Raskaaksi 2018

Noppa88 pahoittelut, kumpa ne kuukautiset edes alkaisivat.

Candice ihan selkeä plussa :Heartred

Suva täällä pitäisi kanssa aloittaa saliharrastus, kun vedin 5 vuotta voimistelua ja nyt lopetin sen, kun se oli vuorotyön kanssa vaikea sovittaa yhteen. Lenkkeilen koiran kanssa ja olen koittanut juoksemaan opetella. Esikoisen kanssa menen perhejumppaan jos vielä mahdumme :)

Laura666 aivan selkeä plussa tuokin:Heartred onnea!

Alinah voi ei, voimia hurjasti! :Heartred onneksi miehesi on jo sairaalassa, toivottavasti syy löytyisi ja hän saisi hoidon.

Täällä on kp2 ja opettelen kuukupin käyttöä, mukava kunhan sen saisi vielä helposti laitettua! Voi kun tästä kierrosta itsekin saisi nuo tuplaviivat testissä nähdä:Heartred vaikka miehelle puhuin että toisaalta jos saisi syksyn vauvan ja työsuhde jatkuu niin saisin pitää ensin kesäloman ja sitten päälle äitiysloma ja se vasta olisi ihanaa! Joten ei enään haittaa lähellekään niin paljoa tulevat negatiiviset kuukaudet, koska tuntuu vaan että niitä tulee useita olemaan nyt.
 
Noppa88 pahoittelut, kumpa ne kuukautiset edes alkaisivat.

Candice ihan selkeä plussa :Heartred

Suva täällä pitäisi kanssa aloittaa saliharrastus, kun vedin 5 vuotta voimistelua ja nyt lopetin sen, kun se oli vuorotyön kanssa vaikea sovittaa yhteen. Lenkkeilen koiran kanssa ja olen koittanut juoksemaan opetella. Esikoisen kanssa menen perhejumppaan jos vielä mahdumme :)

Laura666 aivan selkeä plussa tuokin:Heartred onnea!

Alinah voi ei, voimia hurjasti! :Heartred onneksi miehesi on jo sairaalassa, toivottavasti syy löytyisi ja hän saisi hoidon.

Täällä on kp2 ja opettelen kuukupin käyttöä, mukava kunhan sen saisi vielä helposti laitettua! Voi kun tästä kierrosta itsekin saisi nuo tuplaviivat testissä nähdä:Heartred vaikka miehelle puhuin että toisaalta jos saisi syksyn vauvan ja työsuhde jatkuu niin saisin pitää ensin kesäloman ja sitten päälle äitiysloma ja se vasta olisi ihanaa! Joten ei enään haittaa lähellekään niin paljoa tulevat negatiiviset kuukaudet, koska tuntuu vaan että niitä tulee useita olemaan nyt.

Toivon kyllä että plussa olisi! Mutta onneksi selviää kyllä pian.:)

Toivon että sullekkin tulisi plussaa. Kyllä se aikanaan! Ja hyvä jos ei haittaa vaikka vähän venyisikin. Ei sitten stressaa niin kovin. :cool:
 
Alinah kovasti voimia teille, kamalaa tollanen epätietoisuus. :sad001

Laura666 kyllähän tuossa viiva on nähtävillä. Tarrasukkia rutkasti matkaan :p

ON: Tänä aamuna vielä uudestaan testattu ja negana pysyi edelleen. Kierto ei pidä nyt yhtään paikkansa kun näin paljon venyy ja hermothan tähän odotukseen menee. Onneksi ensi viikolla paluu töihin, niin aikakin kuluu nopeammin :D

Harrastuksista kun oli puhe niin lihaskuntoharjoittelu ja lenkkeily vaihtelevasti. Vuorotyön vuoksi ei mitään säännöllisiä aikatauluja oikein voi olla. Aiemmin käynyt ihan salilla, mutta nyt siirtynyt kehonpainoharjoitteluun kotona. Myös käsityöt ja piirtäminen vastapainona urheilulle :)
 
Mulla on koira, niin lenkkeilen sen kanssa ja olen aktiivina koirayhdistyksessä järjestämässä jäsenille tapahtumia. Lisäksi käyn kuntosalilla ja luen tosi paljon kirjoja, rakastan tietokonepelejä :)
 
Aaaah nyt on pakko avautua. Musta tulee aina aivan hirveä pms:n aikaan viikon ajan ennen ku menkat alkaa ja muutama päivä sen jälkeen. Kaikkeen menee hermo ja KAIKKI itkettää potenssiin miljoona ja tää on aivan kauheeta, musta tuntuu et mun pitäs näihin aikoihin vaan eristäytyä johonkin yksinäiseen mökkiin pariksi viikoks... Nytkin on ollu vaik mitä menoa ja tapahtumia ja mä vaan saan jotain ihan järjettömiä itkukohtauksia jotka ei meinaa loppua millään. :sad001(( nyt on pahimmillaan, tänään tai huomenna pitäs alkaa menkat. Toivon niin niin paljon et ei alkaiskaan. Meillä on lapsettomuustutkimusten ensikäynti parin viikon päästä ja ois niin parasta jos ei tarviskaan mennä sinne. Mut on kyl ihan semmonen olo että kohta hanat aukee, niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. :sad001(((
 
Voimia Turkoosi:Heartred tuo on raskasta. Ennen aikaanhan ne kuukautisista kärsivät naiset eristettiin klaanista erilleen, etteivät saastuta muita klaanilaisia ja päästä pahoja henkiä klaaniin. Sopisi tännekin semmoinen eristyskoppi itselle.
 
Voimia Turkoosi:Heartred tuo on raskasta. Ennen aikaanhan ne kuukautisista kärsivät naiset eristettiin klaanista erilleen, etteivät saastuta muita klaanilaisia ja päästä pahoja henkiä klaaniin. Sopisi tännekin semmoinen eristyskoppi itselle.

Kiitos [emoji813]️ no kyllä pitäs päästä jonneki eristykseen!
 
Jos Turkoosi yhtään helpottaa, niin voin samastua noihin sun oloihin!

Mä oon normaalistikin herkkä, mutta ennen menkkoja kaikki itkettää ja suututtaa tuplasti enemmän. Tässä kuussa jäi piinailupäivätkin kokematta, kun tiputtelu alkoi DPO 10. Ei paljon lohduta ajatella, et ens kuussa uusi mahdollisuus.

Siitä en osaa sanoa et saako macaa käyttää ihmetyksen aikana. Mä ajattelin myös aloittaa macan käytön. Se on jo valmiina odottamassa, oliko se niin, että sitä käytettiin oviksen asti? Sit ajattelin aloittaa myös greippimehun.

Alinahille tsempit! Kova tauti miehellä, toivottavasti selviää pian mikä aiheuttaa.
 
Ihana nähdä täällä aina kuvia plussanneilta ja fiilistellä sitä maailman parasta tunnetta! :Heartred
En ole ikinä ennen aloittanut testailua ennenkuin vasta Dpo 9 aikoihin, mutta nyt on ollut ihan kummallinen olo (yököttää,heikottaa,rinnat arat) ja lisäyksenä vielä että kuukautiset ainakin vaikuttivat ihan normaaleilta ja kestoltaankin melko asmanalaiset kuin aina ennenkin. Tänään olisi menossa siis kp 14 ja ovistestiin pamahti vahva plussa. Samaan syssyyn menin tekemaan r-testin ja siihenkin ilmestyi heti haalea plussa. Olen täällä lukenut että r-testi voisi reagoida ovulaatioon. Mitä olette mieltä, onko tuo haalea plussa nyt ovulaation seurausta vai miten vahvaa väärää plussaa se ovis pystyy noihin piirtämään :grin R-testinä RFSU:n herkkä.

testi.JPG
 
Muokattu viimeksi:
Hänellä on joku infektio, lääkäritkään ei ole saanut selville tätä että mikä se on ja mistä johtuu. Uloste näytteistä ei oo löytynyt mitään, joulukuussa oli ihan sama tauti ja kuume on parhaimmillaan siellä 40 asteessa. Joulukuussakin jäi epäselväksi että mikä pöpö siellä vatsassa oikeen jylläsi, tammikuussa oli suolitähystys eikä sieltä löytynyt mitään poikkeavaa...

Kyllä tää pistää niin huolesta sekaisin, kun ei lääkäritkään saa selvitettyä mikä on..

Lääkitystä oli eilen illalla laajennettu.

Vatsa siis erittäin kipeä, kosketusarka ja kamalat krampit. Hyvä ettei mies itkenyt, kuitenkin huutaa kivusta ja makaa sikiö asennossa kun nää krampit tulee.. Nyt tosin tänään oli jo pystynyt vähän syömään, on laihtunut 71 kilosta 64kiloon...

Kauheeta :/ . Mulla tuli mieleen, että onko keliakia-testiä otettu? Mun kaverilla oli aikanaan ihan järkyttävät mahakrampit, siis semmoset että ensiapuun piti mennä ja kohtauksen jälkeen oli ihan hiestä märkä. Pitkään kärsi kivuista, kunnes testasivat keliakian ja gluteenittoman elämän alottaessa kivut on jääneet pois. Tosin en tiedä sopiiko tuo crp:n nousu siihen :/
 
Jos Turkoosi yhtään helpottaa, niin voin samastua noihin sun oloihin!

Mä oon normaalistikin herkkä, mutta ennen menkkoja kaikki itkettää ja suututtaa tuplasti enemmän. Tässä kuussa jäi piinailupäivätkin kokematta, kun tiputtelu alkoi DPO 10. Ei paljon lohduta ajatella, et ens kuussa uusi mahdollisuus.

Siitä en osaa sanoa et saako macaa käyttää ihmetyksen aikana. Mä ajattelin myös aloittaa macan käytön. Se on jo valmiina odottamassa, oliko se niin, että sitä käytettiin oviksen asti? Sit ajattelin aloittaa myös greippimehun.

Alinahille tsempit! Kova tauti miehellä, toivottavasti selviää pian mikä aiheuttaa.

Kiitos, vertaistuki auttaa aina [emoji173]️ ja sama täällä, normaalisti myös olen tosi herkkä niin auta armias sitten aina tää tietty aika kuusta...
 
Kauheeta :/ . Mulla tuli mieleen, että onko keliakia-testiä otettu? Mun kaverilla oli aikanaan ihan järkyttävät mahakrampit, siis semmoset että ensiapuun piti mennä ja kohtauksen jälkeen oli ihan hiestä märkä. Pitkään kärsi kivuista, kunnes testasivat keliakian ja gluteenittoman elämän alottaessa kivut on jääneet pois. Tosin en tiedä sopiiko tuo crp:n nousu siihen :/
Täältä sivusta huutelen, että tuosta tuli mieleen miehen sisko ja minun ystävä, joka n.kaksi vuotta sitten teki puolisen vuotta/vuoden kuolemaa, kun oli tosi epämääräisiä mahakipuja, jotka sitten vaikutti muuhunkin elämään. Muutaman kerran joutui käymään ensiavussa tipassa ja sai hurjia lääkkeitä, mutta lopulta tosiaan vasta keliakia-diagnoosi iski jarrut noihin kipuihin. En tokikaa tiedä voisiko keliakian aiheuttama suoliston tulehdustila aiheuttaa kuumeen nousua tai näkyisikö se crpeissä. Hurja tilanne, alinah. Tsemppiä teille molemmille ja erityisesti miehelle!
 
Yk 5 menossa ja erikoinen tilanne päällä...ihana nähdä täällä aina kuvia plussanneilta ja fiilistellä sitä maailman parasta tunnetta! :Heartred
En ole ikinä ennen aloittanut testailua ennenkuin vasta Dpo 9 aikoihin, mutta nyt on ollut ihan kummallinen olo (yököttää,heikottaa,rinnat arat) ja lisäyksenä vielä että kuukautiset ainakin vaikuttivat ihan normaaleilta ja kestoltaankin melko asmanalaiset kuin aina ennenkin. Tänään olisi menossa siis kp 14 ja ovistestiin pamahti vahva plussa. Samaan syssyyn menin tekemaan r-testin ja siihenkin ilmestyi heti haalea plussa. Olen täällä lukenut että r-testi voisi reagoida ovulaatioon. Mitä olette mieltä, onko tuo haalea plussa nyt ovulaation seurausta vai miten vahvaa väärää plussaa se ovis pystyy noihin piirtämään :grin R-testinä RFSU:n herkkä.

View attachment 71821

Käsittääkseni ovulaatio ei voi aiheuttaa viivoja raskaustestiin.
Toisin päin vaikuttaa, eli raskaus aiheuttaa positiivista ovulaatitestiä.
 
Tänään mies ollut kuumeeton, viideltä pistivät taas antibiottia tipasta. On otettu perusverenkuvat, veriviljelyt ja kaikki mitä voi ottaa. Ulostenäyte tulos tulee huomenna, lääkärit epäilee jotain bakteeria.
 
Voimia turkoosi! Joskus kyllä tuntuu pms oireissaan että mikään ei onnistu. Ite tuun ja itkuherkäksi ja raivoan yksikseni kotona ihan syyttä suotta. Perhe onneksi oppinut jo tuntemaan minut. Mutta kyllä se uuvuttaa etenkin jos monta päivää kestää!

Täällä tilanne ihan ennallaan. Eilinen raskauskeijun "varma" haamu olikin taas vaan paska tyhjä arpa niinkuin muutkin rk liuskat. Sieltä en tilaa enää ikinä mitään. Tänään kaikki negaa. Ei edes mielikuvitus kahta viivaa näytä. Eli menkat oottelee nurkan takana varmaan. Oon turhautumista purkanut nukkumiseen. Sain välissä pojan haettua isältään ja tulin jatkamaan unia. Joku 15/24h nukkumista vaan. :mad: :sad001
 
Must huomaa kyllä myös, kun menkat on tuloillaan. Oon pari päivää tosi kiukkunen ja ärtynyt, tiuskin melkein kaikesta.. :D:D
 
Pahoittelut Laura666! Oli niin selkeät viivat kyllä :sad001

Iidduska kyllä voi reagoida raskaustesti ovulaatioon, täällä on niitä joilla on kuvia kun on reagoinut, ainakin tuolla plussa vai ei - ketjussa.

Alinah keliakia aiheuttaa mitä ihmeellisempiä oireita, kannattaa vaatia sekin tutkimaan!
 
Mut en mä kyl jotenkaan usko että keliakia nostais 300 crp. :eek: toivotaan että selviää mikä hätänä kehossa. Varmaan aika karsea olo jo miehelläs. :sad001 että jaksuja sinne teille.
 
Takaisin
Top