Raskaaksi 2014

Pikainen on: menossa kp 22/34, tän kierron aikana on tähän mennessä tullut pupuiltua väh. joka toinen päivä :D dpo:sta en ole varma, kun en ole tikuttanut. Tod. Näk. Ollut viime vkloppuna tai tämän viikon alussa mahavihlonnasta päätellen. Eilen ja tänään alkoi (lue: aloin kuvitella) oireita, mm. Nuhaisuutta. Tänään siiten ihan yhtäkkiä alkoi pahoinvointi; yököttää ja on semmoinen hassu tunne. En uskalla liikaa toiveita elätellä, mutta jos ihan pikkuisen kuitenkin? :D
 
Mä kerron pari päivämäärää.
Menkat oli 12.9
Ovis (kipujen mukaan) 30.9
Haamuilua testiajan ulkopuolella 11-13.10
Digi 1-2, 14.10
Digi 2-3 23.10
Digi 3+ 31.10
Eli viikkoja on 5+?, vai laskenko väärin?

Niin ja se ar-ultra oli menkoista laskettuna rv 6+6, mutta nyt mä en siis oo yhtään varma että kuinka pitkä kierto tällä kertaa olis voinu olla. Tän siitä saa kun kerranki jättää oviksen tikuttamatta :D
Oikee perjantaipähkinä!
 
Tirpukka, mä en kans tajuu. Oon saanut digillä ovisplussan, mut sitten verikokeet sanoo, et nöy sulla ei ole ovista tapahtunut, ultra sanoo, että joko on jo tapahtunut tai ei tapahdu ollenkaan. R-testeihin ihme haamuja ilmestyy...
Mihin tässä enää voi luottaa?

Mimille jaksamisia sinne toivottelen, elä luovuta, voihan se olla että ultraaja ei vaa osaa ja ens kerralla löytyykin sykähdyttävä syke :)

Ihana koostekuva puretuista digeistä :) Sabetin yksittäis viiva on kyllä huomattavasti vahvempi kuin meidän negatesteissä.

Kiivi, ääneen tässä koneella tokasin, et "mitä vit???" onneksi olen yksin kotona. Pahoitteluni *halaus*

Lume, siis kyllä munkin silmät siihen tikkuun haamun piirtää, vahvistumisia sinne toivottelen!

Sen verran murkkupesän kuulumisia, että tilasin paketin ovistestejä ja r-testejä. Tätiä oon kovasti odotellut tänne kurvaavan, mutta hää näköjään tuleekin sitten vasta lauantaina tai sunnuntaina. Jotenkin on kyllä toiveikkaampi olo ensi kierrosta kun saa clomit käyttöön silloin. eikä edes harmita kun täti tulee. Paitti että sais tulla jo, kerrankin kun sitä odottaa! :D
 
Mimi, jos sulla on ollut tuolloin 30.9. ovis (ja hedelmöittyminen) niin nythän olisi viikkoja 6 + jotain? Mutta niitä kipujahan voi olla myös ennen ovista ja simpat selviytyä aivan hyvin muutamia päiviä.
 
Emmä tosissaan tiedä koska se ovis on ollu kun jätin testaamatta :D 30.9 ollaan viimeks pupuiltu ja seuraavan kerran vasta plussan jälkeen :D
Nooo, toivotaan että ensviikolla selviää koko sotku, mieluiten positiivinen lopputulos, mutta saa ny nähä :)
 
Kiinnittymispäivä: En tiedä, kuinka varteenotettava tämä sivusto on lähteenä, mutta tässä laskelmia kiinnittymisestä (laitettu summassa vain tämä päivä ovulaatiopäiväksi): http://www.countdowntopregnancy.com/tools/implantation_calculator.php

Joku laittoi aikaisemminkin kuvan munasolun matkasta kohdun limakalvoon ja siinäkin oli nimenomaan tuo 8-9 päivää, mikä on yleisin kiinnittymisajankohta. Me hätähousut vain usein odotamme kiinnittymistä jo muutama päivä ovulaation jälkeen... Tämän takia lyhyt (alle 10 päivän) luteaalivaihe heikentää raskautumismahdollisuuksia.

Day Past Ovulation Date Probability of Implantation
6 DPO Less Common
7 DPO Common
8 DPO Common
9 DPO Most Common
10 DPO Common
11 DPO Common
12 DPO Less Common
13 DPO Less Common
 
Ehkä ei kannata tosiaan liikaa ajatella :) Mutta jos ajattelee, että kiinnittyminen on tapahtunut vasta dpo 11 niin viikot heittää aika huolella varsinkin, kun periaatteessa lasketaan, että dpo 14 on 4+0.
 
Jaaha menipä taas vituiksi kaikki. ukko soitti ettei pysty maksaa tänään meidän vuokraa ja mä suutuin todella paljon asiasta koska mun mielestä on mulla oikeus suuttua. no ei vastaa puhelimeen enää eikä ole tullut kotiin töistä ollenkaan. todella reilua
 
Ööh what Lume? Aika "aikuista" käytöstä sun mieheltä. :mad: Ja olitte siis sopineet, että hän maksaa? Kuulostaa ihan mun eksältä...
 
Muokattu viimeksi:
Joo tuli just kotiin.. niin ei kuulemma rahat kerennyt tulemaan. että maanantaina maksaa. pistin sen soittamaan itse vuokran antajalle mua ei ole koskaan hävettänyt näin paljoa enkä ole koskaan ollut näin vihainen. mulle on tärkeintä että laskut maksetaan ajallaan
 
Mulla taas tuntui et kaikki liikennevälineet Helsingissä on mua vastaan. Ratikka jumahti heti alkumatkasta paikoilleen ja jouduin kävelee ja en ehtinyt junaan. Eli se siitä ratikkalipusta... Ja sit en käynyt vessassa lähtiessä ja joudun nyt kärvistelee kotiin asti :sad001

Mimi: Jännä tuo digin tulos! Toivon niin et joku järkevä selitys löytyisi kaikelle. Jos tosiaan ovis onkin myöhässä :)

ON: tänään parempi päivä aamun jälkeen. Pitäis vaan muistaa syödä useammin niin ei tulis huonoa oloa. Huomenna onkin jo 7+0 ja torstaina ultra :) Kieltämättä kyllä jännittää. Varsinkin kun kuullut nyt epävarmoja uutisia niin pistää kyllä miettimään ja varautumaan myös huonoihin uutisiin.
 
Jospa minäkin välillä ajan kans kirjottelisin :) puhelimella käynyt aina teidän juttuja lukemassa..

mimi, toivottavasti saisit ensi viikolla hyviä uutisia :hug013:Heartred Tuo on piinaavaa aikaa. Mutta toivotaan parasta että sieltä ensi viikolla syke löytyisi.

Kiivillekin täti tullut kylään.... Ei sen nyt näin pitänyt mennä :sad001:mad:

Pahoittelut muillekin tädin kohdanneille.

Freyja, kiva kuulla että ollut olojen puolesta parempi päivä :) jännäilen sun ultraa myös. Toivon niiiiiiin että siellä olis kaikki hyvin :Heartpink

Mun piti taas hirveesti kirjotella kaikille mutta unohtus :grin

Ja vähän napailua. Tänne pitäisi täti saapua isänpäivänä. Mietin tuossa just että kuinka mahtava olis herätä aamulla pissimään tikkuun ja huomata siihen muodostuvan kaksi viivaa. Sitten tulla herättämään mies toivottamalla hyvää isänpäivää :hug003
 
Takaisin
Top