Raskaaksi 2018

Haha, tää on mulle jo mones ketju, 2015, 2016, 2017... viel ei oo luomuplussaa näkynyt.
Mutta onneksi tässä välillä syntyi lääketieteen riemuvoitto :D
Katjusha kp 19 /30-40?
Onneksi:Heartred tsemppiä uuteen vuoteen! Saas nähdä mitä vuosi 2018 sitten tarjoaa :)
 
Moi, mä voisin liittyä seuraan :) Yritetään aviomiehen kanssa toista lasta, yk 2 menossa. Esikoinen täyttää uutenavuotena 1v :Heartred

Jos tästä kierrosta plussaan niin se menee loppiaiselle sitten.

Raskauksia on takana 1 kkm rv 10, 2 kemiallista ja yks onnistunut napero :)

Mymlan kp 15/28
 
Kirjoittelin tuonne kakkosta haaveilevien puolelle mut voin tän mun tarinan myös tännekin jakaa! Elikkä monimutkainen tarina on takana.. yritettiin miehen kanssa lasta 2v tuloksetta (mulla paha endometrioosi) ja oltiin lopulta hoitojonossa kunnes elämän kolhut kävivät parisuhteelle liian raskaaksi ja meillä tuli ero. Vietin railakasta sinkkuelämää jonka seurauksena tulin raskaaksi ja tottakai pidin mun ihanan prinsessan! Tästä on nyt kulunut 5v ja ollaan oltu ex miehen kanssa kokoajan hyvissä väleissä ja pitkän mietintä ajan jälkeen ollaan päätetty että hankimme lapsen yhdessä vaikka vasta "tapailemme" uudestaan. Yk1 starttasi 21.12 ja ovulaatio päivä olisi ollut 24.12 mutta tässä ollut kummallakin omat menonsa! Mulla ollut säännölliset menkat aina ja kierto ollut 28! Mulla on pupuilun jälkeen juilinut ja turvottanut alavatsa ihan kuin menkat alkaisi tähän saakka joten toivottavasti ei mitään tulehdusta pukkaa! Anteeksi heti tämmöinen sekava kirjoitus!! 

mamii89 KP 19/28
 
Heippa, meillä kolmen kopla hakusessa, kaksi onnistunutta raskautta takana, ennen ensimmäistä oli muutama keskenmeno 6-8 viikoilla. Toisen syntymän jälkeen kohdussa havaittiin ohentumista, ei pitäisi uutta raskautta haitata mutta seurataan sitten. Vuoden ajan oltu ilman ehkäisyä käyttäen sovelluksia raskauden ”estoon” että ehtii kohtu parannella ennen uuden tuloa, kierrot heitelleet vuoden sisään 28-56 päivän väliä. Nyt menossa kp 35 tai dpo 9-11, tiedä tuosta [emoji16]
Edit. Tosiaan nyt ensimmäinen virallinen kierto kun ei mitään ehkäisyä, vaikka muutama kuukausi jo menty tulee jos on tullakseen meiningillä.
 
Minäkin liityn tänne, jospa se toisi onnea :-) 2015 jo aloitettiin yritys. Joka vuosi olen raskaaksi tullutkin, mutta ne kaikki ovat päättyneet onnettomasti.
 
Moikka vaan kaikille. :) Minulla ikää 25 ja miehellä 30, meitä siunattiin tytöllä 4/2017. Pikkusisarukselle on annettu lupa saapua perheeseen heti esikon synnyttyä, kierto käynnistyi 6kk synnytyksestä ja yk 2 tärppäsi, mutta raskaus meni kesken 12.12.

Nyt odotellaan kierron käynnistymistä km jälkeen ja lähdetään uuteen yritykseen.

Mutter kp 17/?
 
Heipsan! Taidanpa minäkin seilata Raskaaksi 2017 ja tämän ryhmän väliä.:) Mittarissa paria vuotta vajaa kolmekymmentä. Meillä esikoinen ilmoitti varsin yllättäen tulostaan keväällä ja kovin odoteltiin pikkuista jouluksi. Luonto päätti kuitenkin toisin ja päätimme raskain mielin keskeyttää odotuksen erittäin pahan rakennepoikkeavuuden ja mahdottoman ennusteen vuoksi. Liekö kohtalon ivaa, kun uutta raskautta ei ole näkynyt. Toiveet kuitenkin ensi vuodelle korkealla!:)

-Hopeareunus, jolla yk 6 siintää horisontissa-
 
Hei!

Voisin tännekin liittyä, oon tuota raskaaksi 2017 lueskellut, mutta en liittynyt (ennekö?) No jos tuleva vuosi 2018 olisi hedelmällisempi.
Itse 33v, mies 34v, poika 2/2016. Toiselle lapselle annettiin lupa tulla jo kun pieni oli 6kk, mutta kierto käynnistyi vasta keväällä 2017 eli nyt menossa yk 8. Tossa pari kuukautta sitten sain pieneksi hetkeksi plussan tikkuun, mutta sitä iloa kesti vain viitisen päivää. Nyt ovis vaikuttaisi olevan päällä ja kp30 menossa :wideyed: On aiemminkin ollut myöhäistä ovista (en tarkkaan muista aikaa ennen esikoista), mutta ei sentään näin myöhään. Imetän vielä esikoist kerran päivässä ni taitaa se ja mahdollisesti tuo kemiallinen/keskenmeno vielä vaikuttaa. Noh toivotaan, että käynti täällä tulee olemaan lyhyenlainen niin kuin kaikilla muillakin :)

Zoria kp30/? dpo0? yk 8
 
Ihanan moni liittynyt :) nyt toivotaan, ettei kauaa tarvitse kenenkään täällä olla!

Harmillisesti täytyy tästä otannasta sanoa, että onpas kyllä valitettavan yleisiä keskenmenot :sad001 sympatiat kaikille teille tämän kokeneille:Heartred

Jos sitä itsekin vähän esittelisi itsensä :D
Mies sekä minä molemmat 28v ja esikoinen syntynyt 7/2016. 6kk synnytyksestä annoimme kakkoselle luvan tulla, mutta kierto käynnistyi vasta 1v1kk synnytyksestä. Samoihin aikoihin loppui imetys.
Nyt siis virallisesti yk4 ja kp33. Mahdollisesti ovis ollut eilen.. tai sitten menkat tekevät tuloaan.
 
Liityn kans tänne, tuolla 2017 puolella jutellu, samoin nuoret kuumeilijat ja piinailijat ryhmissä. Olen 23v ja mies mulla 26v. Yritystä takana kesäkuusta, nyt yk6 menossa. Ovisplussan tein tiistaina, dpo0 eli ovis tänään NaturalCyclesin mukaan. Lämpöjen nousua odotellessa. Pupuiltu eilen ja toissapäivänä, loppuviikon mies reissutöissä, eli ei mahollisuutta, mut josko noi riittäis :) esikoista siis toivotaan tännekin suuntaan. Ja kp20 tänään, epäsäännöllisellä kierrolla mennään :/
 
Mä sanon tänne myös moi! Täällä aika sama tilanne, kun Vaianalla :D

Ikää itellä mittarissa 29v ja esikoinen 9/16. Kierto käynnistynyt vasta imetyksen loputtua marras-joulukuun vaihteessa ja vielä siis yk1 ja kp 41/??. Toivoisin, että tää kierto päättyis nyt vihdoin edes jotenkin. Nega testattu viimeks eilen ja ei kyllä oo olojakaan mihinkään suuntaan xI
 
Liitympäs minäkin mukaan! Raskaaksi 2017 ryhmää seuraan, mutta harvemmin osallistunut olen. Vähän änkyrä jurottaja alan itsekin jo olla näiden epäonnistumisten (kaksi kemiallista kolmessa kierrossa) vuoksi, mutta lupaan osata käyttäytyä ja tsemppaan teitä muita varmasti. :grin

Taustana mulla ikää jo kohta 39v ja miehellä samoin. Kummallakin yksi lapsi entisistä suhteista ja yhteinen aurinko-poika syntyi 12/2016. Kierto käynnistyi kesäkuussa 2017 ja ilman ehkäisyä ollaan menty siitä lähtien. Tikutellut olen vaihtelevasti mutta nyt kun töihin palaan vuoden vaihteessa, jätän testailut kokonaan. Aamulämpöjä olen seurannut jo maaliskuusta ja se jatkuu kyllä. Käytössä myös maca ja nyt uutena juttuna vehnänalkioöljy. Aiemmat raskaudet mulla ovat saaneet alkunsa kertalaakista, mutta nyt ei tunnu natsaavan. TOIVON, että töiden aloitus veis ajatukset niin hyvin muuhun, että saataisiin stressitön rakkauslapsi vielä alulle, ennen kuin mamma 40v täyttää. Huh.

Eliza yk6(?) Kp3/26-28
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top