Raskaaksi 2014

Karkaapas nää mun viestit! Tarkoitus oli kirjoittaa yhteen pötköön.

Sellaista piti kysellä plussanneilta että onko teillä ollut ns kuiva kausi ennen plussaa? Itsellä tämä kierto erilainen kuin muut siinä mielessä että päivä kuukautisten jälkeen oli kuivaa tasan yks päivä. Nyt ei kuivuudesta tietoakaan ollut.. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pepe; Sillon heinäkuussa kun plussasin, niin ei ollu kyllä kuivaa kautta :D Muistan sen kun koko ajan oli oviksen jälkeen sellanen olo että nyt ne menkat alkoi -> vessaan -> wtf paljon valkkaria!
Ja viime kierrossa ennen menkkoja oli kuivempaa, pyyhkiessä tuli vähän valkkaria, mutta nyt taas lorottaa koko ajan. Vaikkei näin aikasessa (mun osalta) voi vielä raskaudesta johtua, mutta mitä jos :D
Tsemppiä sinne ja pidetään peukut pystyssä jos tulis plussia paljon :Heartred
 
Diku. Ohoh, aikamoinen ratkaisu, varmasti vaikea mutta toisaalta ihailtavaa rohkeutta sinulta. Meinaatko oikeasti kääntyä steriin? Eihkän koskaan voi tietää jos sinulle kuitenkin on se joku jonka kanssa olisi tarkoitus saada lapsi :Heartred Tottakai voimia eteenpäin, asioista pitää päästää irti että voi saada uusia tilalle :)

Ommaanappaa. Eilen työpäivän lopusta iski jäätävät menkkakivut + alaselän kivut, eikä mun menkkojen pitäisi alkaa kuin vasta tiistaina :eek: Taju meinasi ajaessa lähtiä kun niin sattui muttei ne sitten paria tuntia kauempaa kestänyt. Eilen oli dpo10, meinasin jo pissiä tikkuun kunnes tulin järkiini, meinasin myös nyt aamulla mutta sujuvasti osuinkin pönttöön, hahhaha :grin Hitsi kun malttais ootella.

Nyt en enää muista kenellä oli mun kans lähes sama kierto? Tais olla ehkä päivän edessä eli tänään hällä ois dpo12??? Ilmoittaudu oireinesi heti :grin:grin
 
Clear blue on vissiin ainoo digitesti apteekeissa, mut en oo sitä vielä shopannu oottaan.

Diku, vaikka me ei tunneta kun oon niin uusi täällä niin voimia uuteen elämäntilanteeseen.

Se ois taas lauantai ja työpäivä, onneks pääsee ihmisten aikoihin kotiin niin ehtii viettää laatuaikaa miekkosenkin kanssa!

Mira 6/30-36
 
Voi Etsijä kun kuulostaa niin lupaavalta!Mie pidän peukut ja varpaat ristissä :Heartred

Dikulle paljon voimia ja tsemppiä tulevaan :Heartred
 
Etsijä, se olin minä! Ja oireet on just sitä että menkat alkaa ajallaan :sad001 tissit ja maha kipeenä, pientä tuhrua jo tänään aamulla ja sekös itkettää. Ei tarvi edes testata, maanantaina aukee hanat. Eli kohti uusia pettymyksiä :sad001
 
Nythän mun piti lohduttautua sillä että saa juoda häissä ja häämatkalla. Kylläpä lohduttaa! Aaaargh, no onneks tätiä ei oo kutsuttu häihin, siihen mennessä se saa olla jo todella kaukana ja jos sitten olis ressiäkin vähemmän.
 
Jellis, pahoittelut! Mutta muista, että ennen kunnon vuotoa täti ei ole vielä saapunut eli himppunen toivoa on vielä :wink

Onpas monella jäänyt tässä kierrossa kuiva kausi välistä, niin täälläkin :grin

On. Nyt on kp 15/24-28 ja dpo 6. En jaksa uskoa, että se ovis olisi ollut vasta eilen, koska sen vähäisen liman lisäksi muita tuttuja ovisoireita ei ollut (ja se ovistikkukin oli nega). Tommosta limaakaan en ole ikinä ennen nähnyt :grin Ei se käyttäytynytkään samalla tavalla kuin ovislima, kun se ei juurikaan venynyt (pahoittelen liian yksityiskohtaisesta kuvauksesta...)
 
Muokattu viimeksi:
Kauhiasti on tullut uusia viestejä tänne :) enää en niin kovin pääse aktiivisesti lukemaan kun uuteen puhelimeen ei saa tuota sovellusta.

Uusille tervetuloa! :)

Täällä mennään sekavissa fiiliksissä..
Koko viikon ollut pientä nippailua tuon oviksen jälkeen. Nyt viimiset kolme päivää rinnat jomotellu silloin tällöin.Vv on runsasta ja pikkarit välillä aikas märät.Eilen töissä tuli repäisykipuja ja vihlontaa.ihan tuntui samalta kuin olis ovis uudestaan,mutta ei kuitenkaan. Tänään aamulla tuli valkovuodon seassa hieman ruskeaa tuhrua. Ihan semmonen limaklöntti! :O en sitten tiedä olisiko kiinnittymistä vai mitä?
Väsynytkin olen ollut pari viimeistä päivää. Eilenkin otin päiväunet (2h) ja olin sen jälkeen n.4h hereillä ja taas nukkumaan.

Saa nähdä mihin tämä kehkeytyy tästä.. :) Tänään ei vielä mitään kipuja. Tissit kumminkin jännän tuntuset :wink
Tänään pitäis olla dpo 8 mun laskujen mukaan.
 
Täälläkään ei kuivaa kautta voi kaudeksi sanoo, ennemminkin kuiva vuorokausi. Nyt on taas tuntunu siltä kun olis pissat housussa..
Tänään eka päivä kun aamukahvi tökkii. Ja vatsassa heti heräämisestä semmoset kivut että, ihan kun menkat alkais.
Ja ihme poraamista ja viuraamista ja kiukuttelua näköjään liikkeellä, eilen just sanoin miehelle et jos meinaa anoppilaan lähtee jo aamusti ni en tuu mukaan mut vähä myöhemmin voisin tulla. No nyt kun se 8 aikaan lähti niin minä päästän itkun kun olisin sittenkin menny mukaan :D mieli muuttuu niinku sanonko millä..
Illalla tarvis sovitella jotku siistimmät vaatteet niskaan kun olis tarkotus mennä syömään, mut eihän mun farkuista mahdu mitkään päälle tän turvotuksen takia! Ja mekko on tälle vilukissalle turhan kevyt.. Kaikki on huonosti :D

Sori taas tää parkuviesti, tää on hyvä paikka purkaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa,toivotaan että plussa pärähtäis :) yk1 vasta menossa,mutta ei mikään täysi mahottomuus olis olla raskaana.
Tai sitten mun hormonit heittää häränpyllyä pillereiden jälkeen :schocked028
 
SuNWay, onko sulla eka kierto ilman pillereitä? Silloin saattaa tulla vaikka sun mitä oireita, mutta toki toivotaan ettei pillereiden lopetus olisi sulla syynä :wink

Silv, mullakin oli tosiaan sen oletetun oviksen jälkeen yksi kuiva päivä. Sen jälkeen on tuntunut, että on housut koko ajan märät, pikkuhousunsuojastakin menee välillä läpi :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Millasia oireita teillä nyt menossa muuta kuin tuo kosteus :D itsellä ollut pari kertaa kuin pieni kupla vatsassa joka liikkuu ja kutittaa.. Voihan tuo olla mitä vaan! Toivossa on hyvä elää :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
pepe, en nyt sanoisi että ton kosteuden ja kumman liman lisäksi olisi mitään poikkeavaa aiempiin kiertoihin verrattuna. Vessassa ja juomassa olen rampannut yöllä, mutta sitä on ollut ennenkin. Niitä (kuviteltujakin) oireita ootellessa :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
diku tsemppiä tulevaan!

mieki liityn piinaporukkaan.ajattelin et tää ois se the kierto mut nyt dpo 4 on alkanu menkkajuilinnat joten saas nähä..
 
Takaisin
Top