai huilata tästä asiasta vähän. Tänään illasta olikin ihan uusia juttuja! Tänään tuli 6päivää siitä tokasta mahdollisesta oviksesta. Joskus kahdeksan aikaa illalla aloin esikoista riisumaan ja laittamaan nukkumaan. Siinä kumartuessa tuli semmoinen tosi kova polte/kipu/kramppi aalto alavatsan alueelle. Kesti noin 10min. Siinä makasin kaksinkerroin pojan sängyssä. Noh siitä 3h eteenpäin vessassa tuli kauhea ÄLLÖVAROITUS !! Klöntti tosi paksua ja valkoista vv, ja sen seassa todella vaaleanpunaista verta. Mutta verta kumminkin huomattava määrä. Kokeilin niin kn edelleen lähes niin korkealla että hyvä kun yletin ja edelleen kivikova. Myös lämpö nousi nyt yötä vasten jonkuu 0,8. Voiko kiinnittyminen aiheuttaa tämmöistä ja ton äkillisen lämmönnousun. Lämpö oli kumminkin aamulla alhaisempi kuin kertaakaan tässä kierrossa. 35.9 kun normaalisti alimmillaan 36.3. Ennen tota tipahdusta se oli siellä 36.6 tienoilla.
 
Menkkakivut täällä mennyt ohi, ovistestit vaalenee, limat lisääntyy..
Meillä ollut vieraita pari päivää ja mennyt ohi vähän muiden tekstit.. tänään vieraat lähtee ja yritän perehtyä paremmin..:)
 
Sillon kun ekan kerran raskauduin niin mulla oli noi kaksoishormonitestit käytössä ja heti ekasta tärppäs. Nyt ei vielä tärpännyt, oli eka kerta keskeytyksen jälkeen kun otin ne taas käyttöön. Mulla ainakin stressiä helpotti hirveesti ne testit, kun vilkkuvalla hymynaamalla on jo hyvä pupuilla ja Si pysyvällä ainaskin. Ei tarvii edes miettiä että onks ovisplussa vai ei. :) ja eiks lyhimmälläkin kierrolla aloitus oo siin 7pv kohdalla? Että mun mielestä voi hyvin aloittaa huomenna. :) mulla kans 7 päivän kohdalla aloitus ja ekan kerran vilkkuva hymynaama on tullu parin tyhjän testin jälkeen. :)

Sullakin siis keskeytys takana? Otan osaa! :sad001 Me jouduimme luopumaan esikoisesta 09/2009 rv22 Potterin oireyhtymän takia... Elämäni raskain ja kamalin päätös... :'( :Heartred

Mä aloitin eilen tikuttamisen ja jo tänään tuli vilkkuva naama! :eek: kp10 nyt ja eilen talleteltiin, mutta nyt mies lähti reissuun ja palaa vasta sunnuntaina... :oops: Saa nähdä meneekö tää ovis nyt sit taas ohi!! :'( Flon mukaan ovis olis vasta tiistaina... :confused:

Tuleeko noissa testeissä aina ensin kaks päivää vilkkuva ja vasta sitten pysyvä? Jos se pysyvä tulis vasta aikaisintaan su niin vois olla edes jotain mahkuja... :rolleyes:
 
Alinahin miehelle paranemista! :sad001

Laura666, toivottavasti ois just se kiinnittyminen! :woot:

BellaMama, täälläkin tuntuu että kierto kääntyy tänään kp1... ja vähän oon miettinyt et puolisen vuotta tässä katsotaan, et tärppääkö kolmas. Mut en kyllä yhtään tiedä miten tässä käy, kun nyt siis eka yrityskierto menossa ja jotenkin herää se himotestaaja olo ja tekee mieli katsoa vaunuja, ja tiirailee täällä muiden testejä viivat silmissä vilisten jne jne...et en tiedä osaako ottaa muka rennosti "tulee jos tulee". :oops:
 
Nyt lähden reissuun pariksi päiväksi eli testailu tauolla. Mitä luulette että kauan menee jos kiinnittyminen on tapahtunut että näkyisi. Onko sunnuntai tai maanantaina jo mahdollisesti?

Alinahille tsemppiä paljon! Toivottavasti pikainen paraneminen miehellä.

Ja voi ei Mymmeli, voin ainoastaan kuvitella kuinka iso ja rankka paikka on ollut. :sad001 :sad001
 
Takaisin
Top